Sziasztok!
2 kérdésem lenne az egyik HondásPistihez szól h mennyit megy a Hondája mert a haveromnak van cbr-e és a 130-at alig viszi
A másik RS Petyához hogy mennyit megy az RS-e? mert 125-rs-t akarok venni! (mellesleg sztem naon jó választás naon szép motor és a 36 lovacska se semmi)Válaszotokat előre is köszi!
nm,gyári doboknál így működik: lehúzod a dob palástját,ekkor ha van benne gyapot látod hol van,ha nincs akkor a perforált kis átmérőjű cső és a palást közé kell tenni
ha megvan a gyári légszűrőház akkor teszel bele sima légszűrő szivacsot,ez csak akkor jó,ha sport betéted van,gombánál nem tudsz mit csinálni,a dobot meg,ha lehet tömd ki gyapottal,vagy mind2 csere
Sziasztok! Lehet hogy hülye kérdés lesz, de egyátalán nem értek hozzá.. :) :S Ha az RSemen sportkipufogó és sportlégszűrő van, de nekem már túlságosan hangos és durva a hangja (így vettem) akkor mit kéne csináljak? Lehet valahogy "halkítani" anélkül, hogy leszedném róla ezeket?
Csáááááááá...Nem tud valaki eladó RS 50 kerekeket?99es vagy fiatalabból kéne ami dupla lengővillás.mert 50-es rx-be akarom tenni és nemjoo a fél lengővillás.Csak ha valakinek véletlen van v valami bontót tud az írjon.köszi.
kösz! jó volt ezt hallani!mindíg a jobbat szebbet szertném legyen az 50es legyen egy riga vagy bármien motor!ezelőtt egy keeway knightom volt ami szép volt csak nagyon gyenge volt ezt meg mikor megvettem úgy bele szerettem h úgy voltam vagyok vele h ez megmarad egy jódarabig ,és ezért tuningoltam!nekem ez elég lesz meg most is az!csak ugye járatom és most még nem tudom mit tud de sokkal "bikább"mint a gyári 50cc!
Gyönyörű a géped. Igazán. A fotók pedig meggyőzően mutatják a "standard" és a tuning közti különbséget.
Látszik, hogy nagyon szereted a micidat, mag az egész "jobbítsunk a dolgon" c. témát. És ésszel állsz a dologhoz.
Amikor azt mondtam, hogy én "öreg" motoros vagyok, akkor nem hantáztam, az akkori időkben az akkori eszközökkel kb. hasonlóan bántam, mint mos te - és még sok fórumozó - a maiakkal.
Tudod, az ember nem képes kivetkőzni a bőréböl. Annak idején éltem - haltam (volna) egy speed mociért, sajna nem sok minden lett (lehetett) belőle.
Amit mára meg tudtam valósítani belőke az 1 RS-50. És nagyon örülök neki. Az igazság az, hogy ha "összetúrnám" a pénzemet, akkor "komolyabbra" is futná, de abból hiányozna az a feeling, ami egy korlátozott lehetőségekből ( jelenleg az "ötvenes" karegória) kihozható eredmények jelentenek.
Nem tehetk róla, megszoktam a "minél kevesebből minél többet" c. hozzáállást.
És elnérést kérek tőled, meg a fórum többi tagjától a személyes "ömlengés"-ért, de öröm látni, hogy a mai fiatalok kötözz is sok "benzinnel beoltott" motoros van.
cooler nézd meg az adatlapom vannak képek!én most végeztem a tuningal!nekem egy stage6 24es karbi van a csonkot mi csináltuk itthon meg megoldottam a különolajzást is mert a karbin nem volt csatlakozó!kipuffot is cseréltem bár most elég nyomatékos a motor 4500nél 6ba szépen megy és onnan gyorsul is!lehet egy kicsit gyenge a kipuffom de ez volt akkor,gyáritól jobb!de most járatom 6fölé nem pörgetem eddig király!meg ami a képen nincs az még annyi h karbon membrán c4es csapágyak+malossi rugók a kuplungban!jah ata most a trafon a két csúszó sarut megtakarítottam ,meg lógott egy kicsit azt megcsináltam meg a gyertyakábelt megnéztem pipát stb!és most jöttem be mentem egy 10 15 kmet eddig jó!lehet h csak kontakt hiba volt!
2 kérdésem lenne az egyik HondásPistihez szól h mennyit megy a Hondája mert a haveromnak van cbr-e és a 130-at alig viszi
A másik RS Petyához hogy mennyit megy az RS-e? mert 125-rs-t akarok venni! (mellesleg sztem naon jó választás naon szép motor és a 36 lovacska se semmi)Válaszotokat előre is köszi!