Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

haverom 70es rsén sportlégszopó van, attol elég mélyen recseg
srácok nem lehet kezdeni valami a motorral '08. 70cc hogy ne legyen ilyen 2T handja? sport dob van meg rezó herélve de nincs vmi házipraktika rá?
1596os ez sztem csak spekulácio hogy mi mit jelent.
Na és akkor az enyém milyen évjárat?
ZD4MM0000S0001596
akkor tényleg betűkódos.az S előtti betű.és akkor így néznek ki
S-94
T-95 - ez a tied
U-96
V-97
W-98
X-99
Y-00
a többit nem tudom h így folytatták-e
elvileg ha nagyobbat raksz bele akkor szét fog olvadni.volt már itt 1 embernek ilyen problémája csak nem ő rakta bele hanem az előző gazda és most kereshet új foncsort.ha nagyobb fényerőt akarsz ekkor meg tudod oldani leddel.ha nagyon akarod.
Hy!
Az lenne a kérdésem, hogy... beraktam a gyári refi izzó helyére egy 55W-os izzót. Lesz baja? nem károsodik a foncsor? benne van már 1 hónapja kb és nem látok változást rajta...
jh de alakbol itélve 95
a festés nem gyári
inkább rakj rola egy képet előbb megmondom:D
na ez az alváz számom:ZD4MM0000TS003395
na most a 00 vagy 95?
hát a vázszám...na most.Aprilia kereskedésbe azt mondták h 06ig (asszem) az S előtti betű jelzi az évet és h megvan a betűhöz a szám amivel be lehet azonosítani.de valahol meg úgy láttam h a 9-10 karakter ami az évszám.nekem pl 00 azaz 2000-es.de matricázás alapján is be tudod lőni az évszámot.na ja most gondold el h nekem a 90 helyett 120-as van fent
Hali!aztmondták h az alvázszámba benne van a motor pontos évjárata is!ez igaz?ha igen akk mék szám jelzi?


Ama 2004es évjáratu modellekig a hátsó 110es az elsőgumi pedig 90es a gyári!És ez a leg egészségesebb,bár nekemis hátul 130as van de nem nagyon tesz jot neki!a 110es könnyebben tudta pörgetni pedig az erővel semmi gond nincs!
enyémen hátul pirelli van 130/70 szerintem teljesen jó sokkal stabilabb lett tőle a motor kanyarban meg főleg. gumin nemszabad spórolni semmiképp.
még a kunmadaras képeiden látszik h kicsit azért peremes az a gumi ha tudnál közelebbi képet mutatni mert érdekelne h mennyire.
Én is erre tippeltem. Köszi a képet és a segítséget!
a sport demon a jó gumik közé tartozik.szerintem a Continental-nal jobb de nem vagyok benne 100%ig biztos
teljes mértékben.a gyári az amit ráteremtenek és jól érzi magát vele.de sztem annyira nagy visszafogást nem lehet észrevenni.szerepe leginkább a kanyarban van és h ott tudjon érvényesülni mindenképp olyannak kell lennie ami nem peremesedik.ja bocs az első csak 120 lehet a hátsó meg csak 130 erre soha nem emléxem.az enyém kb így néz ki:
elméletileg ennek kell lennie ha jól emléxem
szoval? igazam volt?
gumivitára rátérve.nekem elöl 130/70 hátul 140/70 es a gumim és kurva nagy rá.ha majd elfogynak előre biztos h 120 v lehet h 110-et teszek mert rohadtul kiperemesedik és nem lehet vele normálisan döntögetni.a hátsóról annyit h peremen fordulok mert annyira nagy
az a kocka alakú izé az indexreléd.a másik amire elvileg Ducati van ráírva az a gyújtásod és kell lennie ott 1 harmadik cuccnak asszem rá is van írva h 12V az a fesszabályzód a biztosíték az meg biztosíték
Hali! Ma eljutottam oda, h megnézzem a mocit. Nekem a jobb oldalon nincs semmi. A tank alatt középen van egy fekete négyzet alakú doboz és 3 vezeték van rajta ( ez lenne a fesszabályzóm?). A bal oldalán is van egy arról megy a gyertyára a vezeték és az akksi mellett is van egy abba egy 7,5 amperos biztosíték van. Ja és hátúl a bal oldalon is van valami, de az szerintem az indexrelém.
Le tudnád írni a gumid méretét? és mien márka?
http://www.sportmotor.hu/motor... nézzétek a kunmadarasi képeimet :D