onnét tudom hogy pontosan mért (nemtudom miért, de ez az óra valamiért nem csalt), egyszer a bátyám ment előttem 80nal én meg pontosan utána és az egyim is 80at mutatott, és mint kiderült GPSel 77kmh volt, tehát 3kmht csalt a Peugeot, így az enyim is kb 3mmal mutathatott többet, 100 felett már kb ugy 5kmhval...
nekem az előző 80asom 11000en ment 120 valós kmht de tovább nempörgött, igaz elől 15ös fkerék, hátul meg 45ös volt, és még úgy is nagyonjól gyorsult...3.ba 80at ment
többet nemfog menni de jobban fog gyorsulni sokkal mivel a fordulat nem esik visszáb szal ha eddig 100 at ment 11000 nél akkor most nemfog 100 at menni 10000 en de előre tehetsz egyel nagyobb lánckereket nekem van kettővel nagyobb is de azt blokkfelújítás után se bírta annyira azzal nagyon nehez gyorsul de viszont 110 et mentem vele 11000 nél(tudom az órák csalnak ) lehet belemenne pirosba is de odáig sose húztam még
Nem azt vágtam szét ami rajta van . Hanem szereztem egy másikat ami katalizátoros . Csak egy tizessel kevesebbet ment vele .Így kibelezve végre ugyanazt tudja de sokkal jobban gyorsúl .
és ez 3300 km alatt bekövetkezhet? olyan 1800 2000 ig járattam mostanába se nagyon használom hetente vagy kéthetente egyszer veszem elő megse volt még hajtva amiota belett járatva 9000 felett se nagyon volt a fordulat csak épphogy elszaladgálok vele 50 60 al a városban
amikor a GILERA megsült unokatesómnak akkor úgy hajtott az önindító mintha megette volna a gyűrűket.és semmi nem lett volna csak a dugo gyűrűk nélkül
húzd le a hengert.én azzal kezdeném:)
ha sokkal könnyebben teker az indító, akkor nincs kompresszió vagyis eltörtek a gyűrűk, vagy a főtengő tűgörgők vesztek el, bár akkor nemtudom miért fehér a gyertya...
passz
nem tom mibaja lehet de nagyon könnyen hajt hu geci télleg pöpec lestem is hogy mennyi re tekeri de semmi nemlehet beindítani
nekem van egy hátso 110/80 as már nemkell mert pénteken füstöltem el ugyhogy most szövetes szal az nekem eladó mert már nem kell
helló
nem lehet beindítani a moccot betolni se meg semmi amikor indítom semmi füst nem jön a pufóbol
ma tettem bele uj levegőszúrőt meg kivettem a gyertyát is lehúztam a gyertyapipát és szürke füst ött néztem, is nagyot na mind1 kivettem a gyertyát az meg ilyen fura fehér volt
nemtudjátok milehet a baj? most kb 3300 km van a blokkban edddig nem is volt hozzányulva gyertya semmi nemvolt kivéve mert ugye ami jo ahhoz nem kell hozzányúlni
nekem is hasonló hangja volt főtengelyt kelett cserélni de ha már ott tartottunk akkor dugó henger csapágyak tömítés meg mindent amitcsak kilehetett cserélni kicseréltük nekem ekkor 24000 volt benne
Helló! Nekem lenne egy kis gondom, és remélem tud valaki választ adni! :) 1-2 hete a blokktól hallok egy kis "csörgést" 1 hete annyira nem csörgött, aztán napról-napra jobban. Mégpedig olyan hangot ad ki mintha kopogna a főtengely, vagy nemtudom. Meg olyan jel van, hogyha magas fordulaton van, "suhogo hang jön ki a blokkbol". Akár alapjáraton, akár menet közben, de csak magasabb fordulaton. Ha valakinek lenne tippje, az írjon pls.
amugy AGIP SPEED 2T dugot azt nemtom szerelöm rendelte bele
húzd le a hengert.én azzal kezdeném:)
passz
nekem van egy hátso 110/80 as már nemkell mert pénteken füstöltem el ugyhogy most szövetes szal az nekem eladó mert már nem kell
várjuk
nem lehet beindítani a moccot betolni se meg semmi amikor indítom semmi füst nem jön a pufóbol
ma tettem bele uj levegőszúrőt meg kivettem a gyertyát is lehúztam a gyertyapipát és szürke füst ött néztem, is nagyot na mind1 kivettem a gyertyát az meg ilyen fura fehér volt
nemtudjátok milehet a baj? most kb 3300 km van a blokkban edddig nem is volt hozzányulva gyertya semmi nemvolt kivéve mert ugye ami jo ahhoz nem kell hozzányúlni