megőrülök, hogy ezen a motoron mindig elromlik valami basszameg!
és 21.-éig nem lesz mocim, anélkül meg meghalok
nem lehet kibírni ezt! már megőrülök
itt a szünet és nem tok gurulni
Matrica szetet lehet venni ,de nemsokal olcsób mint csináltatni és akkor egyedi! A tank kb.12 liter de ha teleteszed megtudod ebböl 4-4.5 a tartalék ez biztos!Nekem mongyuk 2000 rplikám van
Ja és ha a dugó áll meg ami szinte 100% akkor sajnos GATTER!Akkor fúrás,dugó,gyürü,csapszeg,rolnis kosár!Ez mind csere és hamár olajhiány akkor főtengely felujitás hajtókar csere,fő t. csapágy és szimering csere,de jóhír a végére az hogy új tömittés garnitúra és a ráadás ha te ezeket nemtudod saját magad megcsinélni akkor egy jó kis borsos javittási díj!Szóval jó mélyen nyulj a zsebedbe!Csak infó:a fúrés 3000ft/henger + dugó(gyürüvel csapszeggel rolnival) 9000-24000Ft attolfügg mekkora,főtengely felujitás1500-2500ft hajtókar rolnival 8000-19000ft,főt.csapágy-szimering kb. 5000-6000ft kuplungdekni tömittés 800-1500ft henger tömittésszet 1500-3000ft!Ez körülbelüli árak és ehezjön javittás ha te nemtudod megcsinálni.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 98-as Aprilia RS 50-hez lehet kapni nagyobb fogaskereket előre, vagy kisebbet hátra? Mert a barátnőmnek vettünk egy 70-es RS-t, van rajta Arrow kipuff, és 105 km/h-nál már 11 ezret pörög. Erő lenne benne, hogy gyorsabban menjen, a barátnőmnek nem arra kell, hogy gyorsulgasson vele a városban, hanem inkább hosszabb távra akarja használni, ezért kellene nagyobb utazósebesség. A másik kérdésem, hogy hány literes ezeknek a motoroknak a tankja, és mennyi ebből a tartalék? És végül, a motor a Chesterfield Replica, de csúsztak vele, és mindkét oldalon tönkrementek a matricák. Lehet kapni valahol hozzá gyári matricaszettet, vagy ilyenben ne is reménykedjek, és csináltatni kell?
Biztis a hátsó fék állbe?Nem a dugó áll meg?Án az rs emel ugyan így jártam mikor beszart az olajpumpa és nemkapott olajat.Simán beblokkolt a hátulja mintha satuféket nyomnék.Javaslom nézd meg van -e olaj és huzd le a hengert.Szerintem sajnos biztos hogy a dugód áll meg!
sziasztok. Derbi GPR 50-em van, és az a helyzet, hogy azt csinálja, hogy megyek vele, és egyszercsak gondol eggyet, leáll, és befog a hátsó fék amíg le nem lassul kb 10km/ h -ra, utána pedig ha nagynehezen beindul, ha betolom, akkor pedig nincs benne szinte semmi erő. most is ezt csinálta, ráadásul 90km/h felett satuzott be, még az a szerencse, hogy nem estem el... szerintetek mi lehet a baj? a motor 2006-os.
hát az enyém szegényem pörgött már olyan 16e körül is kicsit félrement a váltás egy előzésnél.amúgy 11ig ki tudom pörgetni de kb 9500 körül ment 95 körül az órája szerint amíg volt benne spirál (ha jól emléxem).de ápr közepére meglesz a 13as
az enyém 2002-es (vagy 2000 vagy 2001es...nem tudtok meggyőzni ) ha gondolod rakok fel képet h milyen a felfogatás
'quadoscsávó' keres hátsó lánckereket 08as RS-re...ami nagyvason van az jó lehet hozzá?mer évjárat szerint csak 95-05ig jó asszem
jó persze az enyém is megy 1500on de nem ugrik akkor de attól még 2t az 2t...szereti ha használják a 7,8,9,10,11-el kezdődő számokat
és 21.-éig nem lesz mocim, anélkül meg meghalok
nem lehet kibírni ezt! már megőrülök
itt a szünet és nem tok gurulni