Üdv mindenkinek.
Volna kis problémám. Elhagytam a kulcsom a mocihoz:D
Szóval gyujtászárat és hátsó ülést zárral kulcsokkal együtt keresek.
Tanksapka úgy néz ki meglesz a másik.
Ezekre vevő lennék ha lenne bontásból valakinek.
94' rs50 extrema-m van.
Ugyanakkor az első index melletti légbeömlő ha valakinek lenne párban az még hab lenne a tortán.
Tisztában vagyok vele, a hegesztés megoldható, de szerintem először esztergáltatok egy primertengelyt, aztán majd meglátszik, mert ettől eltekintve más baja nincs a jelenlegi blokknak
Azt kalkuláld bele, hogy amint az előbb írtam is, az AM6-os blokk szélesebb, nem lesz vonalban a hátsó lánckerékkel, a blokktartó konzolokat odébb kell hegeszteni
Azért köszi, lehet hogy hosszab távon érdemesebb lenne befektetni egy am6-os blokkba, mert am3-hoz primertengelyt nem találtam, max esztergáltatni tudok
Az AM6-os blokk öntvénye asszem szélesebb is vagy egy centivel a kihalytásnál mint az 5-ös, gondolom a plussz fokozat miatt, úgyhogy szerintem nem megy bele a váltó sem
Az enyém gyárilag 5 sebességes, a blokkra AM 3/5 van írva, ezt a blokkot a régi extrema szériában használták, csak azért érdekelne, mert nekem a primertengelyem szét van kopva(58000 km után érthető is) és akkor már inkább cserélném az egész váltót 6-osra, mert csak ahhoz találtam eladó primertengelyt
Félreérthetően fogalmaztam.. Ha 3-as gyárilag, akkor most az 5-ös sem mehetne bele... De ha most valóban benne van az 5-ös, amit nem értek, akkor már a 6-os is belemegy.. Ha kell alkatrész, nálam találsz is.
Ha AM3-as de most 5 sebességes van benne, akkor belemegy a 6-os. Bár, ha gyárilag 3-as, akkor úgy tudom, nem lehet beletenni. Szóval valami nem stimmel..
Kérlek segítsen aki tud. Van nekem egy AM6-os kínai supermotom. Nemrég vettem észre, hogy az aksira 18V áramot tölt, a fogyasztóknál meg csak 6V van (alig világított a lámpám, ezért lett gyanus). Minden jel arra mutatott, hogy fesszabályzó hiba. Megjött az új darab, ennél meg aksinál 3V-t, fogyasztókon 9V-t mértem. Rossz alkatrészt kaptam volna újan?
Kimértem a gyújtáselektronika váltóáram feszkóit, négy vezetékes kábele van, 3 kábelen alapjáraton kb. 30V váltóáram feszt mértem. Szerintetek mi lehet a rossz?
Ha a töltőáramra gondolsz : 0,5-1 A közt kell lennie max,fordulattól függően,estedben ha jó a fényszóród fényereje,jó az akksid,minden csatlakozó ép,és stabil,testelések is oxidmentesek, ennyinek kell az egyenirányítóból az akkuba jutni. Akkuól lekötve az egyenirányítóból jövő piros kábelt ,igy a két pont közé kötve az ampermérőt,megtudod mérni.
Ha a felsorolt csatlakozások,vezetékek,(-Akkutestelés, blokk testelés-épsége,jó akku, -ez alap) stb mind épek ,CSAK ezek ellenőrzése után merném távolból kijelenteni ,hogy az egyenir. lehet rossz.
Hello! Köszi ! Csak segíteni szándékoztam,nem kioktatni, de ha valaki félrevezető dolgokat is ír, az nem túl korrekt,még jóindulatból sem. Amúgy sem könnyű valakinek távolból villamosságban segíteni.DE megpróbálom :
Ha az egyenirányító megvan, annak a zöld bemenő kábelét kellene még végig kisérve, leellenőrizni egészen a feszkorlátozó középső,-kimenő kiv.-ig,ahova csatlakoznia kell. (itt még megvan az emelkedő fesz ford növelésre,-ez táplálja az egyenirányítót is,a világításon kívül)Ezután ha a kimenő rövid piros vez az akku+-ig is ép,akkor még nézd meg az egyenir.-ben lévő10A-es biztit-és foglalatát ha ez is ép,-nem lehet oxidos sem !
A képeken látható motor összes alkatrésze eladó!
Holnap szedjük szét, utána minden alkatrészt megmosunk, lefényképezünk...
Csak alkatrészenként eladó.
Ha érdekel valami, hívj, vagy írj:
0630/725-5588
honda4022@gmail.com
Számlát is adunk az alkatrészekről..
Felraktam mindent Vaterára, nézz szét, ha érdekel valami, írj és leveszem.
A vázat, lengővillát, tankot, zárszettet, első villahidat még nem raktam fel, ma remélem sor kerül rá....
Üdv - 0630/725-5588
Volna kis problémám. Elhagytam a kulcsom a mocihoz:D
Szóval gyujtászárat és hátsó ülést zárral kulcsokkal együtt keresek.
Tanksapka úgy néz ki meglesz a másik.
Ezekre vevő lennék ha lenne bontásból valakinek.
94' rs50 extrema-m van.
Ugyanakkor az első index melletti légbeömlő ha valakinek lenne párban az még hab lenne a tortán.
Előre is köszönöm.
Üdv
Kérlek segítsen aki tud. Van nekem egy AM6-os kínai supermotom. Nemrég vettem észre, hogy az aksira 18V áramot tölt, a fogyasztóknál meg csak 6V van (alig világított a lámpám, ezért lett gyanus). Minden jel arra mutatott, hogy fesszabályzó hiba. Megjött az új darab, ennél meg aksinál 3V-t, fogyasztókon 9V-t mértem. Rossz alkatrészt kaptam volna újan?
Kimértem a gyújtáselektronika váltóáram feszkóit, négy vezetékes kábele van, 3 kábelen alapjáraton kb. 30V váltóáram feszt mértem. Szerintetek mi lehet a rossz?
Hátsó fékpedált keresek!
Ha az egyenirányító megvan, annak a zöld bemenő kábelét kellene még végig kisérve, leellenőrizni egészen a feszkorlátozó középső,-kimenő kiv.-ig,ahova csatlakoznia kell. (itt még megvan az emelkedő fesz ford növelésre,-ez táplálja az egyenirányítót is,a világításon kívül)Ezután ha a kimenő rövid piros vez az akku+-ig is ép,akkor még nézd meg az egyenir.-ben lévő10A-es biztit-és foglalatát ha ez is ép,-nem lehet oxidos sem !