Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Éppen most keresek hengert .Jelenleg rms 70ccm henger van a gépen
.Ennél erősebb kéne persze .Írnál elérhetőséget esetleg listát árakkal
.Sürgős lenne .Előre is köszönöm Gyuri gyufa64@freemail.hu
Enyhén leolajoztam. Nem volt jó. Aztán kimostam, mondom tuti nem kap eleget, úgy sem volt jó. Lassan olyan mint 1 számítógép...mindig produkál valamit. Hiába érzed azt, h már mindent tudsz, mindent láttál.
Nem egyszerű dolgok ezek, néha én is csodálkozom, milyen apróságok befolyásolják a motor működését. Leolajoztad a légszűrőt, vagy csak kimostad benzinben?
Mondjuk azt nem értem h a direkt szűrővel miért nem kap eleget... A gyárival meg kap eleget? Pedig a direktet kimostam benyával...hmm
Szívesen, örülök, hogy megoldódott
Jó reggelt!
Visszaraktam a gyári levegőszűrőt. Minden rendbe jött. Köszi a segítséget!
Ja! Igazad van! Fogalmi dugóba keveredtem. Megvan a gyári szűrő is, felteszem rá....kíváncsi vagyok rá. Kösz
A legjobb a gyári doboz lenne, de minimum a szivacsos direktszűrő. Az, hogy az olajat a benzinbe teszed, semmin sem változtat, hiszen motorféknèl nem kap üzemanyagot a motor, még a szivattyú ellentétben ezzel fordulatszám függően adagol
Jaja tudom, én nem bízom az olajszivattyúra...belekeverem a benyóba az olajat... Levettem a légszűrőt,és minden oké.Húz rendesen...majd ledobott...:) Hogyan tovább? Légszűrő nélkül nem szerencsés...
2t- nél nem igazán előnyös a motorfék, mivel akkor nincs kenése, a szivatós dolog, hogy nélküle indul hidegen, az is túldúsulásra enged következtetni
Minden más normális. Fordulatot szépen ejti, ahogy kell...hidegen melegen indul pöccre, szívató nélkül....mondjuk ezelőtt hidegen szívatóval indult...sőt úgy ejti a fordulatot motorfékkel mintha le akarna állni....de nem áll le,mert alapjárata tökéletes...csak füstös.
Segíteni próbálok, ötletelek. A fordulatot hogyan ejti, ha lassan, akkor az is arra utal, hogy sokat kap, vagy kevés a levegő. Elsőként egy légszűrőtisztítást azért eszközölj szerintem
Ezt el is fogadnám, ha ez nem 1ik pillanatról a másikra történt volna...de minden okés volt, aztán gondolt 1et és beintett.
Nem akarlak elkeseríteni, de az sokat nem ér, csak hörög, a szivacsos a legjobb, ha már direktszűrő, de ha az előzővel is hasonlóképp viselkedett, akko karbi, fúvókázni kell
Nem szivacsos, olyan fémhálós. De még a régi szűrővel is ezt csinálta....mondjuk ettől még lehet, nem kap elég levegőt....
Bizony akko kisebb fúvóka kell, arra gondolok még, hogy az új szűrődnek lehet rövidebb a tisztítási periódusa, és megtelt. Szivacsos?
Direkt szűrő volt rajta, meg most is az van rajta...csak új. Mondjuk azt még kipróbálom,h leveszem a légszűrőt és kerülök vele 1et.Akkor kiderül,h túldúsul-e.Ha igen, akkor gondolom a karbit kéne piszkálgatni...
Direkt szűrő került rá? Előtte gyári dobozzal ment? Arra tippelek, hogy a jelenlegi szűrő kevesebb levegőt szállíthat, ezért túldúsúl a keverék
Sziasztok! Bajom van a szerkezettel.
Jelenség a következő: minden előjel nélkül elkezdett kis fordulaton hörögni,füstölni.Ha pörhetem akkor tűrhető,és húz rendesen.Olyan mintha sokat kapna... Új légszűrőt kapott,karbi,fúvókák kitakarítva,membrán oké, új br9es gyertya, gyertyakép: fekete. Alapjárat tökéletes, patentul indul. Szimeringes lehet? Mi lehet a baj?
Előre is köszi a válaszokat!
Üdv!
elado gömböjü rs-hez sarvedö lancvedovel 0km-s
Akkor elektromos a fordulatszámmérő szerintem azért nincs ott a helye.
Szerintem nem. Biztos nem véletlenül van ledugózva valószínűleg meghajtás sincs benne.
nekem jó ez is 1 fordulatszám mérő miatt nem veszek de a lényeg hogy erre is rá lehet kötni?
Vegyél egy am6 blokkot. Az am6 blokk nincs ledugózva a fordszámmérőnél.
ez nem az én blokkom csak a vakdugózás miat raktam ezt amugy ki lehet azt szedni? és belerakni a fordulatszám mérőt?