hello! full tuning blokk eladó
malossi mhr80 henger
Doppler Competition főtengely
mvt digital direct gyújtás
voca racing kipufogó
pollini racing kuplung
28-as dellorto
stage6 szűrő
szét lett szedve a blokk uj csapégyak a főtengelyre, meg a kieghyenlítőtengelyre, és azóta ment vagy 5km-et ugyhogy nem lehet a kuplung sem összeégve, az is többől lett a legjobbak összeválogatva a lamellák, meg a harang oldalán a kis beveréseket is megreszeltem, hogy simább legyen.
Amúgy nem feltétlenül gyenge minden 2t alacsony fordulaton szintén megsúgom neked :p, az egész a rezó kialakításától függ, hogy mekkora fordulatra van hangolva... az enyém pl házilag gyártott rezó, 4-6-ig nyomatékos, elmehetek vele bárhol, 6-7-ig van egy kis kiesés, és 7-től 10,5-ig elkezd húzni, viszont vettem egy giannelli rezót... na az meg 8 alatt alig ment, 8-ól 13-ig viszont húzott
sajnos egyébb okokbál(henger nélkül vettem és benn felejtette az előző gazdi a csapszegrögzítőt) volt már fent másik zsir uj henger is, de akkor gond nélkül indult önindítóval, amig ki nem nyirta a zéger...
kipuff a gyári igaz a katalizátor része már nincs benne ahogy nnéztem, lehet kívánná még alacsony fordulaton az a folytást?
akkor megy bele valami másik olaj, egy próbát megér.
köszi a választ, esetleg valakinek még más tipp?
hali
Megsúgom neked, hogy minden 2t gyenge kis fordulaton. Gyári 50-es gépen annyira nem feltűnő, de észreveszed, ha fúrva van és esetleg kap egy másik kidörrentőt és karbit akkor tuti. 80w90 felejtős, 10w40-et neki, azzal könnyebb lesz váltani, nem olyan sűrű... :) én castrol actevot használok, még a kuplungon is változtat, nehezebben csúszik el és tartósabb is, próbáld ki, valami 2000Ft literje
hi!
kis segitség kellene.
találkoztatok már az alábbi hibajelenséggel:
kis fordulaton ugy megy a motor, mintha befogna a fék, majd egy fordulat felett kb 5-6000 elkezd huzni mint a mérgezettegér.
a motor frissen furt, kcist volt eddig járatva, karbi elméletileg belőve, legalábbis állva lassan illetve gyorsan hózva is a gázt szépen veszi a fordulatot.
ami még fura, hogy ha áll pár napot, akkor öninditóval elsőre nem akar indulni, tolásra egyszerre(akksi is uj), de akkor még a kupplung ragad és nem emel ki.
korona is megreszelve, be nem akadhat.
multkor a vizpumpám eresztett, érdekes, amig vizes volt az olaj addig ilyesmit nem nagyon csinált, most friss hajtóműolaj van benne 80/90-es.
miután már járt egy percet, és behuztam párszor a kuplungot, utánna már fasza.
már nem tudok másra tippelni, csakhogy cserélem az olajat 10w40-re, meg kicsit kevesebbet teszek bele.
lehet az olaj miatt, hogy alacsony fordulaton nem lehet vele közlekedni, mert csak hörög nem megy mintha hűznűm a féket?
Lényeg, hogy neked tetszik, személy szerint én jobban szeretem az olaszok által megálmodott vonalait. Amúgy igényes munkának tűnik, bár a villahídon a két rögzítőcsavart kicserélném süllyesztettfejű rozsdamentesre, meg gyártanék valami szép kartelnédőt is
Sziasztok! Meg vagyunk lőve; Ugyan ilyen dugattyú kéne nekünk, de sehol sem találunk. Csak a méretek állnak rendelkezésre.
(Aprilia RS50-hez kell, amiben mint kiderült nem origi, hanem valamilyen 70 ccm-s - talán AM6-os - hengerszett van, szóval még inkább nehezebb a helyzet. Ennél nagyobb dugót már nem lehet belerakni, de mivel még dugattyúszoknya-törés előtt jó volt a kompresszió, így ugyanilyen dugattyút szeretnénk még belerakni - megúszva a henger-vásárlást -
Valaki nem tud esetleg segíteni, hogy hol lehetne ilyen paraméterű dugattyút vásárolni valahol? (Ahogy a képen látható. Nincs rajta "ablak", teli szoknyás.)
Valakinek nincs elfekvő eladó hangtompítója (kpl. rendszer nem kell) emberi áron? gianelli v. Leo V. tompító lenne jó, de a boltban csillagászok dolgoznak :-D
Hétfőn postára adták.. Remélem pénteken ideér, aztán akkor hétvégén felkerül a helyére. Bízok benne hogy jó lesz. Már azt is kitaláltam hogy járatom be minél gyorsabban. 20 km -es kerülővel járok dolgozni :)
Szia !
Bocs, hogy beleugatok, de nem lesz rossz nekem ugyanilyen (Olympia vas)hengerem volt az előző RS-en, 21mm karbival, és alul felül elég szépen szólt. Nemigen forgott 10,5 fölé, de nem is kellett jól ment nagyon.
malossi mhr80 henger
Doppler Competition főtengely
mvt digital direct gyújtás
voca racing kipufogó
pollini racing kuplung
28-as dellorto
stage6 szűrő
kipuff a gyári igaz a katalizátor része már nincs benne ahogy nnéztem, lehet kívánná még alacsony fordulaton az a folytást?
akkor megy bele valami másik olaj, egy próbát megér.
köszi a választ, esetleg valakinek még más tipp?
Megsúgom neked, hogy minden 2t gyenge kis fordulaton. Gyári 50-es gépen annyira nem feltűnő, de észreveszed, ha fúrva van és esetleg kap egy másik kidörrentőt és karbit akkor tuti. 80w90 felejtős, 10w40-et neki, azzal könnyebb lesz váltani, nem olyan sűrű... :) én castrol actevot használok, még a kuplungon is változtat, nehezebben csúszik el és tartósabb is, próbáld ki, valami 2000Ft literje
kis segitség kellene.
találkoztatok már az alábbi hibajelenséggel:
kis fordulaton ugy megy a motor, mintha befogna a fék, majd egy fordulat felett kb 5-6000 elkezd huzni mint a mérgezettegér.
a motor frissen furt, kcist volt eddig járatva, karbi elméletileg belőve, legalábbis állva lassan illetve gyorsan hózva is a gázt szépen veszi a fordulatot.
ami még fura, hogy ha áll pár napot, akkor öninditóval elsőre nem akar indulni, tolásra egyszerre(akksi is uj), de akkor még a kupplung ragad és nem emel ki.
korona is megreszelve, be nem akadhat.
multkor a vizpumpám eresztett, érdekes, amig vizes volt az olaj addig ilyesmit nem nagyon csinált, most friss hajtóműolaj van benne 80/90-es.
miután már járt egy percet, és behuztam párszor a kuplungot, utánna már fasza.
már nem tudok másra tippelni, csakhogy cserélem az olajat 10w40-re, meg kicsit kevesebbet teszek bele.
lehet az olaj miatt, hogy alacsony fordulaton nem lehet vele közlekedni, mert csak hörög nem megy mintha hűznűm a féket?
(Aprilia RS50-hez kell, amiben mint kiderült nem origi, hanem valamilyen 70 ccm-s - talán AM6-os - hengerszett van, szóval még inkább nehezebb a helyzet. Ennél nagyobb dugót már nem lehet belerakni, de mivel még dugattyúszoknya-törés előtt jó volt a kompresszió, így ugyanilyen dugattyút szeretnénk még belerakni - megúszva a henger-vásárlást -
Valaki nem tud esetleg segíteni, hogy hol lehetne ilyen paraméterű dugattyút vásárolni valahol? (Ahogy a képen látható. Nincs rajta "ablak", teli szoknyás.)
Köszönöm.
Bocs, hogy beleugatok, de nem lesz rossz nekem ugyanilyen (Olympia vas)hengerem volt az előző RS-en, 21mm karbival, és alul felül elég szépen szólt. Nemigen forgott 10,5 fölé, de nem is kellett jól ment nagyon.
Hülye kérdésem lenne.. A 80cc hengerednek blokkmarás nélkül befér a perselye a blokkba? Esetleg van 70-es is?