Szerintem vagy porlasztó beállítási problémád van, vagy gyűrűcsere megoldja a problémát. Mekkora karbi+henger van rajta? nekem is csinált ilyet és gyűrűt kellett cserélnem . De utána meg annyira jó lett hogy karbit is tettem nagyobbat.
Valaki szerelt már 50-es szívlámpás Rs-be 125-ös szívlámpát?
Végül is arra lennék kíváncsi, hogy össze passzol-e az 50-es fejidom a
125 lámpával. Előre is köszi a válaszokat.
üdv:
Valakit érdekelne ez a gyári hengerszett?
A hengerbe kb 2-3 ezer van.
A vertex dugó meg szinte semmit se futott egy fél doboz power1 et ment és én kaptam nagyobb szettet.
bővebben email:eres012345@freemail.hu
Heló ha még meg lenne szükségem lenne a bisztosíték tartóra és a fejidom és az oldalidomot összekötö 2 müanyagra ami az óra mellett van írj majd mid van köszíi
Hellósztok!
Szeretném lecserélni a hengeremet. Kezdem megunni ezt a fojtott megoldást. Tudnátok valamit ajánlani milyet vegyek.
Inkább vashenger kellene. Nem bízok ezekben a hengerekben amivel tele van a net, kínai vagy nem is tudom milyen. Vagy esetleg van tapasztalatotok velük. Lehet jó lenne egy felújított gyári is ami nem fojtott? Nem tudom milyet kellen ami nem túl drága.
Hát simsonosok mondják, hogy ha 40-nél többet nem mennek a motorral akkor 40K-t is elmegy. Én egy évadban ( már régen volt) 8k-t mentem vele és generálozni kellett minden évben. Szóval vagy motorozol vagy a km.-t gyűjtöd. Áttétel cseréhez én hengert és kipufogót is cserélnék mondjuk az RS-hez valót raknám rá. Az 10Le.
egy széria 50-es AM6 blokk max. mekkora fordulatszámon "szeret" járni tartósan (ahol nem kell 10 ezrenként generálozni)?
Láncszettet kell cserélnem a kis krosszmotoron, és gondolkodom rajta, hogy változtassak-e az áttételen - most a 110/80-18-as gumihoz 11/52-es van (ha jól tudom, ez a gyári).
Ezzel 50-nél többel nem nagyon szoktam menni, ott a Gearing Commander szerint 6750-et fordul.
Van valakinek ilyen tapasztalata, elöl egy 12-essel pl. nem romlik le nagyon (az egyébként sem fickós) gyorsulása?
Változtatott valaki a gyári áttételen? Ha igen, mennyire?
Helló motopatrik! Az email címed nem müxik.
Keresnék 2000-es RS 50-hez jobb oldalt lévő, háromszög alakú alumínium konzolt, amelyre a hátsó fékmunkahenger, valamint fékpedál van felfogatva. Van esetleg?
50-es a henger és SHA 1412 karbim van.
Csak alapjárati állítás van semmi más.
Szerintem vagy porlasztó beállítási problémád van, vagy gyűrűcsere megoldja a problémát. Mekkora karbi+henger van rajta? nekem is csinált ilyet és gyűrűt kellett cserélnem . De utána meg annyira jó lett hogy karbit is tettem nagyobbat.
Valaki szerelt már 50-es szívlámpás Rs-be 125-ös szívlámpát?
Végül is arra lennék kíváncsi, hogy össze passzol-e az 50-es fejidom a
125 lámpával. Előre is köszi a válaszokat.
Valakit érdekelne ez a gyári hengerszett?
A hengerbe kb 2-3 ezer van.
A vertex dugó meg szinte semmit se futott egy fél doboz power1 et ment és én kaptam nagyobb szettet.
bővebben email:eres012345@freemail.hu
Szeretném lecserélni a hengeremet. Kezdem megunni ezt a fojtott megoldást. Tudnátok valamit ajánlani milyet vegyek.
Inkább vashenger kellene. Nem bízok ezekben a hengerekben amivel tele van a net, kínai vagy nem is tudom milyen. Vagy esetleg van tapasztalatotok velük. Lehet jó lenne egy felújított gyári is ami nem fojtott? Nem tudom milyet kellen ami nem túl drága.
egy széria 50-es AM6 blokk max. mekkora fordulatszámon "szeret" járni tartósan (ahol nem kell 10 ezrenként generálozni)?
Láncszettet kell cserélnem a kis krosszmotoron, és gondolkodom rajta, hogy változtassak-e az áttételen - most a 110/80-18-as gumihoz 11/52-es van (ha jól tudom, ez a gyári).
Ezzel 50-nél többel nem nagyon szoktam menni, ott a Gearing Commander szerint 6750-et fordul.
Van valakinek ilyen tapasztalata, elöl egy 12-essel pl. nem romlik le nagyon (az egyébként sem fickós) gyorsulása?
Változtatott valaki a gyári áttételen? Ha igen, mennyire?
Köszi!
-halicki
( Bocs, elrontottam: kiafene@gmail.com)
kiafene.gmail.com
Keresnék 2000-es RS 50-hez jobb oldalt lévő, háromszög alakú alumínium konzolt, amelyre a hátsó fékmunkahenger, valamint fékpedál van felfogatva. Van esetleg?