Most értem haza mecsektúráról
RS-el (én) TZR-el(tesóm) Malaguti Madison 125-el(volt osztálytársa)
A tzr-ben megolvadt a gyertya
És az összes motor fél tank benzinnel elvolt egész nap
Köszi szépen, de nekem nemjönbe csak egy pirellis oldal ahol a kereső nem találja az én gumimat,.
de én találtam egy ijet: GUMIBIGYÓ
na lépek aludni köszi mégeccer az infókat.
hááát nekem az a baj hogy erre tellett elsősorban (10e ft) pirelli mp7 , sehol nemtudtam utánnanézni és még senki sem hallott róla ja és 18as a guma .
Amugymeg most hétvégén voltam vele pályázni visontána MOTO A GO GO Weekenden ( ) és semmi gondom nemvolt, egészen lábtartóig lehetette dűteni meg minden szóval tapadt faszául csak nem ment le a gumi széléig.
Hátazúgyvan, hogy van egy felni, amire rá lehet rakni valamekkora gumit, de sokkalnagyobbat, vagy sokkal kisebbet nem. A kisebb kilapul, a szélsesbb meg behajlik, és még annyit sem tapad,mint a rávaló gumival.
A gumikra meg rá szokták írni(jobbhelyeken:) hogy milyen felnire való. A radiálokhoz általában szélesebb felni kell ugyan akkora futófelület szélességhez. Ha meg nincs rajta, akkor rá kell keresni,hogy mit ír a gumi adtlapja.
Na, csak ződágra vergődtünk:)
példa,hoyg mekkora súlyhoz,meg erőhüz milyen vékony gumi is elég: Ezen a motoron hátul kb 2'-es gumi van,és nehogy azt hidd hogy ez valami öreg szar,amivel 40-nel egerésznek, ez a motor most is megy a német veterán bajnokságban, 18 loerős, és 140 körül van a vége. persze egy rs minima dupla súlyához szélesebb guma kell, de nem 130-as, vagy nagyobb.
bocsi hogy ide pofátlankodok de látom miről folyik a beszélgetés és egy tapasztalatot szerrtnék megosztani veletek:
NSR felni van a gépem alatt supermoto szettenk és gyárilag 120as gumi volt rajta, én tettem rá 140est de anyira összehuztaa felni hogy nemtudom a gumi széleit kihasználni, mert a motor már fekszik a kanyarba(az elsőgumi100%ig nuku majré) de a hátsón még van 1.5 cm,
na jó 50esnél oké de mintha a 125 ösöm kicsit többet enne még 4000 en is:)
meg az új gumi is úton van de baszottul füstöl ez az arrowmax:D
RS-el (én) TZR-el(tesóm) Malaguti Madison 125-el(volt osztálytársa)
A tzr-ben megolvadt a gyertya
És az összes motor fél tank benzinnel elvolt egész nap
de én találtam egy ijet:
GUMIBIGYÓ
na lépek aludni köszi mégeccer az infókat.
http://www.pirelli.ca/web/news...
Igen a bütykös izé, a vonóék, ami a golyókat nyomkodja ki.
Beütöd a gugliba, és megkeresed.
Amugymeg most hétvégén voltam vele pályázni visontána MOTO A GO GO Weekenden ( ) és semmi gondom nemvolt, egészen lábtartóig lehetette dűteni meg minden szóval tapadt faszául csak nem ment le a gumi széléig.
A gumikra meg rá szokták írni(jobbhelyeken:) hogy milyen felnire való. A radiálokhoz általában szélesebb felni kell ugyan akkora futófelület szélességhez. Ha meg nincs rajta, akkor rá kell keresni,hogy mit ír a gumi adtlapja.
Elöl van rajta kb 2' es,hátul 2,75 ös lehet,vagyis nyagyjából 80-90 es.
hogy keskeny a felni és ne tudom kihasználni emiatt a gumit?
példa,hoyg mekkora súlyhoz,meg erőhüz milyen vékony gumi is elég: Ezen a motoron hátul kb 2'-es gumi van,és nehogy azt hidd hogy ez valami öreg szar,amivel 40-nel egerésznek, ez a motor most is megy a német veterán bajnokságban, 18 loerős, és 140 körül van a vége. persze egy rs minima dupla súlyához szélesebb guma kell, de nem 130-as, vagy nagyobb.
NSR felni van a gépem alatt supermoto szettenk és gyárilag 120as gumi volt rajta, én tettem rá 140est de anyira összehuztaa felni hogy nemtudom a gumi széleit kihasználni, mert a motor már fekszik a kanyarba(az elsőgumi100%ig nuku majré) de a hátsón még van 1.5 cm,