hát leszedtem az egész lámpát. levettem azt a sárvédő részt és csak úgy simán viszatettem nem bonyolult. jahm és a kábeleket betekertem xixallaggal, hogy ne ázzon be
Írói vénád van. Egész regény, de a szelep a kipufogó irányába nyit. A vastag csőben ( könyök ) áramló gáz vákumot képez a vékony csőben és plussz levegőt szív be a katalizátor működését segítendő.
hát én úgy tudom hogy a ''kék '' alja 40 fok körül van, akk valahol a kék teteje és a fele között de jó lenne ha valaki megmondaná pontosan..
RSDanee Az lenne a kérdésem hogy hogyan oldottad meg a hátsó lámpád felfogatását?
én sztem ez vmiféle folytás enyémből most szedtük ki és jobb lett tőle a motor.a kipugázt visszavezeti a légszűróbe onnan be a hengerbe és az a levegő ami már egyszer fel lett használva az égéshez az már 2.-ra már nem ég olyan jól+ a kipunál lévő rész a kipufogógázok áramlását is befolyásolhatja és az is folytja
és nemtudná azt nekem megmondani valaki, hogy az a bizonyos 60fok a gyári hőmérőmön kb merre lehet? mer nekem menet közbe felszokott menni majdnem a piros részig
termosztát úgy működik, hogy kb 60 fokig zárva van, ezidő alatt nem kering a víz hogy könnyen betudjon melegedni. 60foknál kb kinyit, ezután már rendesen kering a rendszerben és hűti a hűtő:)
Tuji