Hát figyelj... 25000km-t futott már 70-es hengerrel, az önindítónak semmi baja, a hűtéssel semmi gond, 60 fokon megáll, max emelkedőn néha felmegy 65-70-ig, mondjuk az enyémben már nincs termosztát :P
A hűtés és az önindító mit szól a nagyobb hengerhez? Vagy csak simán rátesz aztán had szóljon. Én is sokat agyaltam egy 70-en de aztán maradtam az 50-es vasnál.
Tudom, hogy már 70-hez is ajánlott a 19-es, de nem akarom hogy sokat egyen a gép,nagyon pörgetni se szoktam, kb 9 ezerig, de akkor is csak azért, hogy tartsam a 90-as utazót :D, és ide még a 14-es is elég volt, amin meglepődtem, megy is a gép, ahogy kell, vas hengerem van(DR) és szerintem egy 17,5-ös vagy 19-es nekem bőven elég lesz
Akkor lehet beruházok egyre, főtengelyt most nem igazán cserélnék emiatt, karbim meg van 17,5-es, neked legalább 19-est ajánlok a 80ccm-hez ha vas, alunál meg 21 minimum
Jaja, gyári főtengely, most nyáron kellett( 55ezer km-nél) cserélni a hajtókart, eddig bírta, de most ismét szépen megy, most elvileg kap majd egy komplett am6-os blokkot és egy 80-as hengert, meg talán egy 19-es vagy 17,5-ös karbit.
Hát főleg azért nőtt meg a fogyasztás, mert nekem az áttételezésem inkább végsebességre van optimalizálva, és ahhoz hogy tudjak menni, folyamat nyélen kellett tartani a gépet, meg akkoriban meg sokat jártam városban, és ott folyamatosan huzattam, akkor sokat evett, a mostani kipuval is enne , ha tudna, csak ez igazából nem olyan pörgős cucc, 7-ezertől mondjuk ez is megindul, de csak 11-ig forog vele, cserébe viszont mindenhol elmegy, nincs olyan tartomány, ahol nem húzna :D, 9 ezres fordulaton 5-ben szépen lehet vele tartani negyed gázon a 90-et, akkor keveset eszik, ha lakott területen kívül megyek, városban fel szokott menni 4-re néha, de akkor általában a haverokkal gyorsulgatunk/hülyéskedünk
Főleg azért, mert a Giannelli kb csak magas tartományban dolgozott, 7,5-től 14-ig forgott a gép, nyelte 14-es(!) karbival is a 7 litert, vagy 110-es tempóval mentem, vagy 60-al, köztes érték nem volt, mert 110 alatt egész egyszerűen visszaesett 60-ra, meg ne mszerettem nyúzni a gépet, 134-et vitt a gép egyenes úton szélcsendben(70-es henger, elöl 14-es hátul 42-es fogaskerék, és 5 sebességes am blokk), inkább kicsit alakítottam a simsonom rezóján és felraktam azt, az meg minden tartományban húz, mondjuk 110-nél elfogy az ereje, de legalább beéri 3-3,5 literrel, úgy, hogy általában 85-90-es utazóval járkálok. Itt egy videó a simson rezó hangjáról : http://youtu.be/OxN-VyNK-5E
Köszönöm, nekem is tetszik mindkettőnek a hangja, úgyhogy most egyenlőre marad ez, tavasszal majd kiderül menet közben milyen 15000-nél Amúgy a tiednek is jó a hangja, miért cserélted le?
újperinten van egy srác, homokszór, szinterez, amilyen színt csak akarsz. Anno nekem is be voltak rohadva a tárcsába a csavarok, de egy jó minőségű krova és dugó megoldotta, ha semmiképp nem enged akkor gázlámpát neki, biztos van vízvezeték szerelő ismerősöd, tőle kérj kölcsön
Nekem is bejön szép lett grat.
Én most a felniimet szeretném felújítatni. Az előző tulaj összefujkálta feketével ahol nem ott meg dobja le a festéket az aluoxid. Nem tudom mit kellen vele csinálni. Én nem akarom hetekig csiszolgatni inkább megcsináltatnám valakivel. Gondolom homokfuvatni vagy maratni kéne aztán festeni. A másik probléma meg az, hogy a féktárcsákat nem tudom levenni. Már áztak csavarlazítóba egy napot de semmi. Meg se moccanik. Melegíteni nem próbáltam mivel nincs mivel. :) Nem tudsz esetleg Szombathelyen vagy környékén aki válalna ilyen felni felújítást?
Össze is raktam ma, íme pár fotó a kész műről, a videó is megvan, de azt csak holnap utolsóra dobtam egy méretbeli különbséget, bár a tecnigas sem volt éppen hosszu
http://szemcseszoras.legleresm...
ez pedig a gyári: https://www.youtube.com/watch?...
Én most a felniimet szeretném felújítatni. Az előző tulaj összefujkálta feketével ahol nem ott meg dobja le a festéket az aluoxid. Nem tudom mit kellen vele csinálni. Én nem akarom hetekig csiszolgatni inkább megcsináltatnám valakivel. Gondolom homokfuvatni vagy maratni kéne aztán festeni. A másik probléma meg az, hogy a féktárcsákat nem tudom levenni. Már áztak csavarlazítóba egy napot de semmi. Meg se moccanik. Melegíteni nem próbáltam mivel nincs mivel. :) Nem tudsz esetleg Szombathelyen vagy környékén aki válalna ilyen felni felújítást?