Szeretem ezt a sok szakértőt!Egyszer megszerelte a mociját esetleg töbször de csak 1 mocit és azthiszik profi szakemberek!Főleg teljesitmény növelés címén a kipufogókrol nem is beszélve!Ez tuti!
Italmondó ez az oldal, és a 60000 ft az baromság!Furni kell persze ha még elbirja a henger ez 3000!1 új dugó szett gyürűvel csapszeggel rolnival 12-15000 körül.Új hajtókar 8-16000 között attol függ melyik kell,főtengely felujittás 2000ft főt. csapágy szimeringel 4500-5500 között tömittés garnitúra komplett 3500 ft!Ha a legdrágább cucokat számolom akkor is 41500 ft és nemhiszem ,hogy a lányodnak 51-es króm dugó kéne és aztsem hiszem ,hogy malossi verseny hajtókar kéne de ha még is akkor enyi.
ki osztogat ? meg mér vágna pofán ?
csak megjegyzést tettem...rólad meg ne beszéljünk
és ha az van ? viszont nekem mellette van kocsi, meg én nyáron azért megyek megint gürizni h meglegyen az Rs 125... no de ahogy érzed látom kötekedős kedvedbe vagy.
A kuplung is sok motoron csörög, főleg az Aprilia-knak betegsége! A hengernek valóban tisztának kell lennie, de a könyöknél minden Aprilia összeveri a kiput! Inkább olyanokra figyelj, hogy nem-e csörög, ha igen, egyből hagyd ott! Telókat nézd át, nem-e olajos, a hátsót mozgasd meg, ha sokat pattog, akkor kuka! Nézd meg menet közben, hogy nem-e húz a kormány valamerre, valamint nézz alá, hogy 1 nyomon halad-e! Indítás: könnyen indul-e! Belemegítés után hajtsd meg 1 kicsit, aztán vond le a következtetést, hogy milyennek ítéled! Alul szinte semminek kell lennie, mert 50esben nincs power, de fent mennie kell! Nézd meg, hogy nem-e fullad! Gumikra ügyelj! Műszereket nézd át! Valamint azt is nézd meg, hogy hol tartja a gazdája, tiszta-e, a motor is meg a gazdája is, mert sokat elárul a gazdája a motorról!
Sziasztok! Néztem egy RS-t, szeretném a véleményeteket kérni ezzel kapcsolatban. Ti jobban látjátok, mire kell figyelni. Biztos csak a festés a plusz költség? Aprilia RS
fontos :
Ha rs-t veszel ezekre figyelj nagyon:A hang bár kipuff válogatja a hangszint ,de ennek ellenére egy az mindig azonos alapjáraton egy ütemes viszonylag magashangu pattogás!A másik alpjáraton behúzott kuplung egy minimális sugást kell halj ha ez a sugás hangos akkor nemjó!A tulajal nyugottan nyittasd fel a tankot és nézdmeg a hengert hogy menyire taknyos és a leömlőnél a kipuffot.A végén még egyvalamit nézzél meg egy rongyal fogd be a kipuffogó fégét és lasu egyenletes mozdulattal huzd a gázt kb 6-7000 ig ha nagyon bedadog főleg az elején akkor főtengely szimering ha neagyisten leis fullad akkor menekülj attol a géptől!
Sziasztok.Egykis segitség kellene. nézegetem a neten az rs-t 2000-2005évjáratig láttam fehér számlapost meg sötétet.érdekelne hogy mikor volt ráncfelvarás illetve honnan tudom megállapitani hogy az adott motor tényleg az az évjárat amit mondanak. mire figyeljek vásárláskor ezt a tipust nem ismeremeléggé.a lányomnak szeretném ballagásra.köszi
Van ugye a ricnis váltó tengely az alatt van a balansz tengely s az alatt van egy furat abban van egy rugó és azon van a golyó.Látatlanba nem tudom jobban leirni!
csak megjegyzést tettem...rólad meg ne beszéljünk
és ha az van ? viszont nekem mellette van kocsi, meg én nyáron azért megyek megint gürizni h meglegyen az Rs 125... no de ahogy érzed látom kötekedős kedvedbe vagy.
A lányomnak bedöglött az rs-gépe.Nemvolt benne olaj! Tudtok valami olcsó alkatrész beszerző helyet?a neten?
Aprilia RS
Ha rs-t veszel ezekre figyelj nagyon:A hang bár kipuff válogatja a hangszint ,de ennek ellenére egy az mindig azonos alapjáraton egy ütemes viszonylag magashangu pattogás!A másik alpjáraton behúzott kuplung egy minimális sugást kell halj ha ez a sugás hangos akkor nemjó!A tulajal nyugottan nyittasd fel a tankot és nézdmeg a hengert hogy menyire taknyos és a leömlőnél a kipuffot.A végén még egyvalamit nézzél meg egy rongyal fogd be a kipuffogó fégét és lasu egyenletes mozdulattal huzd a gázt kb 6-7000 ig ha nagyon bedadog főleg az elején akkor főtengely szimering ha neagyisten leis fullad akkor menekülj attol a géptől!
Infók itt
Széles utat! Viszlát a pokolban!