Persze, én is hallottam a szomszédtól, hogy az öccsének a haverjának a nővérének a báttyának a keresztapjának a testvérének az ismerősének tönkrement, szóval érted mit akarok ezzel mondani, az olajzó olyan mint a faék, bár néha nem árt tisztítani, ellenőrizni, azt meg úgy tudod, hogy keversz benzint, beletöltöd a tankba, lehúzod az olajzócsövet és nagyobb gáznál lüktetve kell pumpálnia
Ez nagyon jó kérdés, eddig nem volt vele gond. Erre gondoltam én is h az adagoló, ami adná ugye a benzinhez az olaj az szart volna be?
Sokaknál hallottam már, h a külön olajzást kikötötték. Hogy tudom én leellenörizni hogy jo e az olajzás?
hm.. hát nem örülnék ha kompreszios probléma lenne :(
karbinál lehetséges h vizet szivott be? Mert azt érhette víz mivel ilyen sportlégyszűrős kankó van rajta, de mosás után 3 órát száradt, és az első 15 km nem volt gond.... :(
Sziasztok!
A következőkben szeretném a segítségeteket kérni.
Motorozás közben 90km/h temponál kb 9-10 ezres fordulatnál egyszer csak elkezdett lassulni a motor. visszakapcsoltam 4-ekbe akkor is bár ott 60km/h-nál megállt a lassulás. 1,2,3 sebességi fokozatban semmi gond, megy szépen de 4-k és 5. , sebességnél a motor eléri a 80km/h sebességet és onnantól kezdve elkezd lassulni. Elszált volna a 4, és 5 sebességi fokozat?
Vannak váltó gondok, mert az 1-est elég csunyán veszi, de nem gondolnám, h ez lehet a probléma, bár nem tom. Amit még észrevettem, hogy elkezdett melegedni a motor, eddig 60 fokos volt maximum, most ez 80 fok lett. Még annyi, hogy a motort előtte lemostam alaposan, bár nem gondolnám hogy bárhova is viz szivárgott volna...
Előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek
Sziasztok!
A következőkben szeretném a segítségeteket kérni.
Motorozás közben 90km/h temponál kb 9-10 ezres fordulatnál egyszer csak elkezdett lassulni a motor. visszakapcsoltam 4-ekbe akkor is bár ott 60km/h-nál megállt a lassulás. 1,2,3 sebességi fokozatban semmi gond, megy szépen de 4-k és 5. , sebességnél a motor eléri a 80km/h sebességet és onnantól kezdve elkezd lassulni. Elszált volna a 4, és 5 sebességi fokozat?
Vannak váltó gondok, mert az 1-est elég csunyán veszi, de nem gondolnám, h ez lehet a probléma, bár nem tom.
Előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek
Szépen járattam , 1000 km-t . Néha húztam csak neki , amennyi kell is neki. 75 ös fuvóka benne , 80 ast próbáljam meg ?
És a karbin hogy tudok állítani , csak alapjárat állító van. ?!
üdv. olyan probléma lenne a motorral , hogy nem forog ki rendesen , erő is alig van benne , pedig nemrég lett full felújítva , minden ki lett benne cserélve ..( henger hónolás stb. ) talán nagyobb fúvóka kellene , vagy esetleg a gyertyapipára is gyanakszom vagy a kábelre ! tippeket pls. köszi
sziasztok! valaki eltudná nekem magyarázni az RS 50 áramköreit ? :) miből mibe megy kábel és hogyan jön ki mert AM6 os blokkos supermotom van viszont nekem lámpám is direktre van kötve dudám,indexek,tompított/távolsági fényszóróm meg féklámpám nincs bekötve és a lámpák fényerőségge is a fordulatszámtól függ, akksim sincs benne szóval szeretnék bele egy akkumlátort majd arra kötni a lámpákat indexeket rá esetleg ledsort baromkodni :) de nemtudom pontosan mi kell hozzá odáig megvagyok, hogy kijön a gyujtás kábel az alaplapból :) valaki tudna segíteni? Eye Geb facebookon megtalál, vagy esetleg ha visszatalálok ebbe a topikba valahogy akkor itt is eltudom olvasni előre is köszi.
http://www.nagyvas.hu/
http://www.motorosweb
aruhaz.hu...
Sokaknál hallottam már, h a külön olajzást kikötötték. Hogy tudom én leellenörizni hogy jo e az olajzás?
karbinál lehetséges h vizet szivott be? Mert azt érhette víz mivel ilyen sportlégyszűrős kankó van rajta, de mosás után 3 órát száradt, és az első 15 km nem volt gond.... :(
A következőkben szeretném a segítségeteket kérni.
Motorozás közben 90km/h temponál kb 9-10 ezres fordulatnál egyszer csak elkezdett lassulni a motor. visszakapcsoltam 4-ekbe akkor is bár ott 60km/h-nál megállt a lassulás. 1,2,3 sebességi fokozatban semmi gond, megy szépen de 4-k és 5. , sebességnél a motor eléri a 80km/h sebességet és onnantól kezdve elkezd lassulni. Elszált volna a 4, és 5 sebességi fokozat?
Vannak váltó gondok, mert az 1-est elég csunyán veszi, de nem gondolnám, h ez lehet a probléma, bár nem tom. Amit még észrevettem, hogy elkezdett melegedni a motor, eddig 60 fokos volt maximum, most ez 80 fok lett. Még annyi, hogy a motort előtte lemostam alaposan, bár nem gondolnám hogy bárhova is viz szivárgott volna...
Előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek
A következőkben szeretném a segítségeteket kérni.
Motorozás közben 90km/h temponál kb 9-10 ezres fordulatnál egyszer csak elkezdett lassulni a motor. visszakapcsoltam 4-ekbe akkor is bár ott 60km/h-nál megállt a lassulás. 1,2,3 sebességi fokozatban semmi gond, megy szépen de 4-k és 5. , sebességnél a motor eléri a 80km/h sebességet és onnantól kezdve elkezd lassulni. Elszált volna a 4, és 5 sebességi fokozat?
Vannak váltó gondok, mert az 1-est elég csunyán veszi, de nem gondolnám, h ez lehet a probléma, bár nem tom.
Előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek
Mit mondtok érdemes kicserélni 90-re?
És a karbin hogy tudok állítani , csak alapjárat állító van. ?!
Nem lepodom meg, egyszeruen zokogva kicsengetem :D
Tudtok ajanlani shopot/webshopot, ahol elso-hatso fogsort tudok venni a kis meregzsakhoz? Most 12-43 van fent, ez az eredeti attetel?
Ha kerdezel, konkretumokban tudunk segiteni. Kiindulasnak itt egy elektromos rajz.