Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor lehet hogy csal 10 körül az órám lefelé?
http://images.google.hu/imgres...
itt van a 85ccm es szett keréken 14-16 kwot mértek!ott a kép!
am lehet h rászánom azt a 13at és akkor tpr +top racing ftengely!de elég sok az a 87is má a kistesójáé!
még most sem tudom!:Da ftengely miat lehet h top minacrom 85ccm szettet veszek 87é!mert a malossihoz túl drága a ftengely!a top tpr ftengelyel együt egy 100as !sztem elég lesz az a vas henger főtengővel!
És tulajdonképpen melyiknélk döntöttél?:O
így igaz
Felejtsd el....
Ilyen szintű hengerhez már kell főtengely is
jah és a gyári ftengely (erősített,hajtókar csere)bírni fogja a top alut vagy a malossit?
msot megint az a gond h nem tom eldönteni:Dvalaki azt mondja h az egyik jobb vki meg h a másik!
a top due plus nem lehet egy színvonal mert az vas és 13le max !a malossi mhr az alu és 13-16 le a mhr team az meg 22!a tpr és az mhr (nem a replica )ezek egyszinten vannak kb?!árban igen,azt tudom!
Az új Aprilia SR DiTech is ezt csinálja
10km/h-t csal lefelé ....

Lehet hogy egyforma bennük a mérőműszer vagy valami ...
hi. A motorom többször átnézték, de mindent renben találtak rajta. Mégis csak 85 körül megy. (néha 90-et lejtőn ) mikor apámmal megyek az ő motorja és a kocsink is többet mutat úgy 10-el. Lehetséges hogy lefele csal az órám?
Egy kategória ....
Midn a kettő full verseny alu henger

Sokan az MHR-re esküdnek (én is) már csak a Malossi név miatt is ....

Egyik ismerősöm most rakott össze (robogót) verseny alu TOP hengerrel (TPR) 90 Ezer volt neki ....

És nem csalódott ....

Legalább olyan erős mint a Polini EVO Ai ugye MHR szintem van....

Félreértések elkerülése végett az MHR alatt az MHR Team II -es hengert értettem. Mert van sima MHR is, ami 16 paci, és KB rózsaszín TOP színvonal (TOP duo plusz)

Én a TPR-re szavazok
az a vas ,am nem tom h az alu milyen de az mhr erősebb ,nézegettem eladókat is meg fórumokat is és mhr az ott van
hát meg milyen rohadt hülyén nézz ki?rózsaszínű henger?pff...
Helló!
Én a TOP hengerekről azt hallottam (szerelőktől),hogy sok baj van velük mert megragadnak főleg a rózsaszin
akkor nem szoltam
most irta hogy van rajta egy technigas
kipuff nélkül baszhatod a hengered szartse fog érni
a replica 67 az mhr 72 mhr team az meg 95!
a henger mit gondolsz mennyi? derbi senda gyárilag jól megy alul.
azt nem mondom h nem jobb az mhr kipuff de részemről megfizethetetlen, a replica is 50000ft!ennyit kipuffra nem költök!majd kiderül milyen lesz!
am mikor vettük a moccot akkor néztem egy senda sm-et!és abba még annyi erő sem volt mint az enyémbe gyárilag(lehet szétvolt má kopva mint a szar)olyat csinált h 5500nál 6.ba húztál neki fojamatosan padlót és nem ment sehova nem pörgött csak tartotta az 5500at!az 2003as volt!am ha nem lesz jó az csak az én bajom lesz ilyenen sztem ne kapjunk össze!
nekem egyáltalán nem!én ha 9000nél elváltok akkor 7500re8000re esik vissza a fordulat és ott húz 7500 9000közt!am meg nem mindíg csak az azonos márkájú jó egy hengerhez mert van több hely ahol a henger mellé írják h milyen kipuffal működik jól!az a top henger milyen volt mert a topnak a tpr az alu az az egy a többi vas!és én attól a vashengertől nám várnék sokat!a másik meg az h 2t be alacsony fordulaton nincs erő ez lehet akár milyen!a gyári kipuffomtól sokkal jobb ez,és sztem egész jó!