Bocs, hogy csak most írok. Am6-os igaz? Van amúgy, mivel más motorjainkban volt az a blokk, illetve van ami stimmelhet RS 125-ről. Abból már volt a darázsseggű. :D De szeretnénk 50-esből is hozni azt az évjáratot nemsokára. Mi kell hozzá?
Sziasztok. Egy kis segítség kellene a fiam rs 50es2008as mociján kivilant a szervizkulcs lecseréltem az olajat és az érdekelne hogy lehet kinullázni hogy ne villogjon mert a gyujtás ráadása után 5öt villan és elalszik ha valaki tudja mit hogy kell nyomni irja le légyszi Köszi
Helló.Nekem nagyon tetszett a hozzászólásod.De én még mindig kínlódok a töltéssel.Már átnéztem mindent és nem tudom hol a hiba.A fesznél mennyi áramnak kell lennie?Ha beindítom a motort alapjárati töltésem 12.2,ha pörgetem 12.3-12.4.Tehát nálam mi lehet a gond?Hol keressem a probléma okát?Aprilia RS50(1996).
Sziasztok az RV blokk kuplungja ugy az mint az AM6 -é vagy teljesen más. (AM6-os blokkba szeretném az RV kuplungját berakni ha ugyan az, de nem akarok mindent feleslegesen szétbontogatni ). Válaszotok előre is köszönöm.
Majd elfelejtettem,ezek a korlátozok szinte minden esetben magukban foglalják az egyenirányítót is ,ami szintén a lehető legegyszerűbb,legolcsóbb kialakítású.
Szóval ha már van stabil,töltésre használható fesz,annak még át jutnia egy kis fekete dobozon,egy biztosítékkal,legalábbis az EXTEREMA-n ilyen kialakítású,ami nem engedi a teljes töltőteljesítményt rázúdulni az akksira,- az előírt töltőfesz így is átjut rajta ha minden rendben működik...szerintem ennek a környékén kellene vizsgálódni, de természetesen akkuhiba is lehetséges,és még sok más is...
Bocs lemeradt az első hsz-om végéről a : között (töltőfesz tartomány).
Folytatva ,szóval a szabályozás az egy sokkal kifinomultabb, drágább,valamint pontosabb,és simább feszültséget adó módszer,lásd:személyautók fesz szabályzásai. Ehhez képest ezek a fajta korlátozók ,kb 500ft elektronikai alkatrészből állnak,elég primitív műkődésüek,-sok digit feszmérő rendesen meg is kergül tőlük .
Az csak egy jó jel a rendszerből hogy a blokkból érkezik növekvő feszülség-(fényszóró fényerő növekszik ford.növelésre) de látni kell azt is hogy ez a növekvő fényerő egy bizonyos fordulat felett nem növekszik tovább,-(működik a KORLÁTOZÁS,-2.jó jel )-vagy igen,és -egészen akár az izzó kiégésével tart akár -30-40 stb...V-ig-a fordulatot tovább növelve. Szabályozásról a szó igazi értelmében azért nem beszélhetünk,mert az ezekben a motorokban nincs, az egy másik kategória. Itt és a legtöbb hasonló árkategóriájú,elektromos felszereltségű motorokban egyszerű feszültségkorlátozás van.
http://www.kepesmotor.hu/april...
5500ft/4db! Több szett is!
Szóval ha már van stabil,töltésre használható fesz,annak még át jutnia egy kis fekete dobozon,egy biztosítékkal,legalábbis az EXTEREMA-n ilyen kialakítású,ami nem engedi a teljes töltőteljesítményt rázúdulni az akksira,- az előírt töltőfesz így is átjut rajta ha minden rendben működik...szerintem ennek a környékén kellene vizsgálódni, de természetesen akkuhiba is lehetséges,és még sok más is...
Folytatva ,szóval a szabályozás az egy sokkal kifinomultabb, drágább,valamint pontosabb,és simább feszültséget adó módszer,lásd:személyautók fesz szabályzásai. Ehhez képest ezek a fajta korlátozók ,kb 500ft elektronikai alkatrészből állnak,elég primitív műkődésüek,-sok digit feszmérő rendesen meg is kergül tőlük .