Valamennyit fog jelenteni, de az elég csekély, inkább gyűjcs egy sportrendszerre (GIanelli, Malossi GP Replica), sok idő van még tavaszig.
Jah és még az elektronikai fojtást is lecserélném...(sokat levesz 5000-6500-as fordulaton )
Lehet, hogy kipufogó rendszerről kellene beszélni. Feladata túlöblítés létrehozása, nyomásszabályozás, visszatöltés létrehozása. Különböző rendszerek vannak, más más célok elérésére. A gyári cső szélesebb tartományban kisebb fogyasztás mellett ad egy szerényebb teljesítményt, de ehhez nagyobb nyomást kell előállítania alacsonyabb fordulatra. A sport csövet is lehet hegyezni max teljesítményre, de széles tartományra is. MINDEN esetben szükség van a megtervezett, a működést segítő alkatrészekre. Semmi nem mindegy, bár kisebb nagyobb hatással van a motor működésére pl. üvegelés közbeni tompító elvesztéstől simán megragadhat a motor. Tapasztalataim szerint még talán nehezebb is egy jó tompító+végcső szekciót tervezni, mint a kipufogó dobot, mert ehhez aztán semmi segítség formula nincsen, viszont rengeteget számít.
Akkor fogd meg a rezód(és vegyél egy másikat, ami sport), és heggesz rá egy nagyobb csövet, amibe belefér a dobból kijövő cső! Azt ha összedugod, és kikened 1 kis tömítőpasztával, akkor jónak kell lennie, remélem érted!
Ajj hallod elég régóta benne vagyunk ebben a dologban, szerintem értünk hozzá ennyire, hogy mi fontos a 2T motornak ilyenkor! A rezót kell változtatni, nem a dobot! Kérdezz meg bárkit, akit ÉRT hozzá, ne aprilia szalont! Amúgy meg ha annyi pénzed van, hogy szakszervízben(szakszervíz ) rakják rá a cuccokat, akkor fizesd ki őket, hogy csinálják meg azt is! Sok szerencsét! Beszélj egy igazi szerelővel, aki ért a 2T motorokhoz, és elmondja, hogy fontosabb a rezó mint a végdob!
Ok....legyen igazad....a dob akkor is csak hangtompító 2ütemű motornak a rezonátor a fontos, ha változtatsz valamit a teljesítményen! A dob maximum a katalizátor miatt lényeges, de az annyit nem folyt rajta!
ezaz.. hogy nics nálam moci mert szervizbenvan.. rakják össze a uccokat és nem engedem meg nekik h gyári dobbal állitsákbe a hengert mert besül.. mivel a gyári tele van baszva folytással és nem jön ki rajta kb semmi.. az uj dob vége 2.6mm es az eredeti cső nemtudom mekkora
ennél kisebb szerintem
fél centivel
Akkor próbáld meg összedugósra valahogy megcsinálni, nem nehéz, aztán valami tömítőpasztával kikenni! A másik, hogy ha tuningolsz, előbb vegyél rezót, mint dobot, mert a rezód mostmár kevés lesz a hengerhez stb....szóval lehet sokkal többet fogsz te még erre költeni!
Utána kellene nézned, hogy a sport kipud gyárilag hogyan nézett ki, mert qrvára nem mindegy milyen végcső és tompító kerül rá. Esetleg, ha küldesz adatokat tervezek Neked hozzá egy végét.
nem baszakszom csak most vettem 70es hengert uj váltot uj láncszettet és uj dobot és megapadtak az anyagi forrrásaim..... kissé.... volt ilyen a boltban hogy szilikonos gumibizbaz ami összeköti..arra találták ki.. csak nem volt ennek a dobnak a méretében
De hallod...........ha veszel mellé egy rezót, akkor ugyanolyan lesz a 2..............nem kell szenvedni......a rezó a dobhoz van csinálva, nem ugyanúgy néz ki a sport rezó, mint a gyári!
Jah és még az elektronikai fojtást is lecserélném...(sokat levesz 5000-6500-as fordulaton )