Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a buzinagy csiknál van a gyári dob vége addig van összehegesztve(ez kb 50cm)hogy ha én veszek egy rezót az nem old meg semmit mert a ma vásárolt giannelli-n csak 5 cm-s az a cső szal még kell hozz 45 cm és alu az uj dobom szal hegeszteni nemlehet...
rezót meg a dobot úgy gyártják h passzoljon
bármilyen meglepő is
attól még nem lesz megoldva semmi mert veszek egy rezonátort arra is rákell kötni vhogy azt a kibaszott csövet...mert a gyári dobon 5cm.s cső van csak
azt mondom gyűjtsél és vegyél 1 rezót
Csáó!
A kérdésem az lenne hogy vettem egy Giannelli dobot amin a cső 5cm
'08as rs szoval ülés alatt van a kipuff... az eredeti dob ugy néz ki h dob és a dobbol jön ki egy 50cm-s cső. levágnám az eredeti csövet és arra kéne vhogy ráügyeskedni az uj dobot. szal hagynék az eredeti csőből 45 cm-t(vascső) és arra kéne rátenni vhogy az uj alu dobot remélem elég világos volt :S de ugye ezek forrro alkatrészek.
ötlet? esetleg van ilyen alkatrész? vagy sufni tuninggal megoldhato BÁRHOGY ?
Te is itt laksz? Életembe nem láttalak még ,pedig szoktam városban mászkálni
Hello!
Castrol power1 racing olaj eladó!Ez a legjobb a 2T motorolajak közül!Akit esetleg érdekel az írjon.
gecc most mondták h aki madta volna az rst már többet ajállottak érte és eladták:S
gecibe
nagyon megkérek mindenkit aki tud rst 140 ig mert csak ennyim van az irjon elöre is köszi
leköteleznétek
BÁr ugy tom ha 0.2 mm nÉl nagyobb a kopÁs oda mÁr dugÓ kell
szal azt mondjátok nem is muszály dugót cserélni elég a CIGÁNYGENERÁL?
Az RSnél a krómgyűrű kétszer annyi idő alatt kopik el, mint a dugó!
Én már iylet nem is merek mondani, az idősebbek rendszeresn lehülyéznek, és vígan gyűrűzgetnek, némelyek még dugót is cserélnek a kopott hengeben.
attól még hogy kevés a kompresszió attól még lehet jó a dugó!
pl autóknál sem szoktak dugót minden esetben cserélni...a gyűrűzést azt úgyszokták nevezni hogy cigánygenerál
visszatérve--- a kopresszió a gyűrű állapotától is függ...

sajnos a 2T re többet kell költeni mint egy 4T re de egy 50es vagy 125ös 4T meg elég harmat...
valamit valamiért!
aki rs szakértő az felvehet msn re köcce
lejjeb leirtam kb a 14458nál
baluka 17 ugy látom te scania rajongó vagy
Csabika cbr én felvehetlek msnre?
Itt az msnem ha gondololod:)
Highline_R_420@hotmail.com
ha érdekel van egy 70es hengerem eladó lejeb találsz róla képeket
de ha már tuningolsz akkor ne 3sebiset tuningolj legalább egy 6os váltó alap a 3assal megölsz mident nagy fordulaton tuning hengerrel.
buszossanyi3@freemail.hu
asszem:O:D
és kössz a segitséget stornó 70 es henger majd dugó oszt kész
írom én a a csabika msn-jét azonnal
*hengert
Hát jobb lenne ha a tiédet adnád meg, nem akarom ide írni! Hát elvileg, ha 70es főtengelyt raksz rá, nem feltétlen kell főtengely(de erősen ajánlott), hanem elég erősített főtengely csapágy! Árakat nem tudok, nem olcsó, és szerintem viszonylag nem éri meg!
m dani ---csabika cbr msn cimet elfogadok:D
értelmesnek tüntök:D köszi csáó
mégvalami:D
és ha 70 esre csinálnám meg akkor az kb mennyire fájna meg f tengely stb akk azt is kellene csrélni nem:D kösz elöre is
Nem feltétlen, 15ezernél csak dugócsere, 30ezer km-nél kell hajtókarszett, főtengely csapággyal, meg szimeringel! Hát szerintem olyan 50körül van!
Ott már cserélni kell a dugót...gyárilag, új dugóval 11-12 körül van a kompresszió!