Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hmm...azért nincs hátul a kertbe bezinkút ,és ha csak lánckerék?azért érdekelne mert nem csak városba hanem kisebb túrákra is szeretném használni és nem akarom h szétpörögjön
ja amúgy az előbb rossz szmájlit nyomtam be
ezt akartam köszi a segítséget
köszi
hát azt én se gondoltam h majd felgyűri az aszfaltot ,szóval akkor nem érdemes
igazából így van értelme: nagyobb karbi-sportkipu rendszere nagyobb első lánckerék. és akkor jön a 6literes fogyaztás. de megkapod a nagyobb utazót enyém 15/47es áttétel 6osba 8500 a 90:D
sztem még örülj h 6000től jön meg az ereje nekem arrow-al csak 8tól 5000alatt meg 3. fokozat felett már alig gyorsít meg power nem azért van h hamarabb meginduljon vagyis nem fog neked majd 4000es fodulaton kilőni csak ott is vmivel jobb lesz, de ugyanúgy 6000fölött fog megindulni
jó hát nem szó szerint csinálni
na az a cucc ami alacsony fordulatszámnál szűkíti a kipuffcsatornát a fordulatszámtól függően (power szelep nem?) miért 50-esbe nem érdemes?úgy tudom azért találták ki hogy alacsony fordulatnál jobban induljon
még egy kérdés:anélkül hogy a hengert piszkálnám és hagynám 50esre milyen "tuningot" lehet beletenni amitől jobban megy?gondolok fogaskerék,kipuff,karbi...inkább nagyobb utazó kellene de azért gyorsuljon is
köszi a segítséget
amikor ráadod a gyújtást max az üresjelzőnek kell világítania. Powerszelepet 50es motorba hogy az istenbe csinálsz?
lenne még 1-2 problémám:
az alapjárat 3000 aztán visszaesik 1500ra egy kis idő után és néha van hogy ha 1500nál beváltok 1esbe lefullad
az ereje olyan 6000 körül jön meg uh tervezek bele power szelepet
meg még annyit hogy amikor ráadom a gyújtást akkor kell világítania valamelyik lámpának?mert az üresjelzőm nem működik sztem elektronikai hiba mert izzót cseréltem benne
segítséget előre is köszi
Győr és környékéről nincs itt valaki aki keni-vágja az RS-t?
a hőmérőt nem tudom mert tegnap vettem és a srác nem motorozott vele neki csak üzlet volt.köszi ezeket megnézem aztán ha van valami majd írok...ja még annyi h elveszett az akkumlátoromnak az egyik kis műanyagcsavarja és most belelátok...gondolom nem ez a nromálisXD
dhfear!
A hőfokmérő jó volt, vagy sosem mért jól? 3 kábel megy rá az óra hátoldalán, lehet, hogy rosszul vannak bekötve, ha nem ez, akkor a hengerfejnél lehet problem, ahol a hőt méri.
A kilométerórának lehet, hogy a spirálja szakadt el, vagy a hajtás tört el. Tekerd ki a spirált a hajtásból(az elsőkeréknél) és tekerd meg a spirált. Ha mér az óra, akkor a hajtással lehet probléma. Lehet, hogy az a fül tört el, ami az elsőkerékbe megy, de lehet, hogy a belső fogaskerekek adták meg magukat. A hajtás boltból drága (kb 10eFt), bontóba érdeklődj (www.szacsomotor.uw.hu).
Kb. ennyit tudtam segíteni, sok szerencsét hozzá!
hello emberek!
Reménykedem benne h valaki tud nekem segíteni.1998as RS-em van és a problémáim a következőek:a hőfokmérő nem nagyon akar a kék jelzésből kijönni pedig 50km-t mentem vele kb 80-90es tempóval;ma miközben mentem vele egyszer csak leesett a sebességmérőm mutatója (lement 0ra és ott is maradt)
ha valaki tudna nekem tippet mondani h miért van azt nagyon szépen megköszönném...szétszedni nem van időm és nem is értek hozzá
12-es első fogaskerék 98-as évj Rs 50het eladó! Uj állapotba 3ezer pénz
kösz szép életet mentettél!
Hali! A szimering mérete: 30x40x8/9.
Más: van néhány cuccom egykaros RS50-hez. Elsőkerék 8000 Ft; hátsókerék 7000 Ft; komplett hátsóidom garnitúra ülésekkel (az elsőülésen a huzat sérült, amúgy minden patent) 7500 Ft. Vagy az egész egyben 20 rugó. Ha érdekel vkit vmi, akkor nyomjatok egy mailt. Cím az adatlapomon.
Hy all!Egy nagy kérdésem lenne mint általába szokott lenni!Elsö telomból (bal oldali villából) jön az olaj tehát szimering cserére van szükségem !Milyen méretü szimering kell az aprilia rs 50 94 extremámba?Sry a helyesirási hibákért!Köszönöm a választ elölre!
JAJA de azé jólenne ha ismerné valakir
nem akarlak elkeseriteni, de 2 év után már késő keresni
Hali!
Valaki nem ismer egy szőkés barnás haju csajt, aprilia rs 50e van vagy volt nemtom!ilyen ezüstös szinű!2007be volt a dombrádi motoros talinis!sztem szabolcs megyei!irjatok ha ismertek ilyet!
akkor verd szét. nyisd kis belezz és hegessz
háát nemtom én a kipuff-ra tippelek. ledobnám a pitsába róla de sajna nincs pénztem teljes renszerre.
Danee az a baja h kicsi a 80as hengernek a 19es karbi. Meg a gyári kiput is dobd ki a szemétbe mert az nagyon lefogja a 80as hengert.
szerintem kevés kaját kap, 80as hengerhez véleményem szerint kevés a 19es karbi, rakj bele nagyobb fúvókát, probáld ki azzal, mert ha vmit javul a helyzet, akkor kevés benyát kap.
sziasztok!
gerititan te ilyen nehéz felfogású vagy látom most itt osztod az eszet lécci töltsd már ki az adatlapod
ja és még lenne vele egy másik probléma is. 1-4ig simán kilehet huzatni 11000es fordulatig vígan pörög, berakom 5be és egyszercsak eltűnik az erő és alig húz valamit és gyakran ledadog. Elképzelhező hogy elfogy a karbiból a benzin? De viszont akkor 1-4ig miért tud pörögni nemis értem vagy esetleg ezis visszavezethető a kipfogós problémámra amit már az elöbb leírtam? segítsetek mer ez így nagyon nemjó
szépjóreggelt mindenkinek:) Lenne egy kérdésem. RS-em olyat csinál hogy az alapjáratot nemlehet rendesen belőni rajta. Alapjárat az olyan hogy full hidegen okés minden megy megy tegyük fel 2500as alapjáraton, 1 percen bellül leesik 2000re és így esik egyre lejebb. Olyan mintha a füst nemtudna kimenni a kipufogóból rendesen. Mert ha elindulok vele az első 10 méteren csak dadog ösze visza utánna meg semmi baja. És ilyenkor füstöl mint az állat. Motor öszeállítás olyan hogy 80as henger 19es karbi és gyári kipufogó. Nemlehet hogy ez a gondja? Hogy esetleg lehet benne valami folytás ami nem engedi ki rendesen a füstöt?