Döntöttem, megveszem a cuccost a gépre (megspórolom, ennyivel kevesebb sört iszom).
És ha már ennyire átvesztek Apriliából, akkor megköszönném, ha az alapvetően szükséges egyéb átalakításokat is elmondanátok nekem (pl. kell-e a gyári karbin valami "srófolni", stb, stb).
jah és ez ugye meg is fog egy idő utánn állni?igaz?tehát tönkre megy majd!olyan ennek a gyújtása mint a robogóké (a felépítése)van külön egy trafó van ugye a tekercs meg van egy doboz(cdi)
igen ilyen van!nem rég lett kész most járatoM! megáll leállok vele utánna rárúgok egyet megy is!szar ügy!mert a blokk az megegyezik az rs-ével de az elektronika nem ducati hnem vmi szar és sztem nem egyeznek a kábelek!
jah most ha már így beszélünk!akkor nem tudtok vmit arról h megy a motor egy darabig van mikor elmegy 20 kmet van mikor csak 2őt és megáll!a benzin ellátással nincs semmi probláma az szinte 100%,az elektronikára gondolok!de nem értem volt idő mikor ezt csinálta aztán volt egy hosszú szünet és megint elkezdte!rem tudtok vmit?!előre is kösz!
de ez a henger uaz mint a rózsaszín csak a szettbe ezüst!én is figyelgettem h h van ez?!a henger nem magasabb,nem hosszabb a löket meg nagyobb!és a gyárinál a felső holtponton van kb egy 8 9 mm er a dugo és a hengerfej közt a topnál meg alig van annál 4 5mm!
igen!nah ez úgy van h ez egy kombinált teljesítmény az a top henger a gyári 39 es lökettel 75 ccm ha hosszabb a löket akkor kissebb lesz a hengerfej és a dugo közti tér és nagyobb lesz a sűrítés mert kissebbre préseli össze a keveréket!ez így van egy 125 motornak a lökete és a furata szinte uaz!meg a gyári 50esnek is ha kissebb lenne a gyáritól a löket akkor kissebb köbcenti lenne mert nem sűríti össze annyira az anyagot!rem értesz ebből vmit!én értem ,csak nem tudom h letudtam e úgy írni h más is megértse!
hát érdemes venni hozzá min egy 21es karbit csonkal de én már 24est vennék rá
Döntöttem, megveszem a cuccost a gépre (megspórolom, ennyivel kevesebb sört iszom).
És ha már ennyire átvesztek Apriliából, akkor megköszönném, ha az alapvetően szükséges egyéb átalakításokat is elmondanátok nekem (pl. kell-e a gyári karbin valami "srófolni", stb, stb).
Mégegyszer köszi.