Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az infót.
6 gangos, a végét még nem néztem, de 3-ban 70-et megy 12 ezernél. Ebből kiindulva 120 környékére saccolom, vagy kicsit fölé. Gyárival is volt 114
70-80, szerintem ha elfáradtok, akkor álljatok meg, bírnia kell a vasnak
Na azért majdnem eltaláltam :P, szép a hangja, meg látom, hog szépen megcsináltad a gépet :d kb mennyi a vége ezzel a rezóval, ja és hány sebességes? :D
Sziasztok
2006 os Aprilia rs 50 es moci van a családban Szilvásváradra indulunk hétvégén milyen távon pihentessük a motort ? És milyen utazó tempót ajánlotok.
http://m.youtube.com/watch?v=W...
Nem a legjobb minőség, de a lényeg megvan, veszi ahogy kell
8,5-től, de onnan minden fokozatban hatalmasat forog, ha gondolod nekem megvan a gyári rezóm még, pici pénzért a tied lehet. Még a folytás is benne van. Amúgy köszi mindenkinek
Zsíratom!
Az jó ár :D, az enyémen egy simson rezó van, és bármilyen meglepő, de nekem bejön, minden fordulaton nyomatékos, és 7-től 10,5-ig pedig nagyon harap, ezzel 110 a vége(elöl 14-es, hátul 42-es fogaskerék,és 5 sebességes) de gondolom, 9-től kezd el húzni az a rezó mi? :P
Király!
18k volt, de hatalmasat tud
Nem rossz :D, mi pénzt adtál a rezóért? :P
Akkor szerintem karbi lesz. milyen tűd van? tompa vagy hegyes? Lehet keveset kap, nekem is csinálta most, hogy feldobtam az új rezót, hogy 8ezernél mintha elvágták volna, mintha nem lenne szikra. Feljebb vittem a fúvókát, és láss csodát meggyógyult
Akkor már dobok is pár képet az új zajkeltőmről
Kicseréltem ezt a szimeringet is, fordítva raktam bele. Továbbra sem jó a moci (7-8000 között) minél nagyobb a terhelés annál rosszabb. Most jön a membrán csere: 3 méretben kaptam 0,3; 0,35 és 0,4-es (karbon) ha most sem lesz jó, már nem tudom hol lehet a gond.
sziasztok, ha valakit érdekel, eladnám megmaradt rs 50 alaktrészeim. a motor 2008as évjárat.
alkatrészek:
hátsó váz nyulvány, idom, lámpa, központi teló, 2 lábtartó, balos jobbos kormány kapcsoló stb amik a képeken vannak.
Nálam rugóval befelé van a kuplung oldalán,meg a gyújtás oldalán is,semmi gond szintén. A pozitív és a negatív nyomás,a forgattyúsházban, főtengely mindkét oldalán egyformán hat a szimeringekre. Ha nem bírnának zárni a fenti beépítés szerint, az nagy gáz lenne a motornak a plussz levegő,meg a plussz olajos levegő hozzászívogatás miatt, hamar kibukna,ha így nem lenne okés a zárásuk.
Bocsi, kimaradt egy szó "lineáris, vagy elválasztó", de lineáris nem szereti a forgást, az elválasztó, meg nem tudom van-e viton. Szóval passzolom, nekem kifele néz a rugós fele, nincs vele gondom
Akkor lineáris elválasztó szimering kell, aztán az mindkét oldalon rugós, csak nem tudom vitonban létezik-e
Az oké hogy vákuumhoz ideálisabb a fordított szimeringhelyzet,de mivan akkor, amikor meg nyomás van a forgattyúsházban? -ami elvileg még nagyobb értékű mint a vákuum- (ha jól zárnak a membránok) ?
Persze, mivel a fograttyúsházban vákuum van, ezért megy bele fordítva, nehogy átszívjon, ezért a hajtóműben igazából "nyomás van", szóval érted na
Érdekes mert az összes Youtube-os videon éppen kifelé néz a rugós rész, pedig nem ott van nyomás alatt
A gyűrű talán 1 vagy 1,5-es , a szimeringet pedig mindíg nyomás felől a rugós oldalával tesszük be
A kuplung felőli főtengely szimering, hogy megy bele? Fordítva értem ez alatt kifelé van a nyitott része ? Továbbá a gumigyűrűnek mekkora a vastagsága ami távtartó alatt van (távtartó és a főtengely csapágy között)
Eladó
120/70*17
115/70*17
80/90*17-es szinte új pályagumik. Dunlop és Bridgestone.
Bolti ára 40k fölött én 10-ért adom irányáron.
További infókért és képekért érdeklődj privátban :)
Ment a levél