Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eladó aprilia rs 50 sárvédő láncvédővel egybe van üvegszálas zsir uj! 1999-2005-ig
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
am6 lendkereket keresek, oninditoshoz!
ajanlatokat es kepeket markisa_17@yahoo.com cimre kerem
Eladó !
70/866-0141
Egyeltalán nem vagyok benne biztos ,hogy jól légtelenítettem,de más is nézte aki ért hozzá, és neki sem sikerült,a hátsót sikerült neki kb 10másodperc után. Köszi a segítséget,este fele lesz időm,akkor kipróbálok mindent :)
Ha,nem fog segíteni a tisztítás akkor FÉKMUNKAHENGER JAVÍTÓ KSZL. csere.
Ne haragudj,hogy megkérdőjelezem a tudásod de jól lelégtelenítetted?
Én is rengeteget szívtam vele mire felkeményedett a fék.
Érdemes készíteni a légtelenítő csavarra egy kis palackot csővel,majd minden 5-10 pumpálás után légteleníteni.
(Pumpál utolsónál kar behúz és csavar ki,)
Rendben,megpróbálom azt :) Holnap csinálok képet, köszi a segítséget :)
Esetleg kompresszorral belefújni, de szerintem a 8bar kevés hozzá. Talán beáztatni egy estére brigéciolba. Készíts képet, azon jobban látni
az a baj ,hogy annyira benne van ,hogy fogóval sem tudom megfogni, de holnap készítek róla fényképeket.
Akkor viszont fogóval ki kell húzni óvatosan, rakhatsz a pofái közé egy kissebb alumínium lemez darabot, hogy a felület ne sérüljön
De a dugattyúk nem jönnek ki, ez a legnagyobb baj, nem tudom ,hogy kellene kihúzni őket a dugattyú házból ...
Mikor kint vannak a dugattyúk, nem foszló rongy, meg brigéciol, alkohol, akármi. A karmantyúk élei közt szokott megtelni retekkel
Azt hittem ,hogy abba az állapotba van beszorulva, és ezért nyomtam vissza,meg mondom nyomok rá kis folyadékot majd az helyrerakja,dehát nem így lett,mivel takarítsam ki szerinted?
Na ja. Hiba volt. Ki kellene nyomatni őket, és megtisztítani a karmantyúkat, meg a dugattyúkat, valószínű beszedett valami koszt. Ki kell tisztítani
visszanyomtam a helyére :)
dugattyúkat kinyomtad, vagy csak visszatoltad a helyére?
Üdv,

olyan problémával találtam ma szemben magam,hogy fékbetét szerettem volna cserélni,kivettem a régit és láttam ,hogy az egyik dugattyú nem mozog,szétszedtem, majd a két dugattyút visszanyomtam a házba, mindent kitakarítottam rajta, összeraktam,légtelenítek és egyszerűen nem keményedik fel a fék, az egyik dugattyú meg sem mozdul(Ami eddig sem mozdult) a másik pedig a házban mozog,de valamiért nem jön ki,egyszer már kijött,de utána szétszedtem megint ,hogy hátha valami gebaszt találok és az a bajt(ekkor vissza nyomtam).

Azóta megint a házban van,nem jön ki, lehetséges ,hogy azért nem keményedik fel mert bevan szorulva a dugattyú? (Aprilia RS 50 2008) (Új fékolajat is tettem bele,folyamatosan után töltöttem)
egyébbként erről beszélünk:D
baxhatom, mert nem volt meg az eredeti légszürőházam, csak direktszürőm van.
a tompítót ujragyapotoztam, igaz kőzetgyapottal.
én szeretem, hogy ilyen :D főleg amikor sietek és 1-esben ha csutkázom és eléri a 7-8000-t felveszi az elejét :DD nem nagyon, de mégis :)
a kipufogódobot tömd meg fém-/kerámiagyapottal, jobb lesz!
a direktszűrő szerintem utcára fölös, csak a karbit kell pucolni állandóan :)
hát lecseréltem az olajat 10w40 motorolajra, meg még állítottam a karbin, tettem bele egy hegyesebb sibertűt, mert kis fordulaton, kis gázon még kívánta az anyagot, hát jobb lett, de még mindig nem olyan mint szeretném.
kipuffban nincs folytás, és a katalizátor rész sincs már benne, meg buzi direktszürő van rajt, igy gondolom annyira nem kell csodálkoznom, hogy nincs nyomaték kis fordulaton.
még azon gondolkodom, hogy veszek egy utángyártott 70-es szettet a motorra, annak azért nyomatékosabbnak kell lennie kis fordulaton is, ha ezt a dolgot megoldja, az nekem már jó, nem kell hogy 110-eket menjen, csak legywen dinamikus mindenhol, meg menjen kb 80-90-et max
Hát figyelj, nyílván valamit valamiért :D, ha magason pörög, akkor alacsonyan lomha lesz, sőt örülj neki, hogy csak 5 alatt gyenge:D
én a kis fordulatot 5k alatt értettem, általában :) alul az enyém is jóféle, rángatás nélkül 4.-ben is szépen elmegy 3000-en :) de igazán 5-10,5 között él az arrow, 7-től leginkább.
A másik meg öcsém gyári rs50-e hebo rendszerrel. 8-ig semmi, utána meg mint akit seggbe rúgtak, 11-ig nagyon szépen, fölé nem akartam. Abban is 10w40 van százszor jobb (mondjuk az előző gazdái hidraulika olajat raktak bele, sztem telóolaj, szerencsére lecseréltük k*rvagyorsan)
12 volt 4Ah (Yb4Lb)
ja még ezen kívül rengeteg alkatrészem plusz blokk hengerek pollini malossi stage6 racing stb!