Ember... Hülyeségeket beszélsz... Hogy lenne az RS 50 gyárilag poweres? A powerszelep a 80-as versenykrosszoktól kezdődik szériában. Az RS-ben az új Derbi fejlesztésű blokk van, szóval ugyanaz a henger való rájuk valszeg, ( Bár a DT 50 és RS 50-ben lévő Minarelli között is van kis különbség, de annyi, hogy a dugó méretei tizedmillikkel eltérnek, meg a gyűrűk vastagsága). A képeken láthatod, hogy sem a hengeren, sem a kipufogón nincs powerszelep, bár gyáriról egyikről se találtam képet, de ha a gyárin lenne power akkor a Polinin mért ne?..
Hát, az én RS-em 5.-ben 80 fölött megy Nekem óra szerint 105, ESETLEG, nagyon jó kedvében megy 110 körül, de ahhoz kellett a nyáron minden alkalommal amikor összejött Tét előtt az a 6-7-km hosszú egyenes Egyszer haverom 25-ös Hondával mért 120-at, de azt én sem hiszem el hogy menne annyit.Kizárt dolog... Amúgy szerintem nem csak az a kérdés hogy mennyit megy egy motor, sztem inkább az számít, mennyi idő/út kell hogy addig felgyorsuljon...Örüljünk, ha megy az RS 80-at? ezt csak viccnek szántad úgye? Amúgy nem tom, de nekem jobban bejön az RS mint a TZR... De ízlések és pofonok különbözőek... Erről ennyit.
Az új rs-ek valóban nemmennek nagyon, mert az EU kemény szabályokat ad az Apriliának. Még az is csoda, h kétüteműben engedélyezik, mert hát tudjuk, h a 2t-knek a legnagyobb a károsanyag kibocsátása, mert a dugattyú felfelé mozogva, a kipufogó csatornán(ami épp nyitva van) jelentős mennyiségű tüzelőanyag-levegőkeveréket kinyom a szabadba, ezért is akkora a fogyasztása egy kétütemünek..
Ígyhát az kétütemű motorokba olyan katalizátort raknak, ami igen csak visszafogja őket...
Hogyha te is ennyire okos vagy akkor rakjál fel videót róla ok?Érdekes eddig 1 RS-s ment 100at az újak közül csak 1-2 akik mondják hogy annyit megy!Videó és kész!Hiszem ha látom!És én voltam aprilia-ban szervízltünk is RS-50et és és a könyvben az van h 80as végsebesség!Na mi a válasz?Turbót nem akartok az RS-be rakni?Meg véletlen nem megy annyit lefolytva katalozárorral meg minden akármivel mint egy régi folytatlan?
szánalmas, hogy mindenki azon vitázik, hogy kinek mennyit megy a gépe.
Nem mindegy? vagy mi...?
nem értem, miértne tudna menni 100at az új RS, hisz alapban 17,5-es karbi, kétrészből álló hengerfej...fojtással persze csak 45-50et megy!fojtás nélkül jó karbibeállítással miérne vinné a 100-at.
Ráadásul itt már nem 4-5 LE-ről van szó, hanem 8-9 paciról!
szánalmas
nemértem én ezt, de mindegy? És mit szabályoz ez a "szelep"? A kipufogód gyári ? Mert, hogyha benne van a rezonátor, akkor sztem nemsokat érhet az a "poer szelep" vagy micsoda....
hát remélejük csak valami apróbb lesz!de ha megnézed az adatlapomon az utolsó képet ott látszik hogy a leömlő és a rezó szét volt vágva és ahol látod hogy elkezd vastagodni a rezó az elött kb 1 cm van bent a szelep és mellete az elektromotor ha jól megnézed akkor látod
Ígyhát az kétütemű motorokba olyan katalizátort raknak, ami igen csak visszafogja őket...
Nem mindegy? vagy mi...?
nem értem, miértne tudna menni 100at az új RS, hisz alapban 17,5-es karbi, kétrészből álló hengerfej...fojtással persze csak 45-50et megy!fojtás nélkül jó karbibeállítással miérne vinné a 100-at.
Ráadásul itt már nem 4-5 LE-ről van szó, hanem 8-9 paciról!
szánalmas
ja és ezt hamarabb elérik mint hogy a te tzred 70ig szétesik :)))