Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

am nekem melegen is szokott NAGYON RITKÁN önindítóval indulni, de szerintem ezek az ujabb RS ek önálló életet élnek :D De ennek ellenére teljes mértékben meg vagyok elégedve vele!Bár még mindíg megvan ez a rossz szokása:S:S Ja és itt az új Kipufogóm:D 7DB cső van benne :D
faszom mindenki meghalt?
rs '08 A hátsó lengővilla szintén alumíniumból készül, a hátsó rugóstag egy konzolos himbarendszeren át kapcsolódik hozzá. A rugóstag előfeszítése állítható. Előre 40 mm belsőcső átmérőjű villákat szereltek, mely méretét még a nagyobb gépek is megirigyelhetnék. csak mondom. mert valaki aztmondta nemlehet állitani és én rendeltem ujat gariba. már mindegy
ugyan ez a problémám nekem is... csak nekem hidegen se akar mindig
ilyet garira kérhetek? még van 4 évem.
Szia! Nem kell mindjárt venni egyet, hanem először próbáld ki egy másikkal, amit valami ismerőstől köcsönkérsz.
árban hogy nézhet ki?
Mondjuk csere.Egy próbát megér.
micsináljak vele?
Gyújtástrafó.
akkor? mi a teendő?
iloveaprilia detto! ha ugygondolja indit legyen hideg v meleg mindegy de "tolásra" meg pöcc.
most nézem csak h hidegbe inditja, azt mondod melegen nem? pedig pont akkor kéne pöcc röffnek lennie. hhm
akksit nézted? ha akkor eltekeri miután mentél vele pár kört, vagy csak melegbe inditja be, akkor szar az akksid
Üdv mindenkinek...
Nekem olyan problémám lenne, hogy az RS akkor indul be önindítóval amikor jónak látja, de tolásra mindíg jól indul...És hidgen is mindíg pöcre indul, de melegen akkor amikor ő akarja:SGyertyát is kb 100 KM el ezelőt cseréltem, sőt a gyári mellet még egy máskat is beleraktam (amit szintén javasol az Aprilia) Championt is, de azzal is ugyan ez a helyzet...
Kérlek segítsetek...
Előre is köszönöm!
Köszi a választ! Még annyi kérdésem lenne, h mekkora az átmérője a golyónak és pontosan hova kell rakni. Ja és a hézagolót is. Mert ha tudnám megpróbálnám itthon megszerelni. Vagy ez túl bonyolúlt lenne?! üdv.
Valószinü hézagolási probléma.Szét szedés után nem került vissza a helyére a hézagoló lemez S emiatt szorul a kapcsoló szerkezet s emiatt hajingálja a sebesség fokozatot!Vagy pedig elgurult a rugó alatt a kis golyó a kapcsoló szerkezewtből ami szintén okozhat ilyen problémát!Sajna újra szét kell szedni a blokkot!
hajjajj most nekem is kiégett valamelyest és eléggé pöpec lett ,de sztem még ha be lenne rendesen lőve meg nem 17500km-es dugó lenne benne akkor "állat" lenne
esetleg ha sport kipufogó rendszer van rajta az még dob rajta bőven ilyen 7-8000nél akkor nagyon megindul
felső tartományban 7-8 körül mindem 2 ütemű megindul, a 4 ütemű az többnyire mindenhol húz, de a 2 ütemű csak magas fordulaton.
És akkor mi csinálja azt h egy adott fordulatnál kisit jobban megindul?vagy ilyen maga a blokk?
jó abba de 50 be egyik be se
a 125ösbe van
és van vmi amibe változott utána a motor?
nincs, egyik RS be sincs gyárilag