Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én nagyon meg vagyok vele elégedve

am nekem elöl 1 foggal nagyobb van és nem tudom mennyit meg
nekem 11-es van elől gyárilag és azért nem megy.
hello azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudnátok Német használtmotoros oldalakat mert most akarok venni egy Aprilia Rs50-et újabb fajtát és ki akarok menni külföldre de nem találok cimeket igy nem tom hova mennyek sajna ja és hogy megvagytok elégedve az rs-etek kell?
mármint azért, h csak tízezret forog, de lehet, h 9500-at...
Nekem is így van 8000-nél olyan 82-őt mutat az óra( mondjuk sztem nincs annyi) 10000-nél 100 körül... De nemforog csak olyan 10000-et maxra... De Malossi 7X ccm-es henger van benne, A karburátor gyári! ( 12-es ) , sportlégszűrő , áttétel meg 14/47... Szerintem kellene egy új gyertya vagy karburátor konfigurálás vagy nemtudom milehet a baja....
azt kifelejtettem, hogy így 105öt mentem gyári kipuffal (katalizátoros) meg 96 kmh, jah és sík úton NEM hátszéllel
az áttétem 13/52 sztem ez a legoptimálisabb 6e-es fordulaton 54 kmh
Ha teszel rá Gianellit először próbáld meg fojtókúppal (benne van a kipuf leömlőrészében gyárilag), mert én kiszedtem és 7e alatt alig megy, viszont 8enél olyat húz 11ezerig, hogy majd kimegy alólam...
mivel alul gyenge rakok bele folytószelepet, ami 7enél kinyit...
jah és asszem a fiának af-1 50 volt
gyutaiatnak gixxi van ha jól tudom a fiának meg lesz 1 rs 125 asszem
milyen tipusu motorod van?
Én meg most jöttem motorozásból és k*rva jó volt főleg így vizes úton
tök jóóóóóóóóóóóóó volt esett az eső és 15percel azután hogy elállt már vhol föl volt száradva az út és elindultuk és sokkot kaptam
Nah most jöttem a szerelőtől belőttük a karbit,85-ös fúvókával az igazi
gyárilag 75-80-a ment,most már herélt kipuff meg fúvókázás és 90 és meg most jön a lánckerék meg a gianelli kipuff...
Nem vmi Papp Tamás neve? Hallottam róla már ezt-azt.
Csak egy jótanács:
Pár héttel ezelött postai utánvéttel rendeltem egy illetőtől AF50-be egy négysebességes váltót. Az illető el is küldte, de mikor kibontottam a csomagot, majdnem eldobtam az agyam: az egyik tengelyről kettö fogaskerékről is egy-két fog hiányzott. Felhívtam, erre hablatyolt össze-vissza, igérte hogy küld másikat de azóta fel sem lehet hívni. Bocsánat, egyszer felvette, de ahogy megtudta hogy én vagyok, azonnal kinyomta a telefont.
Ezzel az írásommal csak egy kis reklámot szeretnék csinálni a gyereknek, nehogy ti is ebbe a helyzetbe kerűljetek. Nekem 17.500 Ft-om bánta.
Neve most hirtelen nem ugrik be, de a telószáma:20/5816082. (Debrecen környéki)
Ha jót akartok ne rendeljetek tőle semmit!
Mindenkinek sok balesetmentes km-t kívánok!
milyen áttétel van rajt?
hát az én RS-emnek 120nál van a vége. Pedig nekem is 5 sebességes, 19es karbi, herélt kipuff, 70es top henger van fent. Kb ugy van, hogy 5be amekkora fordulat, akkora sebesség ( pl.: 9000rpm - 90km/h, és így tovább ) mondjuk jelenleg se fordulatszámmérő, se km-óra, csak vízhőfokmérő :D meg ugye a visszajelzők ^^
hát végülis azzal jobban járnék mert v-force membrán egy full doma rendszer új henger,dugó,főtengely,kupplung.csak a lekemet is beletankolom
Versenyenként nem, mert kókányoltak bele lámpát, és go utcára ! De bejáratta a srác 2-3hét mulva dugó csere! Szerintem CR blokk!
De gondolom versenyenként szervíz.mert az enyém 1487km nél gyűrűtörést szenvedett.aztán most gondolkodom h mi legyen 85ös cr blokk vagy fúrás
Hát az a yamaha 2ban lökte a seggét, 5ben még szétcsúszott a villa! De ha beirod a google-ba, hogy TZ50, akkor kiadja....egy sárga üvegszál idomos lámpa nélküli pályamotor!(ez zöldre volt lefestve)
jah és elöl 15ösnél nagyobb lánckerék fel sem fér így a lánckerékvédő sem fér már el.
enyémen az áttétel 15/43, 80as top hengerszett, dr könnyített főtengely, 19es karbi, directszűrő, malossi racing membrán, full üres kipu
áttétel nem volt rajta variálva volt benne: könnyített főtengely,80 as henger-hozzá karbi,egyedi sportlégszűrő, nagyon komoly dugóval és egy gyűrűs, stb..... szerettem csak kicsi volt meg kölcséges. az eredeti blokjával váltam meg tőle de azon kívül elhasznált egy párat így összesítve az alkatrészeket, de volt is hajtva.
egy simson odaver kigyorsításokon de valamit valamiért:)
de gondolom azok a gépek nem voltak agyon végáttételezve.mert ez kb 40mp alatt van fent 100on:D