Ja bocsika a gyujtásodra visszatérve lehet a tied forditott tekercselésü ugy,hogy az is lehet,hogy hétrafele kell tekerni a panelt ,de elöször mindenképpen előre próbáld de ne sokat egyszerre csak 1-2 mm.Fordittasz egy kicsit utánna visza a lendkereket és próba ha nemjó vissza az egész és ujra.Sajna ez türelem játék ,de máshogy nemmegy és lehuzató nélkül kicsit lassabb.
pontosan téged kérdeztelek .igazából semmi komolyabb dolgot nem kell,de majd megbeszéljük.írtam neked e-mailt aztán gondoltam h fórumon megkérdezem tőled h be tudsz e lépni egyáltalán a freemailbe .én most ezért használom ezt:freemail szimpla.lényegesen kevesebbszer dob vissza
Nemtudom,hogy a moci átnézéséröl engem kérdezel-e ,de gyanittom.Sajna nemtudom megnézni az e-mail-jeimet mert megint fos a freemail és most csak nézegetem a fórumot ,de ha engem kérdeztél akkor tudok segitteni.
A versenyt közuti mocizásra javaslom mert magas a hőértéke a városi közlekedés hamarabb megöli én ilyen vegyes közlekedésre a BR9ES-est javaslom én is ezt használom.Hidegen kicsit dadog a mocid de 1-2 km után nagyon megy.
kipufogó: ha van pénzed vegyél gianelit vagy arrowot, ha meg olcsó ízből akarod :
legjobb ha a gyári csövet kiheréled és egy hangtompitot veszel rá...
herélés megvan pikkpakk a végcső meg 15-20körül
gyári csőhöz lett csinálva sorozatgyártásba szal nem egy darab készült...
jól is néz ki, nyomatékosabb lesz tőle a gép.
sportlégszűrő : szar felejtsd el elmegy minden ereje.
21 es mallossi karbi nem drága 25ből megvagy...ez eddig 50 rugó.
még 1 70 es henger abba meg már tudod hol vagy..áttételezés se nagyon drága.
viszont ezekkel ottlesz a fogyasztás hogy 6 liter mint a 125ös Rs-é és 120 körűl lesz a vége
na lábtartoval akor nemtom milex mondjuk nem ártana nemkéne logatni a lábukat az utasoknak
ha a 100as végsebemből én kicsit(najo sokkal de áravan) töbet akarok, menyivel kell nagyobb lánckereket tenni előre? teszemazt 120hoz?
és érezhetően sokat vesztenék gyorsuláson? (mert ezeket potolnám 4polusu gyertyával vagy valamilyen verseny cuccal[bár ahogy ovlastam lejjeb 500km-t bir az kevéske] ,esetleg kipufogo rezonátor üritésével)
ha rezonátorbol kiszedek midnen cuccot nagy az esély rá h tönkreteszem a motort? (amiben a tügörgö meg talán a csapágy igy kezd zajongani már) vagy egyáltalán mekora teljesítmény növekedést eredményez
sportlégszüröt + nagyobb fuvokákat érdemes venni sebesség v teljesítmény növelésre?
Te aki az utcákon száguldasz,
Szenteltessék meg az Apriliákat.
Jöjjön el a te RS-ed!.
Történjen meg a szabályzásod,
Sor1-es és V2-ként is.
A mindennapi gyorsulást add meg nekünk ma.
És bocsáss meg nekünk ha
félre váltunk.
Ahogy mi is megbocsátunk ha
gyertya hiba miatt félre állunk.
Vezess minket Olaszba.
Szabadíts meg a többi vetélytárstól,
Mert tiéd a sebesség,
A lóerő az út és a fölény,
Mindörökké, Á-MEN!....ApRiLiA....
laza 230 km vna köztünk személyeség így nem valami egyszerü
énis kb ugy tudnám megoldani h feldrotozom meg ilyenek
meg postaköltség meg ilyenek nemhiszem h megér neked 3ezer enyi szenvedést..
maajd vhogy csak találok 125ösröl vagy valami.bár nemkönyü de reménykedek
nekem 2002es (hamindenigaz de valami world tour 2001 matrica van rajt)
és igynézki a tartóm.
esetleg kicserélhetjük de még posta odaér meg ilyenek meg mitudom nemtom van e értelme
legjobb ha a gyári csövet kiheréled és egy hangtompitot veszel rá...
herélés megvan pikkpakk a végcső meg 15-20körül
gyári csőhöz lett csinálva sorozatgyártásba szal nem egy darab készült...
jól is néz ki, nyomatékosabb lesz tőle a gép.
sportlégszűrő : szar felejtsd el elmegy minden ereje.
21 es mallossi karbi nem drága 25ből megvagy...ez eddig 50 rugó.
még 1 70 es henger abba meg már tudod hol vagy..áttételezés se nagyon drága.
viszont ezekkel ottlesz a fogyasztás hogy 6 liter mint a 125ös Rs-é és 120 körűl lesz a vége
ha a 100as végsebemből én kicsit(najo sokkal de áravan) töbet akarok, menyivel kell nagyobb lánckereket tenni előre? teszemazt 120hoz?
és érezhetően sokat vesztenék gyorsuláson? (mert ezeket potolnám 4polusu gyertyával vagy valamilyen verseny cuccal[bár ahogy ovlastam lejjeb 500km-t bir az kevéske] ,esetleg kipufogo rezonátor üritésével)
ha rezonátorbol kiszedek midnen cuccot nagy az esély rá h tönkreteszem a motort? (amiben a tügörgö meg talán a csapágy igy kezd zajongani már) vagy egyáltalán mekora teljesítmény növekedést eredményez
sportlégszüröt + nagyobb fuvokákat érdemes venni sebesség v teljesítmény növelésre?
Szenteltessék meg az Apriliákat.
Jöjjön el a te RS-ed!.
Történjen meg a szabályzásod,
Sor1-es és V2-ként is.
A mindennapi gyorsulást add meg nekünk ma.
És bocsáss meg nekünk ha
félre váltunk.
Ahogy mi is megbocsátunk ha
gyertya hiba miatt félre állunk.
Vezess minket Olaszba.
Szabadíts meg a többi vetélytárstól,
Mert tiéd a sebesség,
A lóerő az út és a fölény,
Mindörökké, Á-MEN!....ApRiLiA....
énis kb ugy tudnám megoldani h feldrotozom meg ilyenek
meg postaköltség meg ilyenek nemhiszem h megér neked 3ezer enyi szenvedést..
maajd vhogy csak találok 125ösröl vagy valami.bár nemkönyü de reménykedek
8ezren 70km/h
90felett meg már nyélen 11és fél ezren 100-105 csak
és igynézki a tartóm.
esetleg kicserélhetjük de még posta odaér meg ilyenek meg mitudom nemtom van e értelme