Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vmi olyasmire tippelnék én is de fogalmam nincs.:S
Főtengely szimering?
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Olyat csinál a motorom hogy menet közben 5-7 ezer között olyan furcsa morgó csörgö hangot ad.
De amint eléri a fordulat azt a 7-7500at aztán abbahadja.
Ez mi lehet szerintetek?
Pláne olyankor csinálja ha pl 6.ba megyekek fel teszem fel a hídon ahol kéri az eröt.
Menni megyen is csak úgy bemorog.:S
Meg olyan gondom van még hogy az alapjáratom olyan 3ezres szokott lenni:S
A karbin a csavart pedig beállítottam szépen 1800ra.Ha meleg a motor befogom a kipufogot vagy sebességbe rakom húzom a féket ráengedem a kuplungot leesik a fordulat aztán kiveszem üresbe akkor meg megmarad az 1800.
De ha felpörgetem vagy 5ezres fordulatig majd hagyom alapjáraton akkor megint csak 3 ezres a fordulat:S
Menni megyen a motor mert ilyen 105 a vége.Csak idegesít ez a 2 dolog:S
Kérlek segítsetek mert megörülök.
Amúgy 2003as apriliárol van szó.
Válaszaitokat elöre is köszönöm:)
Üdv egy nagy motoros fan:)
Aprilia rs 50 af1 50 bontott és új alkatrészek eladók.Tel 06 70 459-6036
Igen! megrendeltük, és az előző szériásat küldték le......
jah bocs, azthittem újRS-hez kell,
de ugyanugy van ahhoz is nagyvas.hu-n
nagyvas.hu 1500 forint előre, 3500 FT hátra a lánckerék! nézd meg a katalógusban Derbi Gpr50-é ugyanaz.
Egyébként nemtudom miért mondja mindenki, hogy nincs alkatrész ezekhez, csak körül kéne nézni meg érdeklődni!
Az biztos...4400 Ft-os óradíj...nekem a cbr-en az első szervíz olajcserével együtt mindennel 4ezer volt, a 2. is! Hát akkor valami olyan haverral próbáld meg, akinek ügyes keze van!
bevinnén a pécsihez és fizetnék egy rakat lóvét a semmiért
Háát nem tudom, igazán azt se, hogy ebben már a derbi blokk van-e, mint az újakban! Kérdezz rá telefonom a nagyvason, italmondo-n! Ha 1iknél sincs, Bencével beszélj!
2003-as 50-es rs-ről lenne szó
Vidd be az aprilia-ba, hogy csinálják meg!
Új RS-hez nagyon nehezen...RS125 topikban BenceRS-t keresd, ő is nagyon nehezen talált hozz...ehez az új RS-ekhez semmi sincs....
és lánckereket honnan tudnék olcsóbban szerválni... (már ha van) mert az italmondon elég húzós
Mondjuk én is erre gondoltam mert az aprilia elött simom volt és elég sürün szedtem le a műszerek elejét...( fehér hátlap piros mutató) Csak reménykedtem hogy lenne esetleg vmi más megoldása... na mind1 vmit majd kiügyeskedek... köszi srácok
azt csak úgy tudod megcsinálni mint ahogy a "simsonnál " is lehetne hogy szépen le kell feszegetned a búra alu peremét és búra le csavar vissza és go tovább. De szerintem ezt még a téli leálás ideje alt csináld meg mert ha mész vele a csavar öszeveri a búrát is meg a számlapot is ami kicsit csúnya lesz. Annyit még hozzáteszek amiket én eddig bontottam órák azokon az aluperem hajlamos volt a töredezésre szakadásra. De ha levetted és akárhogy ügyeskedsz viszatenni oylan mint volt soha nem lesz.
inkáb megyek aludni jócakát mindenkinek
dzsá gec ezt is elírtam az akartam írni hogy szerintem úgy lehet levenni a búrát ahogy a simson nál van.
nagyon jók az érzéseid ott tényleg müanyag búra van ez nagy felfedezés volt... neharagudj meg, de komolyan mondom néha annyi hülyeséget magyarázol, hogy miattad fogok szívrohamot kapni
bocsi hogy el írtam fáradt vagyok km/h vagyis a fordulatszám mérő
mert az az érzésem hogy úgy lehe ahogy a simson km/h oráján búra van
Én még nem tudom de meg nézem az enyémen hogy hogyan is lehet le venni remélem sikerűl.
Lenne egy érdekes problémám.... a ford.szám mérőmnél az egyik csavar kilazult...(kép) és nézegettem hogy hogy tudnám leszedni az elejét hogy visszarakjam a csavart... de nem jutottam semmire. Amugy a csavar bent mászkál az előlapjánál . Ha valaki tudna segíteni kérem írjon
köszi

hát kb 100-105körül 11000nél
12-essel most mennyit megy neked 11000en?