Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor majd jelentkezek. Még egyszer köszi a segítséget.
6000-nél illene neki 60-at menni kb. Összehozzuk majd, megyünk egy kanyart, vagy többet
Én is szeretek motorozni, minden alkalmat kihasználok. Úgyis járatnom kell majd a gépet :) Kell km. 40 el eldöcögök majd.
Igen én csináltam, egyszerűbb mint fényezni, és a kiképzést is bírja rendesen, a tisztítás meg egy nedves szivaccsal megy , nem ördöngősség, csak rá kell érezni. Lemegyek én érte, sárvár egy köpés, és addig is MOTOROZOK
Mivel ilyen segítőkész vagy, még el is viszem majd ha megegyezünk.Most nézem az adatlapod, gyönyörű a géped. Te fóliáztad le? Gondolkoztam én is a fólián, ha egyszer rendbe lesz műszakilag. Egyszerűbbnek tűnik mint a festés.
Mivel neked felesleges lesz a nicasilos henger, boltolhatnánk rá
olajat kell adni neki, had füstöljön, 6000 fölé nem nagyon kellene forgatni. minél tovább bírod annál jobb, de legalább 5-600 km, legjobb lenne 1000km. Szombathely mellett, Sében
2 perce rendeltem meg a DR hengert. Ugyhogy most már az lesz .
Remélem nem basznak át az olaszok..
Járatásnál mire kell figyelni? Egy kis plussz olaj a benzinbe, gondolom nem leforgatni a mocit. Esetleg másra figyelni? Merre laksz?
Akkor most megint van rá példa . hónolni kellett volna a hengert és ahhoz venni dugót, így tényleg pénzkidobás volt. Viszont ha nicasilos, akkor lehet érdemesebb lenne azzal foglalkoznod, hónoltatni, és venni másik dugót, mivel az alu sokkal erősebb, meg járatni sem nagyon kell
Nicasilos, csak annyira szép volt még belül, gondoltuk nem kell hónoltatni.
Akkor ma megrendelem a DR-t. Talán jövő péntekig megjön olaszból.
Egyébként valaki vas megyéből van? (Csak hátha egyik szomszédommal fórumozok ... volt már rá példa :) )
Jól be kell járatni, feldobod rá a 19-es karbit, szerintem nem lesz vele gond. A 17,5-öst meg HA5MI szerintem meg is venné, mivel ilyet keres, akkor meg csak egy dugót vettél fölösbe. A mostani henger nicasilos? (alu) Az új dugó előtt hónolni kell azt is, ha vas akkor meg fúrni
am6 lendkereket keresek, oninditoshoz!
ajanlatokat es kepeket markisa_17@yahoo.com cimre kerem
A régi hengert meg mértem, furatmérővel. 4 ponton, több mélységbe és jónak tünt. Nem volt méretkülönbség, nem volt hordós... ezért nem értem ha kapott új dugót miért ilyen..
Ráadásul vettem egy 17,5 es karbit mert azt hittük sok a 19 es neki.
Tehát elbasztam a pénzt egy dugóra , meg yegy karbira ahelyett hogy vettem volna rögtön egy hengerszettet... Így jár aki kapkod. De ha megveszem a 75 ös DR-t és azzal is lusta lesz lent (érts úgy nem lehet vele elindulni normálisan) akkor szomorú leszek.
Én személyszerint a Motul 710-re esküszöm, de kinek a pap kinrk a paplan. Lényeg, hogy jaso FD-s teljesítményszintű legyen
Köszi. Nem kell erőgép. Ha tartós lesz nekem már főnyeremény. Amúgy mi az ajánlott olaj?
Nekem ilyen van fent, csak 50-es. Csodát ne várj tőle, mivel vas, de cserébe legalább hosszú élettartamú ha jó olajat kap. Megmunkálása, kialakítása szép, nincsenek öntési hibák stb. Beépítés előtt érdemes a felömlőknél lekerekíteni az éleket, nagyjából ennyi
talán jo rs be is
Olvasgattam visszafelé a fórumba. Nemrég írtam, hogy alul gyenge a gép. Új dugóval gyűrűvel 6,5 a kompresszió. Valaki írta, hogy gyárilag 10-14? Akkor új hengerszett kell rá?
http://www.ebay.it/itm/GRUPPO-...

Ezt is meri valaki? DR hengerszett. Kb 33 000 postával együtt.
A gyárinak 10 000ft az ára+Posta
http://www.cma-motor.hu/
Itt találsz spirálokat 3500ft darabja. Ők csinálják szerintem korrekt.
Nekem 125-ös Rs-é van az is jó bele?
Km ora és fordulatszámérő spirált keresek akinek van irjon
Még átgondolom,mert 5000ért ajánlottak új utángyártottat, de ha megtudunk egyezni a gyárira akkor lehet érdekel.
Eladó 2003as Aprilia Rs 125 új/használt/sérűlt alkatrészek!
dadi1095@freemail.hu
Aprilia RS 50. 80.-as AM blokkokra való Tuning henger szett 28 000ft Erösitett telesonkás fötengely 22 000ft