Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre nem gondoltam hogy az a csavar lenne az. Köszönöm szépen!
Azt tudom hogy a feszültség ingadozása az normális, csak azt hittem, hogy ha jár a motor, akkor az akku feszültségnél magasabbnak kell legyen a feszültség, mert úgy tölti az aksit. Tévednék?
Az index relére már én is gyanakodtam hogy lehet hogy azzal van a gond, csak aztán gondoltam hogy hátha a túl alacsony feszültségszint miatt nem működik megfelelően.
Esetleg a motor elektronikájához nem tudjátok hol találok teljes kapcsolást?
Hello. 10ért.Hibátlan állapotban van.
az olajszintellenőrző csavar az itt található
az áramingadozás az normális.ha megfigyeled a lámpádat az is halványabban világít ha nem húzod a gázt
indexről nem tudok mit mondani.talán a relével van gond
Hello!
Két kérdésem lenne:
Hajtóműolaj szintet 2000-es RS50-be hogy tudok ellenőrizni? A kupakot lecsavarva nem látok semmi olajat, csak az alkatrészeket. A szervizkönyvbe az van, hogy az olajszint ellenőrző csavar alsó pereménél kell legyen az olajszint. Az olajszint ellenörző csavar az a kézzel kicsavarható? Vagy van még valami más csavari is amit nem veszek észre?
A másik:
Az index lámpák normálisan működnek, ha van gyújtás de a motor nincs beindítva. Ha viszont beindítom a motort, már nem villognak, hanem folyamatosan világítanak. Rámértem az akkun a feszültségszintre. Ha nem járt a motor 12,5V volt, ha beindítottam 12V alatt volt, és ha húztam rá nagyobb gázt, akkor ment csak fel kb újra 12,5V körülire. Ez gondolom azt jelenti, hogy a töltésem sem megfelelő. Mi okozhatja ezt a hibát, a generátor, vagy a feszültségszabályzó?
Mennyiért adnád az alaplapot!Csak akkor érdekell ha jó az ár mert nem lenne rosssz egy tartalék!
Szép estét mindenkinek. Lenne egy eladó gyujtásalaplap és egy hozzávaló lendkerék. Am 5-ös blokkra való. Ha valakit érdekel szóljon.üdv.
franc se tudja.
okok.csövi.
80as polini hengert elbírná? hajtókar-csapágy-szimering csere mindeképp lesz. http://www.polini.com/catalogo...
erről a hengerről lenne szó
Most már tényleg joccakát dhfear még duncsizunk!
Dani a főtengelyed neked is elbírja csak hajtókar meg csapágy csere.
nem 6000km esen lettt uj henger és az ujaké erősített. szal nemkellett
te a 70es hengerhez főtengelyt cseréltél?
nem mondtad h neked is már a 2010es RS50 festése kell
na majd holnap bepótolom.azért kérdeztem mert robis 1 csomó van.itt sztivánon pl van külön olyan faj h robogósok (azon kívül deszkások,bmx-esek).hát nem tudom h lehetne beindítani.majd kitalálunk valamit
nedves estét
Nos uraim én elteszem magam holnapra mert korai vagyok.Holnap délután leszek ,remélem duncsizunk!Ja és várom az ötleteket eddig nagyon jók voltak.
én szeretem
Ha az átlátszó idom az új dezing akkor nekem miértnem azt rajzoltál!
Az oldal idom színe.
Jöhet robi is bár az maceránsabb!Egyébként egy válalkozói 12000 ft a kiváltás telephely bejelentés nem kond és ha karbantartó műhelynek van bejelentve akkor mág a műhelyel sincs sok macera törvényileg.Én már utánna futottam ,de a hivatalosba csak akkor vágnék bele ha lenne legalább napi egy moci.
mér nem tetszik?piros-fehér, meg átlátszó replika az oldalsó idomok
mi nem tetszik rajta?
Ó tényleg eladó mocibakot nemtudsz?
itthon is adtak rá hátsó lábtartót?