Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát figyelj... 25000km-t futott már 70-es hengerrel, az önindítónak semmi baja, a hűtéssel semmi gond, 60 fokon megáll, max emelkedőn néha felmegy 65-70-ig, mondjuk az enyémben már nincs termosztát :P
A hűtés és az önindító mit szól a nagyobb hengerhez? Vagy csak simán rátesz aztán had szóljon. Én is sokat agyaltam egy 70-en de aztán maradtam az 50-es vasnál.
Tudom, hogy már 70-hez is ajánlott a 19-es, de nem akarom hogy sokat egyen a gép,nagyon pörgetni se szoktam, kb 9 ezerig, de akkor is csak azért, hogy tartsam a 90-as utazót :D, és ide még a 14-es is elég volt, amin meglepődtem, megy is a gép, ahogy kell, vas hengerem van(DR) és szerintem egy 17,5-ös vagy 19-es nekem bőven elég lesz
Akkor lehet beruházok egyre, főtengelyt most nem igazán cserélnék emiatt, karbim meg van 17,5-es, neked legalább 19-est ajánlok a 80ccm-hez ha vas, alunál meg 21 minimum
Jaja, gyári főtengely, most nyáron kellett( 55ezer km-nél) cserélni a hajtókart, eddig bírta, de most ismét szépen megy, most elvileg kap majd egy komplett am6-os blokkot és egy 80-as hengert, meg talán egy 19-es vagy 17,5-ös karbit.
Asszem ez meg leesett
70-es henger 14-es karbival? Kemény. Amúgy én is gondolkozom most egy 70-es vason. Gyári főtengellyel hajtod?
Személyesen nem ismerem a srácot, de szerintem ő lesz az
Hát főleg azért nőtt meg a fogyasztás, mert nekem az áttételezésem inkább végsebességre van optimalizálva, és ahhoz hogy tudjak menni, folyamat nyélen kellett tartani a gépet, meg akkoriban meg sokat jártam városban, és ott folyamatosan huzattam, akkor sokat evett, a mostani kipuval is enne , ha tudna, csak ez igazából nem olyan pörgős cucc, 7-ezertől mondjuk ez is megindul, de csak 11-ig forog vele, cserébe viszont mindenhol elmegy, nincs olyan tartomány, ahol nem húzna :D, 9 ezres fordulaton 5-ben szépen lehet vele tartani negyed gázon a 90-et, akkor keveset eszik, ha lakott területen kívül megyek, városban fel szokott menni 4-re néha, de akkor általában a haverokkal gyorsulgatunk/hülyéskedünk
Fasza ez a simó rezós megoldás. Ennyire elvitte a giannelli a fogyasztást?
Hát nekem mindegyikkel tetszik a hangja nem tudnám megmondani melyik Tetszik jobban. Ő lehet az a homkszoró ember:
http://szemcseszoras.legleresm...
Főleg azért, mert a Giannelli kb csak magas tartományban dolgozott, 7,5-től 14-ig forgott a gép, nyelte 14-es(!) karbival is a 7 litert, vagy 110-es tempóval mentem, vagy 60-al, köztes érték nem volt, mert 110 alatt egész egyszerűen visszaesett 60-ra, meg ne mszerettem nyúzni a gépet, 134-et vitt a gép egyenes úton szélcsendben(70-es henger, elöl 14-es hátul 42-es fogaskerék, és 5 sebességes am blokk), inkább kicsit alakítottam a simsonom rezóján és felraktam azt, az meg minden tartományban húz, mondjuk 110-nél elfogy az ereje, de legalább beéri 3-3,5 literrel, úgy, hogy általában 85-90-es utazóval járkálok. Itt egy videó a simson rezó hangjáról : http://youtu.be/OxN-VyNK-5E
Köszönöm, nekem is tetszik mindkettőnek a hangja, úgyhogy most egyenlőre marad ez, tavasszal majd kiderül menet közben milyen 15000-nél Amúgy a tiednek is jó a hangja, miért cserélted le?
A tiéddel és a gyárival is f*sza a hangja :D Az enyémnek anno Giannellivel hasonló volt a hangja(
). Aztán most simson rezó van a gépen :D és akármilyen meglepő, e nagyon szépen megy vele a gép, és a hangja is szép :D
újperinten van egy srác, homokszór, szinterez, amilyen színt csak akarsz. Anno nekem is be voltak rohadva a tárcsába a csavarok, de egy jó minőségű krova és dugó megoldotta, ha semmiképp nem enged akkor gázlámpát neki, biztos van vízvezeték szerelő ismerősöd, tőle kérj kölcsön
Már próbáltam megütni a fejüket. A lánckeréknél be is jött.
Meg kell ütni a csavarokat úgy hogy a feje épen maradjon a lelazításhoz.
Szintereztetni kellene. Lehomokolják porfestik ráégetik. Mint a gyárit.
Nekem is bejön szép lett grat.
Én most a felniimet szeretném felújítatni. Az előző tulaj összefujkálta feketével ahol nem ott meg dobja le a festéket az aluoxid. Nem tudom mit kellen vele csinálni. Én nem akarom hetekig csiszolgatni inkább megcsináltatnám valakivel. Gondolom homokfuvatni vagy maratni kéne aztán festeni. A másik probléma meg az, hogy a féktárcsákat nem tudom levenni. Már áztak csavarlazítóba egy napot de semmi. Meg se moccanik. Melegíteni nem próbáltam mivel nincs mivel. :) Nem tudsz esetleg Szombathelyen vagy környékén aki válalna ilyen felni felújítást?
Jól néz ki :D Nekem tetszik az biztos, hangja szerinted jobb lett vele vagy rosszabb? :D
Össze is raktam ma, íme pár fotó a kész műről, a videó is megvan, de azt csak holnap utolsóra dobtam egy méretbeli különbséget, bár a tecnigas sem volt éppen hosszu
Kiváncsi leszek rá ha elkészül. Mindig kell valami projekt :)
Nincs vele semmi gond, ez inkább egy replica lesz Voca racing mintára, aztán ha beválik kettő tompítóm lesz
Érdekel, írjál róla bővebben esetleg képet is tudnál küldeni az még jobb lenne. csirko.dezso@gmail.com