Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oksa megyek a könyvtárba!
Hu most kicsit megkeveredtem, próbálom kibogózni ,hogy mit is írtál.Nos a golyó igen abba a tengelybe megy amit írtál az hogy melyik felére az egyértelmű mert a tengely azon felén sok bemarásvan amibe pont bele illik a kis golyód.De!A golyódhoz tartozik egy nyomó rugó is, remélem megvan mert ha nincs akkor megszívtad.A rugót blokod falába kell tened a kuplung felülibe abba a nútba amelyikbe a golyó is belefér a másikba egy csúszka tengely megy.Annak a rugónak kell a tengelyhez nyomnia a golyót.A hézagoló ha jólemlékszem a kihajtási tengely kuplung felöli részére kell tenni de ez ugyis agya magát de egy biztos 2-3 milit nemmozdulhat!
ilyen jól megy egyeseknek?én meg melózok mint az állat?
hát én nem vagyok teljesen kibékülve ezzel a győri motoros körrel ez a mondat h:"A találkozó területére csak rendszámmal ellátott motorkerékpárral lehet behajtani!" Nem esik jól na .Akkor jövő héten én meglássam melyik napon érek rája aztán értekezünk itt.Készülj mert sok kérdésem lesz
Hali! Kellene még egy kis segítség. A balansz tengely, ami a lá a 9mm-es golyó kell az melyik? Az amelyikbe a nútok vannak és abba mennek bele a pöckök? Ha igen a tengely melyik végére kell a golyó? A lendkerék felőli oldalra vagy a kuplung felőlire? Ami alá hézagoló lemez kell az az a tengely amire a lánckerék megy rá? Mert nekem az tud mozogni vagy 2-3mm-t tengelyirányba. Előre is köszi! Üdv.: Krini
Nos uraim ma motoroztam egyet kb 200 kétkerekü baráttommal.Bár valamelyiknek csak 1 van! Győrben Hárly találka volt persze sok más mocival is.Én volltam szerintem a legkissebb kategóriás ,de imádták a nagy öregek a füstömet.Azt mondták a gyerekkorukra amlékezteti őket.Főleg most mert bejáratós a kicsike és dupla olajzást kap ugy-hogy most van benne kb. 25-ös keverék.
RSDanee szerintem halgass Gedeon82-re
belagergonek újabb Rs-e van lehet neki más anyag de nem tom

a katalizátorról meg annyit h én nem tudtam azt amit irtál ezért köszi
Ezekben a dobokban nincs katalizátor csak cső folytás egy a dob elejénél és egy a dob végénél ahol a cső kezdődik.A katalizátorhoz szonda is kell az meg nincs!
RSDANI mégvalami!Éncsak tanácsokat adok persze úgy cselekszel ahogy akarsz,de nekem ugyan ez a dobom volt és van is most cseréltem multhéten tehát 1 hete vágtam szétt!Amit belagergő jelölt neked az nagyon nemjó mert ott van egy körkörös mervittés benne durva hasonlattal egy fogaskerék.Tehát ha ott próbálsz ablakot vágni rá akkor nemfogodtudni kiemelni a kivágott részt.A kocka amit elküldtem ugy szedd ki hogy a kocka 2 rövidebb oldalán simán belevágsz a dobba egyészen a gyári hoszanti varrásig az a perem alul felül.Ha ez megvan akkor a perm melett végigmész szép lassan alul és felül ez azért fontos mert sokkal könyebb vissza varni.Javaslom vidd valamilyen lakatoshoz ha van ismerősöd vagy egy kipuff klinikára mivel nem kell szerelniük csak varniuk nemlessz drága de jó!Mégvalami én nemszeretek okoskodni de ha hülye tanácsokat osztogatnak azt nemszeretem.Én 27 éves vagyok 13 éve motorozom 10éve szerelek és javittok 6 éve apriliákat és a kategóriályát pl.:NSR stb. de arra halgatsz akire akarsz.
Hát öreg akor a te dobod kurvára nem duplafalu hőálló lemez hanem sima 2 vagy 2,5 lemez és igen pontozni lehet de egy 15 x10cm ablakot aminek még anygvesztése is van kb 3-5mm mivel korongal vágod azt visszanem varrod vilanyal akár milyen finom a trafód!Majd ha annyi métert hegesztesz mint én mindenféle hegesztővel vilany vagy avi akkor mondjál baromságot, pláne tanácsot.Vigye csak el kipufogóshoz és malyd ő megcsinálja 1000-1500 ftért az a biztos.
Ezt az ablakot vágd ki a dob másikfelén ,hogy a külseje nelegyen ronda ,minél vékonyabb korongal. Lesz benne 1 cső amiben fém lamellák na ennek a csőnek a végét lekell vágni kb10cm hosszan addig amig bele nem látsz.Aztán vissza varhatod az ablakot de csak CÓ-val mert ez hőálló lemez!
Nekem rendben!Hétvégeken mindig ráérek hétköznap változó mert 2 műszakba nyomom jövő héten délelöttös vagyok.
fúú tényleg ne haragudj elis felejtettem. megkérdezem az apriliaba hogy tudnak -e hozzá rendelni dugót+hengerfejet és ennek lenne a függvénye jó?
RSdanee nem válaszolsz a henger érdekel még?
fent vannak a képek is.
fúú még nem áltam neki. köszi a segítséget megfogjuk csinálni. irok majd hogy mien lett
RsDanee mivan? sikerült?
125 ben is probálkozz.
Sziasztok. 21-es dellorto karbi érdekelne....
Aki tud irjon... szikorazoli@freemail.hu
az érdekes h 5000 km alatt igy belerohadt mi 1 20000 km-es kipuból 1 vágással szedtük ki(persze kellet neki némi(najó elég sok) rásegítés)
abban lehet igazad van. de nekem 5000km es motorban kalapáccsal kellet kiszedni. azért kellett a 2 vágás h hozzáférjek
jó rendben legyen igazad de azér kiváncsi leszek RSDanee mit mondd majd róla ... a sajtolásban igazad van.... 2 vágás 2 hegesztés sztem akkor is sok meg lehet oldani 1-el is
a katalizátort nem hegesztés tartja hanem belevan sajtolva. onnan csak kiütni lehet azért kell 2 vágás. én 2 hete csináltam szoval csak jobban tudom
a katalizátort 2 ponthegesztés tartja ha ott vágja el akkor elméletileg kijön ( RS nél még nem csináltam de egyéb motoroknál igen)
és hogy szedi ki a berohadt részeket? gondolkodj
Szerintem elég oda 1 vágás is kb a két vonal között félúton...