Üdv ! Egy kis segítségre lenne szükségem igaz nem Rs-em van ,de am6os blokk van nekem is .
Ősszel leraktam a motort semmi hiba nem volt . Tavasszal elővettem és elkezdtem folyamatosan használni egyszer csak azt vettem észre ,hogy valamilyen szinten gyengébb a motor . Gyorsulásra még jó ,de már utazóba se tudja azt mint régen. Ha pedig kicsit jobban meghajtom (ésszerű keretek)közt akkor pedig ledadog menet közbe . Nem áll meg hanem csak alapjáraton pötyög és gázra dadog . Eltelik egy 20-30mp és utána megy tovább hiba nélkül.
Lehetséges ,hogy már nincs meg a kellő kompresszió ?
Vagy esetleg a kipufogó dugulás tud ien hibát okozni ?
Csak azért érdekelne , mert sajnos a szerelőm csak következő hónapban tudja megnézni és nem tudom ,hogy használhatom-e addig?!
Bocsi a regényért és előre is köszönöm a segítséget !
Hellosztok.
Sok kipufogón láttam, hogy egy gumi darabbal van összetoldva a hangtompító és a rezóba menő cső. Ez valami speckó gumi vagy csak egy méretben odaillő akármilyen gumi cső? Az enyém hegesztve van de szívesen belenéznék a hangtompítóba
Szasztok!
Irtam nemrég, hogy lusta a gép alul, felül megy. 19 es karbi helyett kapott egy 17,5 eset. Jobb let alul, fölül még erősebb.. Valaki irta, hogy cseréljek lánckereket.
Mi az ajánlott? Most 12/47 van rajta. 90 et megy 100 kilós ember alatt. Kocsival mentem mögötte úgyhogy biztos megy 90 et. Annyira a végsebesség nem érdekelne, inkább h ugorjon.
Sziasztok.Mondja már meg valaki,hogy a dúsítónak mi a szerepe?Dellorto sha 14 12-es karbiban a kicsi nyelven miért van lyuk?Ré van írva egy 50-es szám.Nem azért lenne,hogy elzárja a levegő útját,amikor hidegen indítom?
Rakoncátlankodik a vas. 6-7ezer között nehezen pörög,fullad. Gyertyát kapott újat, továbbra is csinálta. Levettem a kipu dobot....rendesen beszűkült a keresztmetszet...Na hőlégfúvót neki...elkezdett szépen kiégni...aztán a végén a pipa hegesztése leolvadt, ráadásul a belsejébe is kissé elolvadt a fém háló...
Most akkor keresek dobot jóárasítva!
Kipuff kitísztítva , de semmi változás , egy kis korom jött ki belőle , karbit alapból mindig tisztítjuk , esetleg az nem lehet a problem , hogy nem gyári légszűrő van benne , hanem egy szivacsból kivágott ugyanaz a forma ?
Aktivátor spré
álló helyzetben eldőlt a vas a kavicságyban. Bal első index búra eltört és lifeg (kijön) az egész.
Van valakinek valami jó ötlete?
ajanlatokat es kepeket markisa_17@yahoo.com cimre kerem
Azért köszi
Ősszel leraktam a motort semmi hiba nem volt . Tavasszal elővettem és elkezdtem folyamatosan használni egyszer csak azt vettem észre ,hogy valamilyen szinten gyengébb a motor . Gyorsulásra még jó ,de már utazóba se tudja azt mint régen. Ha pedig kicsit jobban meghajtom (ésszerű keretek)közt akkor pedig ledadog menet közbe . Nem áll meg hanem csak alapjáraton pötyög és gázra dadog . Eltelik egy 20-30mp és utána megy tovább hiba nélkül.
Lehetséges ,hogy már nincs meg a kellő kompresszió ?
Vagy esetleg a kipufogó dugulás tud ien hibát okozni ?
Csak azért érdekelne , mert sajnos a szerelőm csak következő hónapban tudja megnézni és nem tudom ,hogy használhatom-e addig?!
Bocsi a regényért és előre is köszönöm a segítséget !
Sok kipufogón láttam, hogy egy gumi darabbal van összetoldva a hangtompító és a rezóba menő cső. Ez valami speckó gumi vagy csak egy méretben odaillő akármilyen gumi cső? Az enyém hegesztve van de szívesen belenéznék a hangtompítóba
Irtam nemrég, hogy lusta a gép alul, felül megy. 19 es karbi helyett kapott egy 17,5 eset. Jobb let alul, fölül még erősebb.. Valaki irta, hogy cseréljek lánckereket.
Mi az ajánlott? Most 12/47 van rajta. 90 et megy 100 kilós ember alatt. Kocsival mentem mögötte úgyhogy biztos megy 90 et. Annyira a végsebesség nem érdekelne, inkább h ugorjon.
Rakoncátlankodik a vas. 6-7ezer között nehezen pörög,fullad. Gyertyát kapott újat, továbbra is csinálta. Levettem a kipu dobot....rendesen beszűkült a keresztmetszet...Na hőlégfúvót neki...elkezdett szépen kiégni...aztán a végén a pipa hegesztése leolvadt, ráadásul a belsejébe is kissé elolvadt a fém háló...
Most akkor keresek dobot jóárasítva!
Üdv! Taki