Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"stop és megy a forgalom"
"az élet az olaj"
kitalálom: netes fordítóprogi?
.....
Hoppá bocsi mást olvastam igen állítom hogy kiválló.
azt irja a leirás h jobb mint más. mert hígabb és nem koszol és jól ég és különleges kopásvédelem. szoval akkor ezzel ellentmondtál
Igen hagyhatod de nem a legjobb és teljesitmény csökentést is észre fogsz venni rajta.
akk hagyhatom benne?
Repsol:

Sűrűség 15°C-on: 0,860 g/cm3
Viszkozitás 100°C-on: 8,5 cSt
Viszkozitás 40°C-on: 55,5 cSt
Viszkozitási index: Min. 105

Lobbanáspont, COC: Min. 80°C
Dermedéspont: -27°C
T.B.N.: 3 Mg KOH/g
Szulfáthamu tartalom: 0,2 Tömeg%




Castrol:


Viszkozitás 40°C-on: 43.2 mm2/s
Viszkozitás 100°C-on: 7,6 mm2/s

Sűrűség (15°C-on): 875 kg/m3

Semlegesítési szám (TBN): 3.58 mgKOH/g
Savszám: 1,20 mgKOH/g

Lobbanáspont: 73°C
Dermedéspont: –51°C
Színszám: 1,50
Én Repsolt használok szentem az is jó
DuraBlend - Kimagasló védelem nehéz körülmények között

A DuraBlend a fejlett adaléktechnológiának köszönhetően számos előnyt kínál a félszintetikus és az ásványi motorolajokkal szemben. A DuraBlend nagyobb védelmet biztosít a nehéz körülmények között működő motorok számára. Nehéz körülménynek tekintendő a szélsőséges hőmérséklet, a rövidebb napi igénybevétel, a sok városi közlekedés, valamint a magas fordulatszámú hosszú távú vezetés.

* Különleges komponenseiknek köszönhetően nagyobb tartósságot biztosítanak
* Hatékonyabb összetevőik védelmet nyújtanak keményebb körülmények között is
* Nagyobb kopásvédelmet biztosítanak zord körülmények között is
* A kisebb súrlódásnak köszönhetően csökken az üzemanyag-fogyasztás
* Túlteljesítik gyakorlatilag az összes vezető autógyártó teljesítményre vonatkozó követelményeit
igen. csak a castrol-t ajánlják a magas teljesítményü motorokhoz [ jelen esetbe Rs-ekhez ] mert jobb teljesítmény érhető el vele, jobban ég és valamivel a kenése is jobb.

de amúgy nemnagy külömbség van köztük. kenést elvégzi a valvoline is rendesen, max nem mész 110el hanem csak 106al.
lényegében ugyanaz nem?
DuraBlend Tough vezetőcsoport Formula jött létre egy egyedülálló keveréke prémium szintetikus és hagyományos bázis olaj előrehaladott adalékanyag technológia. It provides increased protection for "tough driving conditions" such as stop and go traffic, frequent trips, hauling, and towing, which place extra stress and demands on your engine. Fokozott védelmet nyújt a "nehéz vezetési körülmények között", mint a stop és megy a forgalom, a gyakori utazások, vontatás, vontatás, és, ami a stressz és a hely különleges követelményeket támaszt a motort.

Better protection against sludge and varnish deposit to keep your engine running cleaner, longer Hatékonyabb védelem iszap és lakk betét, hogy a motor tisztább, hosszabb
Better cold start protection by flowing more quickly and circulating faster through the engine A jobb hidegindítási védelem folyó gyorsabban és gyorsabban keringő keresztül a motor
Greater resistance to oil breakdown at high temperatures for strong wear protection Nagyobb ellenállás az olaj bontás magas hőmérsékleten erős kopás védelem
Helps improve fuel efficiency durability for the life of the oil (applies to 5W30 and 10W30 grades) Segít a tüzelőanyag-hatékonyság javítására tartósság az élet az olaj (érvényes 5W30 és 10W30 besorolású)
Fully compatible with all conventional and leading synthetic motor oils Teljesen kompatibilis az összes hagyományos és vezető szintetikus motorolajok.


castrol :
Tulajdonságai és előnyei
Teljesen szintetikus kétütemű motorolaj
Rendkívül gyors égést tesz lehetővé
A motor teljes teljesítmény potenciálja mindenkor rendelkezésre áll
Keverékes és szivattyús kenési rendszerekben egyaránt használható
Kivételes motor tisztaságot biztosít.
Extrém terheléseken is kifogástalan védelmet nyújt a kopással szemben
Minősítések és jóváhagyások
JASO FD

ISO L EGD

API TC


Hasonlítsd össze
a feladatát ellátja.keni a motort.tehát jó.de közel sem a legjobb
továbbra is áll a kérdés valami hozzáértőnek. jo az az olaj amit vettem?
elmegy vele elvileg havernak ásványival is ment de jóval gyengébb lett tőle
nem ez olt a kérdés hanem hogy jó e bele
castrol jobb
Castrol Power 1 Racing 2T ilyet szoktam most meg Valvoline DuraBlend Shyntetic Blend 2T et vettem. castrol full szint. ez meg résszszint. most ez jo? '08 rs 70
maga a fék csak ezen a szérián van
na akkor már csak azt nem tudom h mi a különbség a 3 évjárat közt?
amúgy az a 98 valami engedély dátum, mondjuk nagyon nem is érdekel de mondjuk az első tulajnál télleg 2002 van írva...hát akkor 2002
egyébként a fékekből hogy lehet megállapítani?
tut hogy 2002-s enyém ugyan így néz ki csak sárga nézd meg a képeimnél
A kormányvég súly benne van? Esetleg szilent probléma?

Tuji
értem én h 2 0 0 2 de ott meg a tank nem stimmel mert azoknak szürke tankjuk van oroszlánmatricával...arra rájöttem h nem 98 mert nézegettem képeket, viszont a 2000 meg 2001el passzol a matricázás nem is tudom h a két évjárat közt mi a különbség.
amúgy télleg benne van az alvázszámba a gyártási év (valahol láttam lebontva h melyik rész mit jelent benne)de hülye vagyok
hátha tudna valaki segiteni aki már találkozott ilyennel a kormányom szinte kezet zsibbasztóan rezgett a blokk rázza be először a kiegyenlitő tengelyre gondoltam hogy nincs jól belőve de az jól van beálitva levettem a kuplundeknit megnéztem és most nemtudom mi lehet esetleg valakinek volt már hasonló?
50esre nemlesz rendszám. legalábbis az elkövetkező években nem:)