Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, egy gyors kérdésem lenne, 1997-es Rs50 extrema-n hátul még elfér a 130-as gumi?
szgab0r@citromail.hu
Bocs azt hittem ismered!
Adj egy mail címet ide nem engedi bemásolni a linket valamiért!
És hogyan tudom őt elérni?
Oroszi Zolinál van!
17x35x8 vagy ha nincs akkor 17x35x7 is jó.
sziasztok
120-as órát keresek! Van valakinek eladó?
Sziasztok!

Melyik szimering méret való gyújtás oldalra ? Mert már 1 órája ezt bogarászom, de egyszerűen nem találom hogy melyiket kellene vásároljam, ha a gyújtás oldalon elhalálozott a szimering..
17x35x8
24x35x7
Igazad van a másik oldalon van a furat amire én gondoltam. Lényegtelen most már, valószínűleg megtaláltam a hiba okát.
Az enyémen ott a nyíllal jelölt fészekben, a keverék mennyiség szab.kúpos csavar van . A szellőztetőjük ezeknek fent van a súberház 2 oldalán lévő lefelé álló csőcsonk.
sry öcsém bejelentkezve hagyta ezt a sz*rt :D
ja tényleg alapvetően nem akarok én belekeverni, csak hát rángat szerencsétlen ha nem adok neki
Esetleg próbálj meg tenni bele valami dugót, vesztenivalód nincs, egy próbát megér. Lehet hogy valami szellőztetője az úszóháznak
Mindenképp dús lehet a benzin, mert a gyertya nem őz barna hanem sötétebb. A karburátor oldalán van egy üres furat, mintha ott lenne volna vmi műag dugó.
A membrán ha nem zár le, vagy törött, akkor visszadolgozik a légszűrőbe, szerintem attól nem rángatna. Továbbra is az a tippem, hogy valahol falsol, vagy esetleg dús a középtartomány. Írtad, hogy a tűt végigjátszottad minden rovátkán, a kehelycső is kikophatott, és többet ad középre amit nem bír elégetni rendesen. Persze ezek csak tippek így távolból
A gyújtás oldali részt átnéztem minden rendben. (szimering is) A membrán okozhat-e ilyen problémát (pl.:elöregedett)?
Sziasztok!2003-as rs-nek mekkora a gyári főfúvóka méretei?
szívesen, de én nem mondtam semmit. sok sikert a megvalósításhoz
vagy csak a számlap kéne az óra nem
Nem is beszélsz hülyeséget szerintem valahogy megpróbálom kitakarni valami matricával vagy valami
Helyedben inkább csinálnék bele valahogy számlapot, vagy eltüntetném valahogy a maradékot 120 felett, mivel a gyári 120-ast szerintem hamar kiakasztaná, utána meg kuka. Hallottam olyat is, hogy kiszedik a számlapot, bescannelik, utána leosztják kettővel a skálát. Magyarul a 25=50, 50=100, 100=200 lesz, próbát megérne , de én nem modtam semmit
Kéne
125-ös motorba?
Heló
Van valakinek 120-as órája eladó?