Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát rs 125 28as karbiját még lehet bevállalnám
24 fölé viszont nem mennél, jól gondolom?
A 85-ösnél a "minimális átalakítás" mit takar?
szivesen

hát érdemes venni hozzá min egy 21es karbit csonkal de én már 24est vennék rá
Köszönöm fiuk, nagyon sokat segítettetek.

Döntöttem, megveszem a cuccost a gépre (megspórolom, ennyivel kevesebb sört iszom).

És ha már ennyire átvesztek Apriliából, akkor megköszönném, ha az alapvetően szükséges egyéb átalakításokat is elmondanátok nekem (pl. kell-e a gyári karbin valami "srófolni", stb, stb).

Mégegyszer köszi.
áhh, még mennünk kell gyakorolni hnapra.
menj aludj
*vkitől! fáradt vok:/
már tirisztoros, (babetta rendszer van rajta) sztem kölcsönbe kérj egy olyan dobozt vkivel
a simod az megszakítós ugye?sztem ezzel "a dobozzal"lesz gondom!ez szokott elmenni!egün van malossi az 14 meg az italmondon amit mondtál
jaja olyan. italmondonál 13 vagy mennyi egy top cdi
jah és ez ugye meg is fog egy idő utánn állni?igaz?tehát tönkre megy majd!olyan ennek a gyújtása mint a robogóké (a felépítése)van külön egy trafó van ugye a tekercs meg van egy doboz(cdi)
igen ilyen van!nem rég lett kész most járatoM! megáll leállok vele utánna rárúgok egyet megy is!szar ügy!mert a blokk az megegyezik az rs-ével de az elektronika nem ducati hnem vmi szar és sztem nem egyeznek a kábelek!
akk jol szamoltam:) neked ilyen szetted van?:O
mikor leáll, beindul utána? simson akkor csinálja ezt ha gyujtotekercs kezd meghalni
am a hosszú löketű ftengőm annyi is 44mm +- 1-2 tized!a könyvébe is benne van
így van!am nem tudsz mondani semmit az elektronikár?
kiszámoltam, 39es lökettel meg 49.5es furattal 75.05 cm3 jön ki. és 44,2es lökethossz kellene ahoz h 85 cm3 legyen ezzel a hengerrel!
igen úgy tudom 39 vagy 40en!akkora mint a dugo!minimális eltérés van!sztem az aprilia.comon kiírják az adatoknál!
a gyári löket 39 mm?
jah most ha már így beszélünk!akkor nem tudtok vmit arról h megy a motor egy darabig van mikor elmegy 20 kmet van mikor csak 2őt és megáll!a benzin ellátással nincs semmi probláma az szinte 100%,az elektronikára gondolok!de nem értem volt idő mikor ezt csinálta aztán volt egy hosszú szünet és megint elkezdte!rem tudtok vmit?!előre is kösz!
de ez a henger uaz mint a rózsaszín csak a szettbe ezüst!én is figyelgettem h h van ez?!a henger nem magasabb,nem hosszabb a löket meg nagyobb!és a gyárinál a felső holtponton van kb egy 8 9 mm er a dugo és a hengerfej közt a topnál meg alig van annál 4 5mm!
de sztem gyári főtengellyel ezt össze se lehetne rakni , nem lenne sűrítése egyántalán sztem
a top főtengely nélkül 75cm3, azzal együtt meg 85 mivel a főtengely miatt más a lökethossz
igen!nah ez úgy van h ez egy kombinált teljesítmény az a top henger a gyári 39 es lökettel 75 ccm ha hosszabb a löket akkor kissebb lesz a hengerfej és a dugo közti tér és nagyobb lesz a sűrítés mert kissebbre préseli össze a keveréket!ez így van egy 125 motornak a lökete és a furata szinte uaz!meg a gyári 50esnek is ha kissebb lenne a gyáritól a löket akkor kissebb köbcenti lenne mert nem sűríti össze annyira az anyagot!rem értesz ebből vmit!én értem ,csak nem tudom h letudtam e úgy írni h más is megértse!