Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az akkutöltéses válaszokhoz annyit pontosítanék: először legalább azt kellene tudni ,hogy van ,vagy nincs töltés ! Azt meg igazából MÉRÉSSEL lehet . Ahogy a korábbi fontos kérdés szólt : hány voltos egy FELTÖLTÖTT(sima ólom-sav) akksi? (természetesen nyugalmi állapotban hiteles az érték ,ami min negyedórányi állást jelent)-Ez nem 12.2-12.4 V- hanem 12.6-12.8V ! az előző értékek már egy lemerült,kapacitáscsökkent akku adatai !
A megfelelő töltőfeszültség értékei pedig közepes,kb 6-7000ford-nál mérve : 13.8 és 14.5-14.8 V
hello engem a karbi érdekelne mennyi lenne az ára?
"Van töltés (szerintem)", ezen jót derültem, előttem szóló jól mondja, akksi, vagy egyenirányító
Szia, vagy az akksi a szar, vagy szerintem az egyenirányító.. én az miatt szívtam hasonló képpen
Sziasztok.Az RS 50-esem nem tölti az akksit,pedig van töltés(szerintem).Világításnál alapjáraton gyenge,de gázadásnál erős.Akkor van töltésem?Mi lehet a hiba?
Aprilia RS 50 összes alkatrésze eladó! A motor kitűnő állapotban van, mindene jó. A motort vasárnap tudom megbontani, alkatrészt csak jövőhéten adok el belőle, addig lehet gondolkozni rajta.. :)

Egyben nem eladó!

0630/725-5588
honda4022@gmail.com

Van más típus is bontva. Az alkatrészeket futárral küldöm és számlát is adok!
Paszta? Isten ments, gyári tömítés, vékonyan olajjal megkenve, ennyi
Valami ilyesmi fog várni rám is!
Gondolom tömítést is be kell szerezni + milyen pasztát
használtok a ragasztáshoz?
Utána meg a bástya;))
Szivesen. Sok sikert
Nem kell kiszedni a blokkot. Nem a lánckerekes oldalt kell leszedni. Elég leengedni a vízet és az olajat. dekni le olajumpával és vízszivattyúval (ezeket nem kell leszedni.) Ha lejött a dekni. Le kell venni a 4 db kereszthornyú csavart és jöhetnek is le a lamellák.
Mégegyszer köszi szépen ha elakadok akkor írok még.
Nem kell kivenni a blokkot, a vízszivattyú felöli oldalon kell levenni a deknit, akkor látni fogod a hibát (új bástyát ne is akarj venni, mert valami 70-80-ezer ft asszem), ha beverődött, akkor ki lehet reszelni, csak az elsőt amikor csinálod, és kireszeled a beverődést, akkor ajánlom, hogy annak a méretére készíts egy etalont, így a többit is ugyanakkorára tudod csinálni, kicsit időigényes, de megéri. Kicsit hangosabb lesz majd a kuplung üresben, attól ne ilyedj meg
Könnyen javítható ? Sokba kerül ? Vagy ez akkor derül ki ha szétszedtem. Egyébként király vagy és köszi. Még egy kérdés. Ki kell venni a blokkot a javítàshoz vagy nem és melyik oldalt kell szétszedni. A lánckerekes oldalt?
A lamellák ahova beűlnek, a külső villás rész a bástya, a sok és rossz, vagy hirtelen kuplungolás hatására a lamellák belemarnak, fennakadnak, ezért nem emel ki a kuplungod
Az mit jelent ha lehetne bővebben
Köszi szépen.Holnap csináltatok egyet.
elvileg ugyan az a kettő, gyújtáson nem variáltak, de ha nem hiszel nekem, még mindíg ott a menetfésű
Beverődött a bástya
Ez biztos?AM 5-ös blokkról van szó.
Sziasztok valaki meg tudná mondani mi a hiba akkor ha mindig fog a kuplung hiába tekerem ki hogy jobban húzzon a bovden a végén kiakad a kuplung és nem megy vissza. Természetesen akkor is fog és nem tudom sbességbe rakni mert vagy recseg vagy lefúl a motor mert vinné állandóan. Relative sürgős köszi szépen
M19x1
Sziasztok.Aprilia rs50 1996-osnak kellene a lendkerék lehúzó mérete.Ha esetleg megtudná mondani valaki,jó lenne.SÜRGŐS.Köszi előre is!
Valakinek van tapasztalata az agip i-ride moto full szintetikus oljjal?
12,2-12,4V körül kellene lennie. Nem drága 4-5 ezer ft