Csáó! Lenne egy kis gondom, május 2.án eladtam az RS-em , amit 1 éve használtam és ez az egy év alatt mindössze egy kuplungbowden szakadt el... május 4. én hív a vevő, hogy beállt az RS.Leblokkolt a hátsó kerék, csíkot húzott maga után stb... Hívtak szerelőt, és a szerelő megállapította, hogy beállt a blokk, szal valszeg dugó... Na és a lényeg az hogy a csávó azt mondta nekem hogy vagy visszaveszem a motort, vagy kifizetem a hibáját, vagy ha egyiksem akkor perel és hívja az igazságügyi szakértőket stb.... (ami plusz pénz és az is engem terhelne) Mit tegyek? :S
hello srácok kedvem lenne ha nem veszitek zokon:Pmájus elsején madarasra menni az rs el de egyedül nem nagyon van kedvem és a járást sem ismerem !aki megy ötvenessel és nem zavarnám és tudnánk is valahol találkozni nagyon kérem szoljon!msn cimem///xnas@freemail.hu
persze oszt akko télleg semmi benzint nemkapna má ígyis alig akar menni 3000 alatt szinte egyik sebességi fokozatban se szívatot kell rátolni és csak akkor indul meg
hali.
a mocim mostansag egyre gyakrabban csinal olyat,hogy megyek egyenletes sebesseggel, gondol egyet es visszaveszi a gazt.bedadog egy masodpercre de utanna megy tovabb.altalaban magas fordulatszamnal tortenik meg. valakinek van otlete h mi lehet?
(elektronikius stb.)
bencenokia@hotmail.com
de am nem tudom mit akartok 2t motornál 4000 alatt
a mocim mostansag egyre gyakrabban csinal olyat,hogy megyek egyenletes sebesseggel, gondol egyet es visszaveszi a gazt.bedadog egy masodpercre de utanna megy tovabb.altalaban magas fordulatszamnal tortenik meg. valakinek van otlete h mi lehet?