Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze leveszed azt a deknit ami a lánckereket védi az nem tom hány csavar de semmi extra utána a láncot kilazítod és leveszed az első lánckerékről utána meg leveszed a lánckereket ami megint nem nagy téma utána meg felrakod az ujat és vissza mindent....ezzel az a baj h ha viszed szervízbe akkor vissza kell tenni az előzőt mert mondtam biztos h nem örülnek neki ha nagyobb van rajta!
na még egy utolsó kérdés.tehát ha lánckereket akarok cserélni akkor első, hátsó lánckerék plusz lánc?
aha.hát jól van.amúgy gondoltam hogy nem egy nagy kunszt lehet.szerintem faterral garázsban megcsinálnánk.
nyugi nem vettem én magamra mondom h nem dolgozok ott csak segítek amit kell jóbarátok és ennyi és mindenben segítek cserébe engednek a motor árából amit veszek!ennyi de igazad van am télleg vannak köcsögök!de mondom egy lánckerék csere nagyon gyenge cucc semmi extra dolog!
jól van akkor, nem kell magadra venni.tudom én is vannak rendes márkaszervízesek.de vannak olyan buzik is.
ja am meg köszi mert én is márkaszervízes buzi köcsög vok(én is szoktam az itteni szalonban segíteni...csekket fizetni meg kulcsot vinni meg ilyenek)
pontosan mert lánszetet csak egyben lehet cserélni mert csak szopsz ha csak az egyiket veszed meg!Am meg nem kell szerelő egy lánckerék cseréhez nekem az RG125ön fél óra volt de az is mert 11órakor este csináltuk már félálomban!
akkor szopjanak le a márkaszervízes buzi köcsögök!akkor valami fasza szerelőt kerítek és majd az megcsinálja.meg fel is teszi a lánckereket.de ha pl. már használtan vennék egy 2006-2007-es rs-t akkor már azon össze vannak kopva a cuccok és akkor már szarban vagyok?
valahogy ugy!Csak nem a szervízben mert akkor garancia bukós mert a blokk a 11es lánckerékre van csinálva és szerintem nem örülnek a szervízben ha beviszed a 14es lánckereket!
tehát hakivetetem a folytást a szervízbe azonnal fel is kéne rakni a 14-es kereket?
szerintem is pont így van ah rsata mondja csak akkor gyorsan le kell cserélni mert ha összekopik a lánckerék a láncal és később cseréled le akkor hamar elb*ssza a láncot!Szoval gyorsan kell cselekledni!
az a baj velük, h a 11es lánckerék a fojtáshoz van csinálva, egy 13 vagy 14es lánckereket a büdös életbe nem bírna el fojtással. szal miután kiveszik azonnal lekellene cserélni.
pontosan....sőt kipuffal még 91et is megy....
és ott forogja le a hatodikat?folytás nélkül?hát az szopás.és még el is kérnek érte 700 ezret?
mentem vele...75nél megáll a tudomány.
Nem!alapból gyárilag 90et kell minnie!
8-at bazzeg. úristen.hát de gyárilag 11-es lánckerék van elől.akkor csak 75-öt megy?mindneki azt mondta akinek új rs-e van hogy 95-öt megy gyárilag.
11essel vagy 75, az itteni rs egyesbe 8at megy 11essel
95-öt gyárilag megy nem.mármint az új rs.
95...
akkor 105
ja persze, 14essel 110-115 a régik tudnak 110et ha nagyon jó állapotba vannak
gyárilag 95 a vége 11-es lánckerékkel elől.ha veszel előre egy kb.14-eset akkor már kb 110-115.meg egy sportkipufogót hogy ne legyen lomha.
Sziasztok!
Most akarok venni 1 vadiúj aprilia rs50-et a 2006-os modellt(új kasznis)
Lenne 1 pár kérdésem: Megbízható e a motor(ha megyek 1folytába több száz kilómétert nem áll le szóval bírja-e a sarat)!?Mennyi a végsebessége mert 700-km körül eltávolítják a folytást addig 45km/h mert miskolcon a kereskedésbe azt mondták 115 a vége folytás nélkül egyéb tuning nélkül!? Megy e annyira mint a régebbi rs?És olyan valaki írjon már akinek ilyen mocija van mert fontos lenne az info! Kössz szépen mindenkinek
az rs 50 egy erős motor nem megy szét irjátok meg lécci
mos akarok venni egyet.