Egy kűldemény szállítási értékét befolyásoló tényezők:
1-csomag súlya
2-csomag mérete
3-a feladási hely és a cél álomás közötti távolság
4-a kézbesítési idő /normál,sürgősségi/
De mind ezen információk birtokában sem tudom megmondani mivel nem vagyok postás.
Az olajtól tud csúszni a kuplung akkor, ha magas a kadmium tartalma. Egyébként kopott is lehet a lamellasor gyenge is lehet a rugó és a rossz összerakástól is csúszhat. Sőt egy erősebb hengertől is kiderülhet, hogy már kopott a kuplung.
Helló.Úgy néz ki,hogy megoldódott a töltés problémám.A gyújtáskapcsoló volt a ludas.A sorkapocs el volt enyhén oxidálva.A vezetékeket kicseréltem,új sorkapcsot kapott és most már a fesszabi is nagyobb áramot ad le.Már mértem 13 voltot is kb 5-6000-es fordulaton.De ez közvetlen a fesszabiból kijövő áram volt.Az akksin meg kb. 12.8-at mértem.Köszönöm a segítséget!
bocs hogy ide irok de az af1 fórum be van halva.összepakoltam a motorom(af1 50 futura rv4)de van egy elég nagy gondom.az egyik hogy rohadtul csúszik a kuplungom főleg 3-4 be és 7000 rpm fölött.lehet hogy én k_rtam el amikor raktam össze a blokk-ot és shell automata váltó olajat vettem bele.már akkor is észrevettem hogy elég hig.visszaolvastam hogy sokan normál 10W 40-es olajat raknak a váltóba.lehet az hogy a szintetikus olajtól összeragadnak a lamellák és ezért csúszik a kuplung?a bowden a karnál teljesen ki van engedve.valami tanács vagy ötlet jó lenne mert ha egy olaj csere megoldaná a problémát az nagyon fain lenne.addig nem akarok hozzányúlni a durva állitóhoz sem a kuplungnál.eléggé leült a topicde remélem valakinek lessz valami jó tanács igy látatlan-ban.
ja igen.azt elfelejtettem mondani hogy a kuplung kiemelő tengelynél jön ki a véltó olaj.ez ugyan mitől van?most vettem bele vadi új gyári méretű O-gyűrűt de hiába.lövésem sincs mitől lehet.
A testeléseket ellenőrizted ? Az Akku-motorblokk-fesz.szab-ez a szentháromság--ha valamelyikükön laza,vagy nem tökéletesen tiszta oxidmentes,(fényes !) a kábelsaruja, akkor rendesen meg tud szivatni, kacifántos dolgokra képes,és további anyagi károkat is okozhat....A gyújtás alaplapon a tekercsek nincsenek megfeketedve, megégve ? mert akkor már a bemenő fesz is kevés , bár ha jól emlékszem azt mondtad ,hogy fordulaton elég jól- (mondjuk ez relatív) fevilágosodik a fényszóród ? Akkor pedig a bejővő teljesítménynek, ami a fesz.szabra kerül,elégnek kell lennie.
Az sem mindegy mennyi ideig tartottad méréskor 7000-en, főleg közvetlen indítózás után mérve, ami 50-60A-el lerántja a kis akkut, ezután sok esetben 1-2percre is szüksége lehet ahhoz ,hogy elérje a töltési végfeszt. Csak kb 1-1.5A-el tölt, teljesen másképp mint egy sz. autónál, ami pl. motorindítás után 60-80A-el tolja meg az akkut! Csak viszonyításképp : az RS akkuja kb tized kapacitású,egy átlag benzines szgk-éhoz képest,de az indítási áramterhelése nem tizede,hanem fele! Nem véletlen a rövid akku élettartam.
1-csomag súlya
2-csomag mérete
3-a feladási hely és a cél álomás közötti távolság
4-a kézbesítési idő /normál,sürgősségi/
De mind ezen információk birtokában sem tudom megmondani mivel nem vagyok postás.
Cserélem a mopedautót vagy a dt is.
http://www.kepesmotor.hu/g-spo...
bocs hogy ide irok de az af1 fórum be van halva.összepakoltam a motorom(af1 50 futura rv4)de van egy elég nagy gondom.az egyik hogy rohadtul csúszik a kuplungom főleg 3-4 be és 7000 rpm fölött.lehet hogy én k_rtam el amikor raktam össze a blokk-ot és shell automata váltó olajat vettem bele.már akkor is észrevettem hogy elég hig.visszaolvastam hogy sokan normál 10W 40-es olajat raknak a váltóba.lehet az hogy a szintetikus olajtól összeragadnak a lamellák és ezért csúszik a kuplung?a bowden a karnál teljesen ki van engedve.valami tanács vagy ötlet jó lenne mert ha egy olaj csere megoldaná a problémát az nagyon fain lenne.addig nem akarok hozzányúlni a durva állitóhoz sem a kuplungnál.eléggé leült a topicde remélem valakinek lessz valami jó tanács igy látatlan-ban.
ja igen.azt elfelejtettem mondani hogy a kuplung kiemelő tengelynél jön ki a véltó olaj.ez ugyan mitől van?most vettem bele vadi új gyári méretű O-gyűrűt de hiába.lövésem sincs mitől lehet.
köszi.
Blokk egyben( henger+dugattyúval+vîztérfedéllel): 50.000Ft
Blokk ( henger+dugó nélkül ): 20.000Ft
34-es Dellorto karbi: 12.000Ft
Henger+dugattyúI(Wössner-könnyített) : 30.000Ft
120/60 slick: 5.000 Ft
Arrow rendszer: 25.000Ft
Egyéb alkatrészek telefonon érdeklődhető
30-403-65-51
Igen van még.
rs 50 re gondoltam, egy 2012es gimira gondoltam, van meg?