Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem igazán erre gondoltam.. 7500 fölé nem megy a fordulat terheletlenül sem szóval nem megoldás a kerék.. mindent lecserélek szépen lassan de akkor karburátorral kezdem köszönöm a válaszokat!
te tudod hogy mit akarsz.... kissebb fogaskerék előre aztán húzzad neki....de olajat ereszd le és anélkül...mert az olajat utálja a motor...falgáz-üveghang....
En is hegyre maszok vele! 70-es fofuvoka kell neki, esetleg egy 17-es koruli karbi. A karbit meg most is hajkuraszom, de mar igy is megy hegynek felfele 55-60-at, ha lenduletbol el tudod kapni a tempot az elejen. Gyari rajta minden, csak karban van tartva.
Ha a dombmászás a lényeg, előállok a legolcsóbb tuninggal. Előre kisebb lánckerék, és már mehet is a helymászás
Tudom tudom, de most tanulom még a motort, 5 év autó után azért nem rögtön 125 öt szeretnék. De durva tuning sem kell, csak azon a qwa emelkedon menjen 50 et nagy kérés ez? :DD
annyiba kerülne egy normális tuning mint egy bika 125 ös vásárlása:)
Véleményem szerint a 60ezer használt alkatrészek beszerzése esetén is alaphangon sem fedezi a tuning felét sem. Újból meg egy vagyon
karbi, gyujtás, kipu, henger, membrán, csonk,
Tudom, de 30-cal az emelkedőn nem életbiztosítás menni melóhelyre járok vele, nem kellene nekem sok, szerintetek mivel kezdjem. A 60 000 nem rossz még, ahoz képest amennyiért néztem gyári kiput..
ez igy igaz én már rengeteget költöttem rá és mindenböl csal fullost vettem vagyis probáltam nézd meg képeim árat már nem merek irni :( :) :D
SZIA..... nem akarok kötekedni vagy ilyesmi,de szerintem ha egy 5 lóerős motorból akarsz plusz lóerőket kihozni akkor ne a kipufogóval kezd meret belekerül majd vagy 30 000ftodba egy jó rendszer és nyersz vele majd fél lóeőt...... 50 es mocikat nemérdemes kipuffal nyomatni...oda teljes rendszer kellene...ha már kipufogót cserélsz akkor ahoz egy jól hangolható karbis is kéne ...ahoz meg spévi gyujtás ..ez eddig kb 60 000ft...
Orgazmus! nagyonszépen köszönöm:_)
Sziasztok, 70-es hengerhez érdekelne engem egy jó kipufogó, és egy karbi, szívócsonkkal együtt ( 1997-es évjáratú rs)
Sziasztok! lenne egy 2003-as rs 50 em ami igencsak nem megy, mivel gyári kipu van rajta..:D Úgyhogy valami jóféle kipufogót vennék rá, várom az ajánlatokat köszi.
Jó onanizálást!
Sziasztok!

Ledes Index párban eladó, ingyen postával, magamnak vettem, de közben a motort eladtam és nem tudom mire feltenni, ezért ilyen olcsó az ára.


http://www.kepesmotor.hu/elekt...



Érdeklődni emailben lehetséges.

üdv
SZIASZTOK.... keresek 50 es aprilia kapcsolási rajzot jó minőségben vagy nagy méretben... akár szkennelt is jó..de ha szines az maga volna az ORGAZMUS:) előre is köszi mindenkinek
rs 50 2003 évjárat képeim közt a fehér rs
Szia, attól függ, hogy milyen rs...
Helló befér hátulra a 140/70 r17 gumi?
Ezesetben akkor szerintem be kellene állítani rendesen a karbit, a direktszűrőt meg jó messzire elhajítani
Nem lett átfúvókázva, így is tiszta benzines a gyertya. Annyi változás történt, hogy direktszűrőt kapott. (Nem ragadt meg) Amúgy is alapból 19-es karbi van rajta.
Karbi hozzá lett fúvókázva? Brjáratáshoz nem árt még plusszba üzemanyagot adni neki "túlfúvókázni kicsit". Fals levegő valahol? Nem ragadt meg valamikor egy pillanatra?
Fel lett újítva a blokkom, az összes csapágy cserélve, henger honolva új dugattyú gyűrű. Gyújtás jó helyen, karbi kitisztítva. Indul, alapjáraton pöfög, 4-500-es fordulatig aztán ledadog. Néha tovább is pörög, de elinduláskor lefullad. Lehet az eldugult kipufogótól hogy ennyire gyenge, nem pörög fel?