Igen én csináltam, egyszerűbb mint fényezni, és a kiképzést is bírja rendesen, a tisztítás meg egy nedves szivaccsal megy , nem ördöngősség, csak rá kell érezni. Lemegyek én érte, sárvár egy köpés, és addig is MOTOROZOK
Mivel ilyen segítőkész vagy, még el is viszem majd ha megegyezünk.Most nézem az adatlapod, gyönyörű a géped. Te fóliáztad le? Gondolkoztam én is a fólián, ha egyszer rendbe lesz műszakilag. Egyszerűbbnek tűnik mint a festés.
olajat kell adni neki, had füstöljön, 6000 fölé nem nagyon kellene forgatni. minél tovább bírod annál jobb, de legalább 5-600 km, legjobb lenne 1000km. Szombathely mellett, Sében
2 perce rendeltem meg a DR hengert. Ugyhogy most már az lesz .
Remélem nem basznak át az olaszok..
Járatásnál mire kell figyelni? Egy kis plussz olaj a benzinbe, gondolom nem leforgatni a mocit. Esetleg másra figyelni? Merre laksz?
Akkor most megint van rá példa . hónolni kellett volna a hengert és ahhoz venni dugót, így tényleg pénzkidobás volt. Viszont ha nicasilos, akkor lehet érdemesebb lenne azzal foglalkoznod, hónoltatni, és venni másik dugót, mivel az alu sokkal erősebb, meg járatni sem nagyon kell
Nicasilos, csak annyira szép volt még belül, gondoltuk nem kell hónoltatni.
Akkor ma megrendelem a DR-t. Talán jövő péntekig megjön olaszból.
Egyébként valaki vas megyéből van? (Csak hátha egyik szomszédommal fórumozok ... volt már rá példa :) )
Jól be kell járatni, feldobod rá a 19-es karbit, szerintem nem lesz vele gond. A 17,5-öst meg HA5MI szerintem meg is venné, mivel ilyet keres, akkor meg csak egy dugót vettél fölösbe. A mostani henger nicasilos? (alu) Az új dugó előtt hónolni kell azt is, ha vas akkor meg fúrni
A régi hengert meg mértem, furatmérővel. 4 ponton, több mélységbe és jónak tünt. Nem volt méretkülönbség, nem volt hordós... ezért nem értem ha kapott új dugót miért ilyen..
Ráadásul vettem egy 17,5 es karbit mert azt hittük sok a 19 es neki.
Tehát elbasztam a pénzt egy dugóra , meg yegy karbira ahelyett hogy vettem volna rögtön egy hengerszettet... Így jár aki kapkod. De ha megveszem a 75 ös DR-t és azzal is lusta lesz lent (érts úgy nem lehet vele elindulni normálisan) akkor szomorú leszek.
Nekem ilyen van fent, csak 50-es. Csodát ne várj tőle, mivel vas, de cserébe legalább hosszú élettartamú ha jó olajat kap. Megmunkálása, kialakítása szép, nincsenek öntési hibák stb. Beépítés előtt érdemes a felömlőknél lekerekíteni az éleket, nagyjából ennyi
Olvasgattam visszafelé a fórumba. Nemrég írtam, hogy alul gyenge a gép. Új dugóval gyűrűvel 6,5 a kompresszió. Valaki írta, hogy gyárilag 10-14? Akkor új hengerszett kell rá? http://www.ebay.it/itm/GRUPPO-...
Ezt is meri valaki? DR hengerszett. Kb 33 000 postával együtt.
Remélem nem basznak át az olaszok..
Járatásnál mire kell figyelni? Egy kis plussz olaj a benzinbe, gondolom nem leforgatni a mocit. Esetleg másra figyelni? Merre laksz?
Akkor ma megrendelem a DR-t. Talán jövő péntekig megjön olaszból.
Egyébként valaki vas megyéből van? (Csak hátha egyik szomszédommal fórumozok ... volt már rá példa :) )
ajanlatokat es kepeket markisa_17@yahoo.com cimre kerem
Ráadásul vettem egy 17,5 es karbit mert azt hittük sok a 19 es neki.
Tehát elbasztam a pénzt egy dugóra , meg yegy karbira ahelyett hogy vettem volna rögtön egy hengerszettet... Így jár aki kapkod. De ha megveszem a 75 ös DR-t és azzal is lusta lesz lent (érts úgy nem lehet vele elindulni normálisan) akkor szomorú leszek.
http://www.ebay.it/itm/GRUPPO-...
Ezt is meri valaki? DR hengerszett. Kb 33 000 postával együtt.
Itt találsz spirálokat 3500ft darabja. Ők csinálják szerintem korrekt.
dadi1095@freemail.hu