Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze nem ilyen kinézetbe vittem pályára És az a yamaha az nem mérvadó az apriliához képest kis géposztályban
Én is osztom a véleményed, mert haveromnak volt egy pálya yamaha tz50-e, amiben lámpa nem volt, és betolós volt! Na az 20 literen felül evett, 50es léttére poweres volt, és 128at ment! Amig ment! Azért vagyok ilyen hitetlen!
hát a fiat óra szerint annyi de viszont az 10ról indul:)úgyhogy pontosat majd akkor mondok ha bemértek trafival na már persze ha addig szét nem esik
Egyébként bocs hogy így beleszoltam a beszélgetésetekbe csak nehezemre esett szo nélkül hagyni a 125-130 as végsebességet. az enyém egy tényleg komoly pályagép volt míg meg nem váltam töle és annak volt a végsebessége 130 14000-es fordulaton. Igez hogy 1 honap alatt blokkcsere szinte kompletten de ezért volt
Vagy ha nagyon te akarod csinálni, akkor amikor a legjobban pörög és jól veszti a fordulatot!
Szerelőnél kéne beállitani! Van egy szerszámuk, amivel látják az égést, és azzal be tudják állitani!
Köszi az eddigi segítséget!

A másik kérdésem az lenne hogy hova tekerjem a levegő csavart (nektek van alatta kis gumi tömítés vagy csak a rugó) pl a simonál a betekert állapot -2 fordulat kifelé volt a jó ennél vajon mi a gyári beállítás?
nem olyan biztos az nekem volt 85 ös top performances és 120 as ora ment tovább nem is kicsi kb 130 körül lehetett nekem is full üres a kipuffom ja és 6 sebességes
Szia! Lökj már fel 1 képet a gépedről!
Nem feltétlen kap sokat! Menj vele kb 10km-t úgy, hogy hajtod ahogy csak tudod! Utána állj meg, de úgy, hogy menet közbe magas fordulaton állitod le! Vedd ki a gyertyát, majd nézd meg a szinét, ha őzbarna, akkor semmi probléma, ha fehéres, akkor keveset kap, hafeketés, akkor sokat kap! Ha ezekkel megvagy, akkor ird le, hogy mit tapasztaltál! Utána segitünk tovább!
Sok az még ugy is
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem 50ccm aprilia kismotorom karburátorát szétszedtük milyen fúvókák valók bele gyárilag?

dellorto phb19 típusú karbi van rajta. Olyan hibajelenségem van hogy gázadásra egyszercsak megtorpan és csak akkor megy tovább ha kicsit visszaengedem a gázt! Gondolom túl sokat kap és belefullad a benyába!

Előre is köszi!
Nah most jöttem a szerelőtöl bocsánatot kért és meg is rendelte az idomot
Gyorsan megnéztük a gyertya színét és nagyon fehér volt.Kicsit reszelnek a fúvókán mert így nagyon keveset kap.Holnap suli után megyek is érte
Ja hát úgy már más!
anyám mért be fiat órával de bocsi a 80 as hengerszettet nem írtam
Azé sok lesz az!
nekem 5 sebességes.full üres a kipu.directszűrő 19es karbi.és a vége olyan 125-130körül van :) de akkor már kifordul a ford.szám mérő
az elég sok nem?
mondjuk a régi RSeknek a váltóáttételezése is más...
Nekem elöl 15ös hátul 43as
Azért írtam így.. h """""SUHOGÓ""""
... Na de szét lett szedve a motor, leszedtem a hengert, megnéztem a főtengelyt, és az a baja... a hengeren meg szó szerint átesik a dugattyú. Szóval sok erő.
2T motor nem kopog csak csörög.
A suhogó hang? Ilyen egy blokknak a hangja nekem is van kis "suhogás" de az mindenkinek van
A régit nem akarja eladni . Mert ő is szeretné megőrizni a gyári álapotát ha eladósorba kerül majd egyszer. Csak venni szeretne egy pluszt amit meglehet buherálni.
én rezómból kivan vágva a katalizátor felőlem azis megoldhato hogyha elcseréljük na de most mennem kell suliba esta majd jövök addig kérdezd meg tőle megoldható-e vagy érdekli-e a csere
A végsebességgel nem is volt gondom. 10000-nél 95km/h. Pirosba meg nem szeretném pörgetni. Csak egy kicsit lomhának találtam de így megoldódott.Egyébként ha valakinek van eladó rezója ,az légyszives jelezze nekem.Mer az egyik haverom is szeretné így megcsinálni.