Sajnos az ohmokkal nem mentem semmire, sajnos ez a kínai csoda valamilyen spéci gyújtásalaplappal rendelkezik. Két fekete, egy piros és egy fehér kábelt találtam, amiből az egyik fekete és piros össze van kötve gyárilag. Most egyenlőre a megoldást abban látom, hogy veszek hozzá gyári alaplapot. Nem drága.
Üdv az Rs50 tulajok között. Váltó olajat érdemes cserélni máris. Nem drága és ki tudja mikor volt...ha volt egyáltalán. Hűtővizet is érdemes szintén nem nagy költség (többnyire víz van benne amikor megveszed). 2T motorolajból szintetikusat csakis! Repsol, Motul....stb... Láncot gázolajjal lemosni, és befújni lánckenő zsírral. Fékbetéteket is nézd meg, ne legyenek vasig kopva!
Üdv!
Ha jól gondolom a fehér lehet a test? Mert azt egyszerű lesz megtalálni multiméterrel. Vagy fogom, lemérem az összes kombinációt, úgy meg csak rájövök milyen értékek vannak. Esetleg olyan infód nincsen, melyik kábelen milyen magas feszkót kell mérni fordulaton? Jól gondolom, hogy a világítás váltóáramú?
Gondolom okozhat ilyen jellegű meghibásodást, ha a hátsó LEDes lámpatest elektronikája meghibásodott? Szó szerint szétfolyt a forrasztás az alaplapján. Kicsit konstrukció hibás a cucc, mert rögtön az ülés alatt a kipufogódob. Egyébként egy Keeway X-RAY motorról van szó. Olyan problémám van még vele, hogy motorozás után dől a hátamból a kipufogószag. Ez normális ilyen supermoto felépítésű motoroknál? Rajtam segítene, ha hátra felszerelnék egy motoros dobozt?
Sziasztok! Kérlek segítsen valaki. Adott egy minarelli AM6 blokkra épülő supermoto. A világítás elektronikával és a töltőfeszültséggel van bajom. Ha jól emlékszem 16V körül volt a töltőfesz és 8V körül a világítás. Ez ugye azt jelenti, hogy alig világít az első és hátsó lámpám. Motorosszezon végén még annyi időm volt, hogy kicseréltem a fesz.szabályzót, de nem gyógyult meg tőle a motor, ha jól rémlik méginkább elmászott a feszültség. Mivel két új fesszabályzóm is van, így kizártam azt, hogy az új esetleg gyárilag hibás legyen. Tehát a konklúzió, hogy a motorban lévő fesszabályzón kívül még valami rossz az elektronikai rendszerben. Gyújtásalaplapon kívül okozhat még valami ilyen jellegű hibát? Esetleg ennek a kimérésében tud valaki segíteni? Egyrészt melyik kábel felel a világításért, mert akkor ezt ki kellene mérnem mit mutat fordulaton.
50 es gyári Rs50-es henger eladó , vagy cserélném 17.5 karbira.
A henger meg van hónolva azóta benne van ,2 ezer kilóméter , nagyon jó állapotban van . Képet kérésre küldök.
Üdv!
Egyik porvédő hiányzik, amúgy tökéletes
Színekkel azthiszem még meg fogok küzdeni, mert nekem teljesen más a színkód :)
Zöld-Fehér:730 ohm +-35 ohm
Piros-Fehér:125 ohm +-15 ohm
Sárga-Fehér: 0 ohm
A henger meg van hónolva azóta benne van ,2 ezer kilóméter , nagyon jó állapotban van . Képet kérésre küldök.
Sajnos rátölteni se tudok mert hülye fejjel majd tele tankoltam...
Köszi a tanácsokat.
Haverom mocija így működik. Olajat is nyomogatja szépen.
Sajátom viszont besz@rt.
Üresben kipörög, sebességben már halott.
Mintha szorulna.
Szethetem szét...
8 kilométert sikerült mennem vele az idén:(