Egyeltalán nem vagyok benne biztos ,hogy jól légtelenítettem,de más is nézte aki ért hozzá, és neki sem sikerült,a hátsót sikerült neki kb 10másodperc után. Köszi a segítséget,este fele lesz időm,akkor kipróbálok mindent :)
Ha,nem fog segíteni a tisztítás akkor FÉKMUNKAHENGER JAVÍTÓ KSZL. csere.
Ne haragudj,hogy megkérdőjelezem a tudásod de jól lelégtelenítetted?
Én is rengeteget szívtam vele mire felkeményedett a fék.
Érdemes készíteni a légtelenítő csavarra egy kis palackot csővel,majd minden 5-10 pumpálás után légteleníteni.
(Pumpál utolsónál kar behúz és csavar ki,)
Azt hittem ,hogy abba az állapotba van beszorulva, és ezért nyomtam vissza,meg mondom nyomok rá kis folyadékot majd az helyrerakja,dehát nem így lett,mivel takarítsam ki szerinted?
olyan problémával találtam ma szemben magam,hogy fékbetét szerettem volna cserélni,kivettem a régit és láttam ,hogy az egyik dugattyú nem mozog,szétszedtem, majd a két dugattyút visszanyomtam a házba, mindent kitakarítottam rajta, összeraktam,légtelenítek és egyszerűen nem keményedik fel a fék, az egyik dugattyú meg sem mozdul(Ami eddig sem mozdult) a másik pedig a házban mozog,de valamiért nem jön ki,egyszer már kijött,de utána szétszedtem megint ,hogy hátha valami gebaszt találok és az a bajt(ekkor vissza nyomtam).
Azóta megint a házban van,nem jön ki, lehetséges ,hogy azért nem keményedik fel mert bevan szorulva a dugattyú? (Aprilia RS 50 2008) (Új fékolajat is tettem bele,folyamatosan után töltöttem)
hát lecseréltem az olajat 10w40 motorolajra, meg még állítottam a karbin, tettem bele egy hegyesebb sibertűt, mert kis fordulaton, kis gázon még kívánta az anyagot, hát jobb lett, de még mindig nem olyan mint szeretném.
kipuffban nincs folytás, és a katalizátor rész sincs már benne, meg buzi direktszürő van rajt, igy gondolom annyira nem kell csodálkoznom, hogy nincs nyomaték kis fordulaton.
még azon gondolkodom, hogy veszek egy utángyártott 70-es szettet a motorra, annak azért nyomatékosabbnak kell lennie kis fordulaton is, ha ezt a dolgot megoldja, az nekem már jó, nem kell hogy 110-eket menjen, csak legywen dinamikus mindenhol, meg menjen kb 80-90-et max
én a kis fordulatot 5k alatt értettem, általában :) alul az enyém is jóféle, rángatás nélkül 4.-ben is szépen elmegy 3000-en :) de igazán 5-10,5 között él az arrow, 7-től leginkább.
A másik meg öcsém gyári rs50-e hebo rendszerrel. 8-ig semmi, utána meg mint akit seggbe rúgtak, 11-ig nagyon szépen, fölé nem akartam. Abban is 10w40 van százszor jobb (mondjuk az előző gazdái hidraulika olajat raktak bele, sztem telóolaj, szerencsére lecseréltük k*rvagyorsan)
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu