Ha járatós akkor természetes hogy több olajat fog enni....Nem lehet hogy rosszul járattad be?Nem kapott kicsit sokat?Vagy nem mentél kicist alacsony fordulaton és nem erőlködött sose?
Hol kérjem meg őket? Amúgy szerinted felmenne egy 23 mas karbi a Szinyóra? És létezik 50 es Részingszimó? Mert igazából az ellen kellene kipróbálni 50cc 50cc ellen:)
Engem érdekelne ez a téma, de az itteni urak lassan elküldenek Minket a g"cbe hogy szétoffoljuk a topikjukat, és teljesen igazuk lenne.
Miért nem hozol létre egy kobra topikot?
megkéred a modikat, és összeütik, akkor ott lehetneerről értekezni.
ehe:D de nem 23 mas karbival:D és ráadásul belül ki lett marva az összes öntési hiba no meg utána kapott egy tükörpolírt.:D Szívesen kiállnék egyszer egy S70 raccsingSzimó ellen
Lehet hogy "hozzászokott" az előző olajhoz....például haveromnak a régi robogója az ment egy olajjal egyszer rakott bele verseny olajat utána nem indult be a régivel...megszokta a jót!
Ha 800at elmegy az tökéletes...De mit jelent hogy zabálja nagyon...először próbálkozz meg más fajta olajjal...és öntöttem az enyémbe gyenge olajat és 150-200km alatt alig volt a tartályban....amit most használok az 700-800km!Mindenesetre én felívnék egy szerelőt, de ugyis aztmondja hogy használj keveréket!
Hát kb.800 km et tudok így elmenni 1 liter olajból de ez amióta megvan azóra zabálja az olajat rendesen.de esetleg megpróbálom azt hogy kewerékkel hajtani.
Attól függetlenül nem eszik több olajat....nézd meg hogy jobban fogy-e az olaj ha sokkal jobban mint eddig akkor szerelő!DE ha nem fogy jobban az olaj akkor az eddig felgyülemlett olaj televerte a dobot ami azt jelenti hogy leveszed a dobot és kiégeted valamivel!
És hogy eltaláltad:D 10.2 KW saccperkábé 13. 5-6 paci végáttételt nem tudok mondani mivel ehhez nem értek:D a max fordulatszám az 13.0 de akkor már szabályoz Amúgy a Cobram gyári tuning verzió (Silverspeed) ami pl sokkal nagyobb felömlők L profilú dugattyúgyűrűk mélyített és rövidített dugó (gyári nem kókány) és ahoz alakított henger. Ezekben csak az a csúnya hogy a hajtókarra nem gondoltak és az ilyen teljesítménynél eléggé gyenge már. Zoli szerezz be egy Cobrat nem bánod meg az tuti! De nehogy léghűtésest mert az gyengébb 1-1.5 pacival a vizesnél amúgy már lehet kapni 30 ezerért egy jó állapotút.
Szép napot mindenkinek!Légyszi segítsetek nekem.arra lettem figyelmes hogy az rs em fujja az olajat a kipufogón,de nem főtengelyszimering mert a váltóolajat nem eszi.Légyszi ötleteket hogy mit lehet tenni vele
Hát mosmá rohaggyak meg szerzek egy kobrát:) Mellesleg érdekelne, hogy a 119 hez mekkora loerőt mértetek a teljesítménymérő padon, ehhez kelle saccra 14 loerő...
Ha megmondanád az áttételi viszonyokat, meg a motor súlyát, akkor tök pontosan is meg tudnám mondani
Mivel gondolom nem tudsz teljesítményt mondani 500 fordulatonként elég lenne a végáttétel, és a max fordszám, persze így nem lehet pontos gyorsulást számolni,csak kb ra.
neki full gyári 1999 es. Amikor legyorsulom a Cobraval ő azt mondta ő még nem húzta a gázt pedig láttam az óráján hogy 10 ezer fölé pörgette amúgy sima 50 es. Cobra most volt fékpadon végsebesség: 119.4km/h üvegen de akkor még nem volt rajta a terveztetett rezó
Nem biztos mert nekem az 50es AF1-em pont 100at ment és az órája az meg 120-nál volt...lehet haverodnak is rosszul mér az órája...no meg a másik lehet hogy nem széria...80as henger és már ott is van hogy 110-120....és akárki akármit mond egy RS50 széria nem megy jobban 100nál!
Miért nem hozol létre egy kobra topikot?
megkéred a modikat, és összeütik, akkor ott lehetneerről értekezni.
Beszarás.
Azzal a száz kilométer hosszú szívócsonkkal ez egyszerűen törvénytelen!:)
Ha megmondanád az áttételi viszonyokat, meg a motor súlyát, akkor tök pontosan is meg tudnám mondani
Mivel gondolom nem tudsz teljesítményt mondani 500 fordulatonként elég lenne a végáttétel, és a max fordszám, persze így nem lehet pontos gyorsulást számolni,csak kb ra.
komolyan gondoltad?