Erre nem gondoltam hogy az a csavar lenne az. Köszönöm szépen!
Azt tudom hogy a feszültség ingadozása az normális, csak azt hittem, hogy ha jár a motor, akkor az akku feszültségnél magasabbnak kell legyen a feszültség, mert úgy tölti az aksit. Tévednék?
Az index relére már én is gyanakodtam hogy lehet hogy azzal van a gond, csak aztán gondoltam hogy hátha a túl alacsony feszültségszint miatt nem működik megfelelően.
Esetleg a motor elektronikájához nem tudjátok hol találok teljes kapcsolást?
az olajszintellenőrző csavar az itt található
az áramingadozás az normális.ha megfigyeled a lámpádat az is halványabban világít ha nem húzod a gázt
indexről nem tudok mit mondani.talán a relével van gond
Hello!
Két kérdésem lenne:
Hajtóműolaj szintet 2000-es RS50-be hogy tudok ellenőrizni? A kupakot lecsavarva nem látok semmi olajat, csak az alkatrészeket. A szervizkönyvbe az van, hogy az olajszint ellenőrző csavar alsó pereménél kell legyen az olajszint. Az olajszint ellenörző csavar az a kézzel kicsavarható? Vagy van még valami más csavari is amit nem veszek észre?
A másik:
Az index lámpák normálisan működnek, ha van gyújtás de a motor nincs beindítva. Ha viszont beindítom a motort, már nem villognak, hanem folyamatosan világítanak. Rámértem az akkun a feszültségszintre. Ha nem járt a motor 12,5V volt, ha beindítottam 12V alatt volt, és ha húztam rá nagyobb gázt, akkor ment csak fel kb újra 12,5V körülire. Ez gondolom azt jelenti, hogy a töltésem sem megfelelő. Mi okozhatja ezt a hibát, a generátor, vagy a feszültségszabályzó?
nem mondtad h neked is már a 2010es RS50 festése kell
na majd holnap bepótolom.azért kérdeztem mert robis 1 csomó van.itt sztivánon pl van külön olyan faj h robogósok (azon kívül deszkások,bmx-esek).hát nem tudom h lehetne beindítani.majd kitalálunk valamit
Jöhet robi is bár az maceránsabb!Egyébként egy válalkozói 12000 ft a kiváltás telephely bejelentés nem kond és ha karbantartó műhelynek van bejelentve akkor mág a műhelyel sincs sok macera törvényileg.Én már utánna futottam ,de a hivatalosba csak akkor vágnék bele ha lenne legalább napi egy moci.
Azt tudom hogy a feszültség ingadozása az normális, csak azt hittem, hogy ha jár a motor, akkor az akku feszültségnél magasabbnak kell legyen a feszültség, mert úgy tölti az aksit. Tévednék?
Az index relére már én is gyanakodtam hogy lehet hogy azzal van a gond, csak aztán gondoltam hogy hátha a túl alacsony feszültségszint miatt nem működik megfelelően.
Esetleg a motor elektronikájához nem tudjátok hol találok teljes kapcsolást?