A vásárláson már túl vagyok! Legalábis részben, már lefoglalóztam, vasárnap hozom el!
Arra gondoltam, hogy pl. a váltóolajat, gyertyát egyből dobjam ki és tegyek-e bele újat? Láncot szedjem le tisztítsam meg, és kenjem meg.....stb! A motor működik egész jó állapotban van, megy mint a mérgezett egér, de hát nem tudok az előéletéről semmit, mert kereskedésből vettem. Azért kérdeztem, hogy mi az amit egyböl az elején cserélni kell, aztán majd a használat hozza a többit.
Gumiméretből a gyárinál 1el lehet nagyobbat felrakni... többel nem mert akkor a kanyarban bizonytalan lesz nagyon.... de legjobban ajánlotta gyári méret!
nézd át az egészet... keress esésre utaló jeleket... nézd meg a blokkot h meglett e mosva... vagy látsazank rajta kis szenyneződések... festési eltéréseket keress... nézd meg a 2 gumi minőségét.. ah nagyon eltérő .. szóval ha a hátsó gumi új az első nem.. de ne mtúl rossz... akkor a hátsó ne mmagától kopott el... remélem tod mire gondolok....
Nézd meg a tárcsákat húzd végig a kezed a tárcsán.. nem szabad h bordás legyen... mert akkor teljesen elvannak kopva a fékbetétek és már a fém a fémmel érintkezik... hallgasd a hangját... mennyél vele egy kört... úgy h pörgesd ki h mindne oké e benne... aztán nézd át újra...
Használt RS50 vétele után mi az amit feltétlenül át kell nézni rajta?
Beállítás, csere, feltöltés, kenés, tisztítás...stb?
Mindennapos utcai használatra milyen gumikat ajánlotok? Gyáritól szélesebb gumit érdemes-e felrakni vagy sem? Esetleg lelőhelyek, árak..?
2? akkor a szerelő azt benyelte... olyat hol lehet még beszerezni?
lehet h nyár közepe fele 1 80-as henger fele kacsingatok majd .. de lehet h marad így
amióta neked a 75-ös van rajta azóta nem volt vele sok gond?
Arra gondoltam, hogy pl. a váltóolajat, gyertyát egyből dobjam ki és tegyek-e bele újat? Láncot szedjem le tisztítsam meg, és kenjem meg.....stb! A motor működik egész jó állapotban van, megy mint a mérgezett egér, de hát nem tudok az előéletéről semmit, mert kereskedésből vettem. Azért kérdeztem, hogy mi az amit egyböl az elején cserélni kell, aztán majd a használat hozza a többit.
Köszi Soma
nézd át az egészet... keress esésre utaló jeleket... nézd meg a blokkot h meglett e mosva... vagy látsazank rajta kis szenyneződések... festési eltéréseket keress... nézd meg a 2 gumi minőségét.. ah nagyon eltérő .. szóval ha a hátsó gumi új az első nem.. de ne mtúl rossz... akkor a hátsó ne mmagától kopott el... remélem tod mire gondolok....
Nézd meg a tárcsákat húzd végig a kezed a tárcsán.. nem szabad h bordás legyen... mert akkor teljesen elvannak kopva a fékbetétek és már a fém a fémmel érintkezik... hallgasd a hangját... mennyél vele egy kört... úgy h pörgesd ki h mindne oké e benne... aztán nézd át újra...
Használt RS50 vétele után mi az amit feltétlenül át kell nézni rajta?
Beállítás, csere, feltöltés, kenés, tisztítás...stb?
Mindennapos utcai használatra milyen gumikat ajánlotok? Gyáritól szélesebb gumit érdemes-e felrakni vagy sem? Esetleg lelőhelyek, árak..?
Köszi Soma
lehet h nyár közepe fele 1 80-as henger fele kacsingatok majd .. de lehet h marad így
amióta neked a 75-ös van rajta azóta nem volt vele sok gond?