Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, hogy csak most írok. Am6-os igaz? Van amúgy, mivel más motorjainkban volt az a blokk, illetve van ami stimmelhet RS 125-ről. Abból már volt a darázsseggű. :D De szeretnénk 50-esből is hozni azt az évjáratot nemsokára. Mi kell hozzá?
Helló tudnál egy tel számot adni imélben a jonasg939@gmail.com
Sziasztok. Egy kis segítség kellene a fiam rs 50es2008as mociján kivilant a szervizkulcs lecseréltem az olajat és az érdekelne hogy lehet kinullázni hogy ne villogjon mert a gyujtás ráadása után 5öt villan és elalszik ha valaki tudja mit hogy kell nyomni irja le légyszi Köszi
Köszönöm a segítséged,azt megtaláltam.
szombathely még benn van a blokkba!
Mennyiért adod és helyeleg hol vagy. Képet tudnál küldeni? Email címen josi.phraxis@gmail.com
hey nekem van eladó kuplungom!
Az ülés alatt a vázhoz van rögzítve gumival, kb 3x4-es kis fekete kocka és van benne egy biztosíték ha jól emlékszek
Hol találom és hogy néz ki?
Akkor egyenirányító... nem is olyan drága cucc
Az akksim szinte új és 2db van belőle.Mindkettővel ua. a helyzet.
Én előtte már leírtam... vagy az akksi a rossz, vagy az egyenirányító
Helló.Nekem nagyon tetszett a hozzászólásod.De én még mindig kínlódok a töltéssel.Már átnéztem mindent és nem tudom hol a hiba.A fesznél mennyi áramnak kell lennie?Ha beindítom a motort alapjárati töltésem 12.2,ha pörgetem 12.3-12.4.Tehát nálam mi lehet a gond?Hol keressem a probléma okát?Aprilia RS50(1996).
Karbonos ledes mini indexek legjobb áron!
5500ft/4db! Több szett is!
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, Am3-as blokknak megegyezik a primertengelye az AM6-éval?
2004es rs50hez van alkatrészed?
Sziasztok van valakinek egy jó AM6- ba való kuplugja ?
Köszi
Tudtommal különbözőek, nem kompatibilis egyik a másikkal
Sziasztok az RV blokk kuplungja ugy az mint az AM6 -é vagy teljesen más. (AM6-os blokkba szeretném az RV kuplungját berakni ha ugyan az, de nem akarok mindent feleslegesen szétbontogatni ). Válaszotok előre is köszönöm.
Köszönjük a szakszerű felvilágosítást . Lényegében te is egyenirányítót vagy akksit mondasz, csak kicsit hosszabban
Majd elfelejtettem,ezek a korlátozok szinte minden esetben magukban foglalják az egyenirányítót is ,ami szintén a lehető legegyszerűbb,legolcsóbb kialakítású.
Szóval ha már van stabil,töltésre használható fesz,annak még át jutnia egy kis fekete dobozon,egy biztosítékkal,legalábbis az EXTEREMA-n ilyen kialakítású,ami nem engedi a teljes töltőteljesítményt rázúdulni az akksira,- az előírt töltőfesz így is átjut rajta ha minden rendben működik...szerintem ennek a környékén kellene vizsgálódni, de természetesen akkuhiba is lehetséges,és még sok más is...
Bocs lemeradt az első hsz-om végéről a : között (töltőfesz tartomány).
Folytatva ,szóval a szabályozás az egy sokkal kifinomultabb, drágább,valamint pontosabb,és simább feszültséget adó módszer,lásd:személyautók fesz szabályzásai. Ehhez képest ezek a fajta korlátozók ,kb 500ft elektronikai alkatrészből állnak,elég primitív műkődésüek,-sok digit feszmérő rendesen meg is kergül tőlük .
Az csak egy jó jel a rendszerből hogy a blokkból érkezik növekvő feszülség-(fényszóró fényerő növekszik ford.növelésre) de látni kell azt is hogy ez a növekvő fényerő egy bizonyos fordulat felett nem növekszik tovább,-(működik a KORLÁTOZÁS,-2.jó jel )-vagy igen,és -egészen akár az izzó kiégésével tart akár -30-40 stb...V-ig-a fordulatot tovább növelve. Szabályozásról a szó igazi értelmében azért nem beszélhetünk,mert az ezekben a motorokban nincs, az egy másik kategória. Itt és a legtöbb hasonló árkategóriájú,elektromos felszereltségű motorokban egyszerű feszültségkorlátozás van.