Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1 db.
Én tegnap kaptam meg ennyiért, és a futár díja e fölött volt, már nem tudtam lemondani a rendelést, de közben sikerült használtat beszerezni.
12? :D 1 pár vagy 1 db?
Sziasztok!

Eladó egy vadi új eredeti kormányrúd 2000-es évjáratú RS50-hez.
Lehet, hogy újabbakhoz is jó.
Ár: 12e BP-n (+ posta)
Akkor annyi a teendő, hogy kiszeded a likat a 24es nek megfelelően.
(amúgy nekem az rémlék, hogy ezeknek a membránoknak az áteresztése 23es vagy ilyesmi karbinak felel meg, ezért is felesleges nagyobbakat rámolni rá.)
(monnyuk, 23 vagy 24 már mind1)
Ha valakit érdekel egy teljesen egyszerű, mozgást érzékelő riasztó, egy sör fejében átveheti tőlem Pesten
jó az észrevétel, mi most itt nem a high end tuningolt vasakról írtunk, hanem az 50-es ről, evidens, hogy nagyobb hengereknél már akadályozza az átáramlást
Bocsi rosszul fogalmaztam, akinek gyári motorja van eredeti karburátorral, az ne vagye ki mert nem fog jobban menni, de aki nagyobb karbit akar nagyobb szivó csonkal, abban az esetben sokat javít ha ki van vêve a membrán betét.
Mi lenne ha nem folytás ha levan szükitve a gázramlás negyedère? Nem hiába a polini membránba sincs szükités, sõt a 92-es tzr- em be sincs semmi ilyen szar.
Nem azt mondtam hogy kiveszed és jobban fog menni gyâri karbival, de ha ráteszel 80hengert és 24 karbit, akkor kurvâra semmit nemér a nagy karbi ha a membrán le van szükitve negyed akkorára.
na látod ha tudtam volna ezt nemvettem volna meg a polinit 10e ért :( :D
Ebben igazat adok. Nekem is bennt van, ha kiveszem sincs külömbség, az átmérője is optimális, ha ki van szerelve akkor sem fog több cucc áthaladni rajta
Akor keress egyet bontóban és tedd vissza.
Ez nem szűkítő kolega.

Ez egy áramlásjavító aérodinamikai elem, ami arra szolgál, hogy átmenetet képezzen a karbi kerek lika és a membrán szögletes nyílása között.
Sokan azt hiszik, hogy "ez a folytás" még azt is ÉRZIK, hogy amikor kivették jobb lett a motor.
Közben meg ez egy hasznos alkatrész:)
Rendben köszi! -Nem találkoztam még vele szóval már valaki kivette előttem!
Itt egy kép
Mi is ez a szűkítő?
Egyébként szerintem felesleges membránt cserélni mert a gyáriból ki lehet szedni a szûkítõt ès kb 3x akkora lesz a keresztmetszet :)
Köszi, a tiéd is nagyon jól néz ki
Sziasztok!Valakinek nincs eladó sport kipufogója,érdekelne!
Na pont ilyenre gyűjtök!
Nekem a 80-as elsősorban azért tetszik, mert nem lassul szembe szélnél sem. Nem kell ráfeküdni a tankra, visszaváltani szelesebb időbe sem. :) Egyébként direkt figyeltem most rá, 6500nál nem forgattam jobban és 3,5l nél megállta a fogyasztása.
hát igen ebben igazat adok mert majd6 litert eszik :) az is igaz h fogja egy darabig a 125 t probáltam élettartamán növelni fötengely németböl van http://www.rrd-preparation.com... és csak 70 a henger de szétpörgimagát sajnos :) de én erre terveztem :) am kibaszott szép vasad van :)
Igazából én nem akarok 6-os ninjákkal, meg crossmotorokkal gyorsúlni, nekem az kell, hogy a-ból b-be elvigyen, és tartós legyen a blokkja. Ilyen mértékű tuning után az is drasztikusan csökken. A ráfordított összeg mrg soha nem térül meg, mert egy idő után az is kicsi lesz. A cuccok árán inkább vennék nagyobb motort, ha az lenne a cél. Fogyasztásban is megállna annyiból a nagyobb is mint egy ilyen tuning vas. Aztán kinek a pap, kinek a paplan
Biztosan lesz rá lehetőség 1x...muszáj fejlődni! Membránt ,csonkot cseréltem, meg az összes csapágyat kicseréltettem újra. Most főtengelyre gyűjtök
Ha egyszer van rá lehetőséged probáld ki a 24 és rájössz h jobb mint a 19-21 :) nekem 70 metraki. Hengerel van fent de eddig megvolt ellenfél persze főtengelyt szivocsonkot és membrán t is cseréltem
Nemis azt mondtam h az 50 hengerhez tedd :)