70 alu 19 dell 110 fuvoka elől 15 hátul 52 95 max egyenesben. mit csináljak vele?!?!?! min állítsak? gyári ugyanez a mocc 15 öt megy
Zolinak egyel kisebb elől hátul detto no tuning 105...
igen igen mondom hajtókart csapágyakat és szimeringeket mindeképp akarok cserélni:) 11000felé meg úgysem pörgetem szóval. csak kibírja. de ez csak a jövő a polini henger. talán egyszer
A lámpa kabcsolódbol kikötöd a kábeleket amik a tekercstöl mennek a kapcsolóba és a + szál helyére viszel egy szálat az aksi + polusátol közbe iktatva egy 10Amperos biztisittékot biztos ami biztos.Testszálat pedig valahonan a kasznirol.De azt nemtudom ,hogy az aksi elbirja -e filyamatossan főleg ha indegszelsz is közben.Van még egy variáció!Az égőd sarujához viszel még 1 + szálat az aksi + sarujátol közbe iktatva 1 kapcsolót valahova eldugva ,de mégis elérhető helyen és ezt csak akkor használod ha tolod a garázsba igy csak az elsőd világittana és csak addig amig szükséges ha már nemkell lekapcsolod és minden mehet a gyári kerékvágásba menet közben
Nekem ITAL YET a főtengelyem ez gyári olasz tuningcucc nekem is úgy hozta egy ismerősőm kintjárt és felhívott hogy látott kint ilyet egy aprilia szaküzletben én meg kapcibol persze!Odakint az ilyent fingért fosért agyák átszámitva kb 15000 hozta.Itthon még nemláttam.Főtengelyt nem kell cserélned lehet hogy halytó kart sem kéne de csapágyat mindenképp hacsak nem új.Ha viszont csapágyat cserélsz akkor én azt tanácsolom ,hogy halytókart is cseréltess a javittás 2000 böl megvan egy hajtókar meg 8000 párszáz forint és szerintem 11000 + megéri bele ölni és akkor tuti hogy jó a cucc!
nekem biztos nem mondtad még, amúgy meg beírtam de így küldön nem nagyon találtam. és gondoltam megpróbálom ittis hátha valakinek van. de látom zavar téged akkor nem írok ide többet.
hát nekem most 19es karbim van meg malossi membánház-karbon lapos szóval szerintem azzal nem lenne gond. csak azt nem tudtam hogy akkor mindeképp kell e főtengelyt cserélnem esetleg ha vennék egy ilyen hengert. neked mien könyített főtengelyed van?
aztmond meg hoyg hoyg tudom rákötni direktbe a lámpát az akksira
me unom h csak akk ég ha pöfékelek és mennyit birna igy. mert nekünk 4 autós garázsunk van( nem menőzni akarok) és én állok legbelűlre és mindig rinya van h füstszag van de hát baszki nemtudok éjjel bejárni ugy h nemlátok semmit.
hányszor elmondtam már de akkor még1x.van egy olyan h apró(hirdetések) ott keress végig.írd be h RS50 és ki fog jönni biztos olyan is ahol alkatrészeket adnak (képesmotoron,hasznaltmotor.hun is van).vagy bontóban
A töltésnél nem minden esetben kell nézni a voltot az Amper a lényeg!Bár normál esetben 13-14 voltalkéne töltenie de ha csak 11 voltotmérsz a visszatöltésnél akkorsem kell megijedni mert nem az áramerösség a mérvadó hanem a teljesitmény.Az index normál esetben az aksirol megy nem pedig a töltésröl.A mocidban van egy gyujtó tekercs egy töltö tekercs és egy világittó tekercs előfordulhat hogy valamelyikböl többvan (lázsd a lenti képen).A te indexszednek valószínü ,hogy relé problémája van.Ez abbol valószinű ,hogy normál gyujtásnál működik viszont ha elindittod az aksi terhelést kap méghozzá nem is kevés Watt-ot így a relé összesöl (összetapad) az áram erősségtöl ha nincs + terhelés akkor lehöl és széttugrik (pár tized másodperc).Persze a távgyógyittás ritkán működik igazábol látni kéne.
Persze nyugodtan nekem a könyitett főtengely bírja már több mint egy éve az 51-es dugót!És 10000 alatt csak a piros lámpánál használom!De ekkora henger különgséghez (gyári után 50-es dugó) már a karbit is cserélned kell mongyuk nemtudom mekkora a karbid de dell.17-es alatt szerintem nem muzsikálna valami jól az enyémnek min 19 es karbi kell alapfelépittéssel és akkor csak 120-at megy.
Köszi szépen a segítséget!
Akkor ezek szerint lehet hogy mégis csak normális az a feszültségszint amit mértem. Lehet hogy veszek egy indexrelét aztán megnézem hogy azzal működik-e.
nekem gyújtás ráadással 12V körüli.beindítva 12.5V körül.gázzal meg 12.7V.itt van 2 kép az egyik a kapcs rajz a másik a jelmagyarázat.2001es RShez van de a 2000 is ugyanaz...sőt.délután majd többet tudnak mondani.amúgy 7dl olaj kell bele (ha esetleg nem mondták volna)
Zolinak egyel kisebb elől hátul detto no tuning 105...
me unom h csak akk ég ha pöfékelek és mennyit birna igy. mert nekünk 4 autós garázsunk van( nem menőzni akarok) és én állok legbelűlre és mindig rinya van h füstszag van de hát baszki nemtudok éjjel bejárni ugy h nemlátok semmit.
na ma is szereltem 1 jót.most már azt is tudom hány az óra (még este is)
Akkor ezek szerint lehet hogy mégis csak normális az a feszültségszint amit mértem. Lehet hogy veszek egy indexrelét aztán megnézem hogy azzal működik-e.