Az akkutöltéses válaszokhoz annyit pontosítanék: először legalább azt kellene tudni ,hogy van ,vagy nincs töltés ! Azt meg igazából MÉRÉSSEL lehet . Ahogy a korábbi fontos kérdés szólt : hány voltos egy FELTÖLTÖTT(sima ólom-sav) akksi? (természetesen nyugalmi állapotban hiteles az érték ,ami min negyedórányi állást jelent)-Ez nem 12.2-12.4 V- hanem 12.6-12.8V ! az előző értékek már egy lemerült,kapacitáscsökkent akku adatai !
A megfelelő töltőfeszültség értékei pedig közepes,kb 6-7000ford-nál mérve : 13.8 és 14.5-14.8 V
Sziasztok.Az RS 50-esem nem tölti az akksit,pedig van töltés(szerintem).Világításnál alapjáraton gyenge,de gázadásnál erős.Akkor van töltésem?Mi lehet a hiba?
Aprilia RS 50 összes alkatrésze eladó! A motor kitűnő állapotban van, mindene jó. A motort vasárnap tudom megbontani, alkatrészt csak jövőhéten adok el belőle, addig lehet gondolkozni rajta.. :)
Egyben nem eladó!
0630/725-5588
honda4022@gmail.com
Van más típus is bontva. Az alkatrészeket futárral küldöm és számlát is adok!
Nem kell kiszedni a blokkot. Nem a lánckerekes oldalt kell leszedni. Elég leengedni a vízet és az olajat. dekni le olajumpával és vízszivattyúval (ezeket nem kell leszedni.) Ha lejött a dekni. Le kell venni a 4 db kereszthornyú csavart és jöhetnek is le a lamellák.
Nem kell kivenni a blokkot, a vízszivattyú felöli oldalon kell levenni a deknit, akkor látni fogod a hibát (új bástyát ne is akarj venni, mert valami 70-80-ezer ft asszem), ha beverődött, akkor ki lehet reszelni, csak az elsőt amikor csinálod, és kireszeled a beverődést, akkor ajánlom, hogy annak a méretére készíts egy etalont, így a többit is ugyanakkorára tudod csinálni, kicsit időigényes, de megéri. Kicsit hangosabb lesz majd a kuplung üresben, attól ne ilyedj meg
Könnyen javítható ? Sokba kerül ? Vagy ez akkor derül ki ha szétszedtem. Egyébként király vagy és köszi. Még egy kérdés. Ki kell venni a blokkot a javítàshoz vagy nem és melyik oldalt kell szétszedni. A lánckerekes oldalt?
A lamellák ahova beűlnek, a külső villás rész a bástya, a sok és rossz, vagy hirtelen kuplungolás hatására a lamellák belemarnak, fennakadnak, ezért nem emel ki a kuplungod
Sziasztok valaki meg tudná mondani mi a hiba akkor ha mindig fog a kuplung hiába tekerem ki hogy jobban húzzon a bovden a végén kiakad a kuplung és nem megy vissza. Természetesen akkor is fog és nem tudom sbességbe rakni mert vagy recseg vagy lefúl a motor mert vinné állandóan. Relative sürgős köszi szépen
A megfelelő töltőfeszültség értékei pedig közepes,kb 6-7000ford-nál mérve : 13.8 és 14.5-14.8 V