Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

B.U.É.K minden motorosnak!
Balesetmentes kilómétereket az új évre és olcsó benzint is hozzá.
Aprilia 4ever
Hát figyely igen valameik meg éri de a legtöbb nem de szerintem nem nagyon fogsz találni ilyen árban de arra ügyej ha veszel hogy ne legyen törött mert pl:egy idom szettet nagyon meg kel fizetni.

(B.U.É.K) Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek
Hali!

Szerintetek megéri venni használtan ilyen mocit,160-200k körül?Vagy azoknak már minden baja van?Nem vagyok az a sznob tipus szóval nem szeretnék sokat költeni rá,vagy ha nem járatod fullon akkor ez is bírja a strapát?Azt mondják hamar széthullanak ezek a moccok.Mit ajánlotok ilyen árban ha nem éri meg az RS?
ja ja szentemis
akkor szar az órád.
Nekem 45°C szokott lenni még nyáron is...
Csabika, most megnyugtattál, mert nekem is olyan masszív 60-65 re beáll:)
Ez motorfüggő...amikor az én AF1em volt, 65 fok volt, másnak ugyanolyan AF1en 80....szóval ez motorfüggő, de nem 40-50 fok, az kevés!
háát televan vis mindig a maxnál van. Na mind1 meg véglis még sose forrott fel , pedig mentem már le balatonra vele 1huzamba 100km . semmi baja nemlett:) jók ezek a kis Rs-ek:) csak ne enne enyi bár ezeket a pacikákat kell etetni:)
RsDanee nézd meg h mennyi fagyálló van benne.. és akkor lehet h nem melegedik túl, föleg nem olyan hamar...
De vki javítson ki ha tévednék...
Én úgy tudom h az üzemifőfok az 40°C vagy 50°C körül van attól függ h milyen évszak van
Nekem egyszer volt az hogy "elmászott" a pirosig..de azis egy ilyen kis felvonuláson volt...
Motormatricák készítését vállalok.
Érdeklődni lehet: e-mailen:gabee1204@freemail.hu
msn: ugyanaz
Visszahűl az még fél perc alatt is, mert a beállítása 6. maxigázra szól. Ahol ugyan sokkal több hűtőlevegőt kap, de sokkal melegebb is benne a kipugáz. Tehát, ha alapjáraton megtartaná az üzemi hőmérsékletet igen hamar túlmelegedne a motor. Ezért kell óvatosan bánni a bandázsolással is.

Tuji
és kb az rs-eken mi az a hőfok miután lehet neki húzni? tudom hogy üzemi hőfokon de az menyi? nekem pl a 80as hengerrel nyáron egy egy lámpánál majdnem a pirosig elmászik tökömbevan néha gondolkodtam rajta hogy kéne rá egy nagyobb hűtő. szerintetek?
Ha már nem kéri a szivatót, el lehet vele indulni, de szigorúan(!) csak 4-5-ig húzni, addig, amíg fel nem melegszik üzemi hőfokra, onnastól lehet neki adni, szerencséd van, az Aprilia-kban jó termosz van, hamar elérik az zemi hőt, és viszonylag jól is tartja azt!
Nyugi bele, visszahül, legfeljebb egy fojtott motoron nem érezni.
Ez hülyeség, 1 piros lámpánál nem fog 2perc alatt visszahűlni a kipufogó!
Igen jól mondod Bence rs mert nekünk számít a +- 20 000 ft
Praktikusan, elindulni akkor lehet vele amikor már nem fuldoklik gázadásra. Üzemmeleg akkor amikor már a kipufogó is elérte a megfelelő hőmérsékletet. Jobb fokozatosan növelni a terhelést. A TZR-rel jártam úgy hogy piros lámpánál visszahűlt a kipu és nem igazán lehetett vele kilőni, ilyenkor 3500-on megtartani a fordulatot és nem hűl le a kipu.

Tuji
+-20.000ft lényeges
És ezt miért mondtad? Meg amúgy azér vettük meg most mert téli áron hoztuk el és nem nyári áron ennyi.
norbiéskrisz nem akarok okoskodni de neked még jogsid nem lehet 13évesen és megvették az rst azt meg csak oylan helyen tod használni ahol rendőrök is előfordulnak ha megfognak még jogsira sem mehetsz.
Engem a motor nem érdekel mert már van szóval bocsi
érdekel?
Gépkönyv szerint ha megmozdul a mutató már lehet menni vele, persze ésszel. Én általában megvárom amíg a kék részt eléri és elindulok de akkor csak 4000-5000ig húzom az elő 1-2 km-en és fokozatosan egyre jobban szoktam húzni.