jaja 60km, én felszeretnék menni, valszeg tudnék is hozni pár embert, csak faterék baszogatnak, és nemengednek el soha messzebbre:/ nemtommibajuk van...
A fesz szabályzó a moci jobbildalán kell hogy legyen a tank alatt de lehet máshol is ha átrakták a legegyszerübb a töltés szálnál leellenőrizni amper ill volt mérővel.Mondom akkor nemjó a fordulaton nagyon felmegy a töltés 15-16 volt vagy nagyon alacsony pl 10-8 volt ill. ha egyáltalán nincs.Egyébként az uj aksidat meg is ölhette.
Ne szaladgálj!A 2008 ast 16-20 as karbiig lehetett rendelni!A 75 fuvóka a kicsi!Azt min 90 esre vagy a fölöttire cseréld most nemtudom a pontos méretlépcsőket de mindenképpen megkell próbálnid egy kb. 90 es fő fuvóka egy 50-es levegővel főleg ha még is 19-es a karbid!
Biztosíték jó, izzók jók, mert ha benne van az akksi minden megy( tompított, fényszóró hátsó lámpa, féklámpa, műszerfalvilágítás...), de csak addig amíg az akksit le nem szívja. Ha nincs benne akksi csak a fényszóróm megy semmi más hátsó lámpa se. Pedig mondom előtte egy pár nappal akksi nélkül is ment minden világítás.Valami elszállhatott amikor akksi nélkül használtam. A fesszabályzó hol található? '97-es szívlámpás.
a videómra írtad h karbival lehetne vmit variálni, a súberrel meg a fúfókával. http://sportmotor.hu/motoros_v... egyébként gyári 50es henger, 17.5-es gyári karbi, asszem aztmondta az apriliánál a szerelő hogy 72es főfúvóka, a hátsó dobot mi csináltuk(sima cső, amiben 3lamella van, amiken a szélén a kivágás területe akkora mint a dobba menő csőé, és 120fokkal van elfordítva minden lamella az előttelévőhöz képest) és az első dobban bennevan még a katalizátor.