Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az sztem nem volt pénz érte szép ez!
Ha,ráteszitek a 17-es karbit jó lesz az tanulónak!
És igen igazat kell adjak te már nagymocihoz vagy szokva!
Simó után kellett volna kipróbálnod ÚGY egy álom!
De,nem is a teljesítményéért szeretjük ezt a vasat!
Bocs nem szivató, hanem karburátor...
140 ért, nem is az volt a gond hogy lelakott, hanem 1-1,5 évet állt. Gondoltam ha beindul elhozom. A kis mocsok beröffent, ezért elhoztam. Lehet megbántam..
Kipufogó rendbe, gyertya, gyertyakábel, pipa, olaj, karbi -levegőszürő gumi, olajcső, olajcső csöcs, membrán, dugattyú, levegőszürő, kicserélve.
Arra az egyre nem számítottam hogy a szivató nem lesz jó rá.
am6 lendkereket keresek, oninditoshoz!
ajanlatokat es kepeket markisa_17@yahoo.com cimre kerem
koszi mindenkinek a gyors valaszokat. megprobalkozok egy 17 essel. felek a 14 es kicsi lenne. gyari legszuro van rajta,szinte minden gunialkatreszt kicsereltunk rajta. az indulasnal levo erotlenseg lehet az en hibam is, masik mocim 100nm nyomatekkal rendelkezik, nem ehhez vagyok szokva. amugy 12_47 a fogaskerek.
Mennyiért vetted? Dobj egy képet róla!
Amit még nem említettek a srácok,hogy a kiput is
érdemes megnézni és kipucolni rendesen,
(+gyertya,olaj csere) főleg,ha egy
lelakott vasról van szó!
Szia !
A már lentebb említett henger témát ajánlom figyelmedbe.
Hameg az nem folytott, és mégsem forog akkor nézz körül a karbi gyújtás frotján. Itt többen elmondhatjuk, hogy gyári hengerrel és kipuval 80-100 körül a vége. Rövid az áttételem így az emelkedőket is gyűröm 75-85 közt
... 90+ kg vagyok
Sziasztok! Eladó a motorom, akit érdekel hívjon.
+36-30-340-6871
Képeket találtok a galériámban. :)
Hello!
Nagyjabol ennyit tud a vas, sokkal tobbet ne varj tole! 17-es karbi az idealis szerintem, gyari legszurovel, es esetleg attetel cserevel, ahogy javasoltak is. Nekem is 7000-tol kezd elni a blokk. En 5-6ezerig forgatom, mielott a kuplungot felengedem, es akkor egesz turheto
Változtass az áttételen akkor erősebb lesz lent (elölre kisebb fogaskerék)
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Vettem egy rs-t, elég romos állapotba. Sok apróságot kicseréltünk már rajta. Kapott új dugót is. Most úgy áll a dolog, hogy nagyon megy , de csak fent. 8000- től. Barátnőmnek lesz tanulómotor de ez így nem optimális. 50 es henger, 19 es karbi van rajta. Szerelő haverom szerint kisebb karbi kellene rá. Boltba a 14,4 est akarják rámsózni. Szerelőm szerint 17 es kellene. Vélemény? amúgy most 85-90 et megy . Közel 100 kilós ember alatt. Csak nagyon gáz h szinte nem lehet vele elindulni annyira lusta lent. Szép lassan elindul, aztán kiforogja magát ahogy kell. Csak kereszteződésbe nem vigasztal hogy 8000 fölött milyen jól megy. Kösz a választ srácok.
Sziasztok! Használtan szeretnék karbit venni, csak azt nem tudom, hogy dellorto-ból melyik jó az rs-emhez, mert ugye vannak ugyanúgy dellorto karbik robogókhoz is, van valami ami alapján fel lehet ismerni az én motoromhoz kompatibilis karbit?
A fogyasztása olyan 3,5 körül, attól függően mennyire vagyok "ámokfutó" kedvemben...
Sziasztok! Nincs valakinek eladó 17,5-es vagy 19-es esetleg 21-es karbija? :S
Osztom a véleményt! Nekem is 80-as hengerem van, 19-es karbival...viszonylag kis beruházás, és nagy különbség...Henger használt, dugót újat csináltattam bele, a gyári drága volt nekem...
Üdv!
aprilia rs50 motorblok alkatrészek eladók bontásból

06304053450
És milyen az átlagfogyasztásod?
Hali! Igen ez az!
Ezekkel a hengerekkel akármit csinálsz nem pörög 7500-8000 fölé.
Cserével orvosolható.
A kicsi karbi problémára pedig annyit hogy egy 50-es hengerre tehetsz 21-es karbit is, nem fog annyit javítani a teljesítményen amennyivel többet eszik.
Nekem speciel 80-as polini hengerem van 17,5-ös karbival.
70-80 al simán utazik, és az áttételezés miatt 80-nál forog 8000-et.
Ahogy mondod ott az 1-es!
Nagyon köszönöm, a karbi irtó kicsi azért lehet lesz másik.
Na végre máris szép a napom örök hála!:D
Hi,
erre a /1-re gondoltál?
Sziasztok ! Nincs véletlenül jó állapotú első gumija valakinek eladó?
Első sorban 90/90-R16 és 120/70 R17 érdekelne.
Szia!
Ha terhelés nélkül sem pörög 7500 fölé mielőtt elkezdesz tízezreket költeni kipufogóra, karburátorra és hasonlókra vedd le a burkolatot és nézd meg hogy a hengeren nincs véletlenül egy /1 jelzés valahol.
Megismered mert nem domború mint a hengeren lévő szám hanem mögé van "gravírozva általában. Ha találtál rajta akkor az lesz a gond.
Azt jelenti hogy "fojtott" a henger. Amit csak cserével lehet orvosolni, de nem kell kipufogó rendszer és karburátor és totózni hogy mi a hiba.
ELADÓ!
Ha nem megy terheletlenül 7500 fölé, akkor én nem a karbival, hanem a hengerrel kezdeném. Valószínű ronggyá van kopva. Kompressziót kellene mér(et)ni. Hengercsere, vagy fúrás után meg lehet bem is kellene mást piszkálni, mert megjavúlna a hegymenet
jól gondold átt h mit akarsz mert csak úgy gyűlik majd a kiadás.....hozzáértővel csináljátok...