Kis segítséget szeretnék kérni mennyit lehetne ezekért az alkatrészekért kérni, legtöbb még újszerű, csak megvettem és alig használtam őket....
De most mivel kiszállok az 50-es kategóriából eladnám őket.
Szóval ami van az egy komplett RS blokk ami fel lett újítva, egy erősített, telisonkás TOP főtengely van benne, Koyo C4 főtengelycsapágyak, szimeringek 90%-a cserélve lett, 0km-s vízpumpaszett. Egy 90cc-re felfúrt TOP DUE+ henger van rajta ami jó állapotú, és Malossi kuplungrugók.
Továbbá van még:
- Malossi főtengely (ez is 100%-os, telisonkás, erősített)
- 21-es Malossi (DellOrto PHBG 21) karbi Malossi szívócsonkal, - Malossi MHR karbon membrán házzal együtt,
- Simota Racing sportlégszűrő.
- kuplungszett
- 1 db RS index.
Sziasztok.Lenne egy kis gondom a vassal(RS50 1996).Nem indul.Szikra van,karbi,kipuf tiszta,Benzin van.Mi lehet a gond?Úgy kezdődött,hogy fúvókát cseréltem kisebbre,de nem volt jó.Vissza a régit és eleinte beindult,de nem pörgött ki és nem húzott.Most már be sem indul.Segítsetek légyszi!Előre is köszönöm!
Többször is kérdeztem tőletek, hogy mi oka lehet, hogy 7-9000 fordulat környékén nem megy a gép alatta felette jó volt (elfogadható). Bár fel lett honolva és ehhez lett rendelve a dugó mégsem volt jó. Végül is a kompresszióval volt a gond, elvittem a hengert meg a főtengelyt is motorfelújítóhoz. Végül is kiderült, hogy a dugattyú nem jár fel szintbe a henger tetejéig! Le lett szedve a henger aljából így ez megoldódott, ha már ott volt a főtengely azon is lett cserélve hajtókar is, valamint ki lett egyensúlyozva. Le lett szedve a hengerfejből is egy kicsi. (Érdekes hogy a régi hajtókar is ugyanolyan méretű volt mint az új és annál nem jelentkezett a hiba.)
Megnézem mindenképp.
Kompresszió értéket nem tudom,
de amikor legutóbb szerelőnél volt azt mondta a hengerhez és dugattyúhoz nem kell nyúlni mert tökéletes. De azért érdemes megnézni.
Üzem meleg állapotára kellene beállítani. Ehhez kellene vagy 8Km.-t menni.
Utána, ha változik 2 fokot az időjárás már kellene állítani rajta. Szerintem télire hagyd így nyárra egy millimétert vissza venni az úszószintből, ha egyáltalán állítható.
Motorom Rs 50 Am5 blokkal.
Pöccre indul elsőre. És ez bármikor. Hidegben vagy melegben.
Ha meleg a blokk akkor már simán nem akar indulni.
Önindítózni akármennyit lehet, és nem megy.
Viszont!
Tolásra pöcc.
És!
1-esbe ráindítózva fél méter és megy a vas.
Ilyenkor mi lehet a gond?
Kis segítséget szeretnék kérni mennyit lehetne ezekért az alkatrészekért kérni, legtöbb még újszerű, csak megvettem és alig használtam őket....
De most mivel kiszállok az 50-es kategóriából eladnám őket.
Szóval ami van az egy komplett RS blokk ami fel lett újítva, egy erősített, telisonkás TOP főtengely van benne, Koyo C4 főtengelycsapágyak, szimeringek 90%-a cserélve lett, 0km-s vízpumpaszett. Egy 90cc-re felfúrt TOP DUE+ henger van rajta ami jó állapotú, és Malossi kuplungrugók.
Továbbá van még:
- Malossi főtengely (ez is 100%-os, telisonkás, erősített)
- 21-es Malossi (DellOrto PHBG 21) karbi Malossi szívócsonkal, - Malossi MHR karbon membrán házzal együtt,
- Simota Racing sportlégszűrő.
- kuplungszett
- 1 db RS index.
Következő dolgok eladóak:
Aprilia RS 50 Gyári Tank kompletten, csappal, tankfedéllel, illetve 2 balos tükör(egyikbe üveget kell vágatni), 3db termosztát, hibátlanok.
Tank 12000ft
Tükör/db 2000ft
Termosztát/db 7000ft
Email: carbonhun@indamail.hu
Telefon:
http://aprod.hu/hirdetes/april...
Így, ahogy van, kompletten 6eFt + posta.
Ha érdekel, írj mailt légyszi:
honda4022@gmail.com
0630/725-5588
Üdv
Kompresszió értéket nem tudom,
de amikor legutóbb szerelőnél volt azt mondta a hengerhez és dugattyúhoz nem kell nyúlni mert tökéletes. De azért érdemes megnézni.
Köszönet a segítségért.
Utána, ha változik 2 fokot az időjárás már kellene állítani rajta. Szerintem télire hagyd így nyárra egy millimétert vissza venni az úszószintből, ha egyáltalán állítható.
Akkor sok a nafta?
Ez lehet mert igen jól megy de sokat is eszik.
Mi segíthet?
Érdekesség képp leírom a problémámat.
Motorom Rs 50 Am5 blokkal.
Pöccre indul elsőre. És ez bármikor. Hidegben vagy melegben.
Ha meleg a blokk akkor már simán nem akar indulni.
Önindítózni akármennyit lehet, és nem megy.
Viszont!
Tolásra pöcc.
És!
1-esbe ráindítózva fél méter és megy a vas.
Ilyenkor mi lehet a gond?
Van még ebből a gumiból?
Nevem: Törköly Norbert
Címem:6645 Felgyő Kossuth utca 21/c