Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nincs alul lyuk, ezért gondoltam, hogy neked sem tettek, akkor meg nehézkes csak felülről rögzíteni
Neked a régebbi rs van ahogy látom, annál nem tudom hogy alá lehet e tenni.
Ott van a vas konzolon egy luk azon keresztül be lehet tenni a rugót meg az anyát. Láttan már mind a két féle megoldással, nem tudom melyik a gyári :)
Köszi a válaszokat. :) Sokat segítettél.
Nekem a fejidom felett van, alá nem hiszem, hogy be tudnád tenni. Utána, hogy teszed rá a tükröt?
A vázszám alapján megállapítható a hengerűrtartalom, ha meg nem hiszi el, berendelhet kpm vizsgalatra, vagy ilyesmi, mivel a motorod 50 ccm ezért nem kell aggódnod, viszont ha megállítanak, nem érdemes feleselni velük, akkor úgyis keresnek valamit, hogy megbüntessenek, lássuk be, hiába van 50ccm alatt, akkor sem segédmotor, mivel jócskán több mint 3kw
Nem tudja valaki hogy 2003 rs-re a visszapillantó talpát a vas konzol és a fejidom közé, vagy a fejidom tetejére kell szerelni?
Hát nem tudom mit akartak. A hengerre 109 van írva a henger fejre 209, ezt nem tudom h mit jelenthet, meg h ezért megbüntethet-e a rendőr?
A hengerűrtartalom nincs feltűntetve a hengereken, szerintem a vizuálisan akarták megnézni a fizikai méreteit, a 125-ös rotaxban asszem benne van
Ez az ár... ennyiért am6 blokkot veszek Helvécián... Jó ég....
Na egyelőre jo, nem ereszti az olajat, raktam mindenhova tömitést.
Lenne egy ujabb kérdés.

Tegnap rendörifioncok megállitottak, h nagyon gyorsan emgy ez a motor ahhoz képest h 50 ccm papirokkal hajtom...
Hát mondom kizsirott szakadékba nem megy többet mint 70. (valószínű), és jöttek nekem azzal h szedjem le az oldalidomot emrt h látni akarják a hengert, meg a hengerfejet, mert h arra van vmi írva. Mondom szedd le ha akard. Lényegtelen elengedtek. A kérdés milyen szám van a hengerre, meg a hengerfejre írva. Sejtem én h a méretét mutatná meg, de egy 50ccm am5 blokkon az a szám mi lehet?
Nálam a hengerre 109 , a hengerfejre 209 van írva asszem. ez mit akarna jelenteni?

Előre is köszi.
Alig van ára mi? Ahogy írtam is, egyszerű mint a faék, nem megy az tönkre, ki kell retkelni aztán jónapot
Ez most komoly? :(

null

Egy olajpumpa 50 e Forint?
Rendben köszönöm, leszedem az egészet ahogy van, és kicserélek minden tömítést.
16x1-es O gyűrű van felül, a hajtásnál 20x1-es
Nem megfelelő olaj, rosszúl beállított kuplung, beverődött lamellák
Hát úgynézki megoldodott a gond, mentem vele pár kőrt, az első kőrben ugyan ezt a hibát előhozta aztán a 2,3,4,5 kőrben már nem. Ami gyanús, sajnos hogy ott az adagolónál kicsit több olajvolt mint kéne... hát ereszti az olajat.... szal azt valahogy tömítenem kell... :(
Szia!
Nincs jól beállítva a kuplungod, nem old rendesen. Próbálj feszíteni a bowdenen, azaz az álíltócsavarok segítségével próbálj meg állítani rajta.
sziasztok
Mi lehet az oka annak ha a motort berakom 1-esbe és behúzott kuplungal gurul előre.Ha pedig ráfékezek akkor le is fullad,minél melegebb a motor annál kevésbé csinálja ezt de nem szűnik meg üzemi hőfokon se a jelenség ha ott már ráfékezek akkor nem fullad le csak kicsit rángat :)
Meglesz, ha bármi lenne még akkor írok, remélem sikerülni fog azért.
Minden jót.
Szivesen, sok sikert a szereléshez. Légszűrőt is tisztítsd ki.
Köszi szépen, van benne most 5 liter leengedem és szépen belerakok egy litert bekeverve, megnézem az adagolot hogy nyomja-e az olajat, aztán csokolom. Köszi a segítséget.
Liter benya-20ml olaj arra az 5 percre, ami bennt marad arra meg rátankolsu tisztát és jónapot
Okés köszönöm szépen, összerakom lelégtelenítem. és kipróbálom. Keverési arányt mit javasolnál?
Ezt csak a helyén lehet tesztelni ahogy írtam is, keversz benzint a tankba, nehogy megragadjon, ezután lehúzod az olajzócsövet, lehjobb ha nem teszed vissza a pumpa fedelét és kézzel meghúzod a bovdent, alapjáraton monimálisat adagol, szinte nem is látni, fordulaton érdemes nézni, ja és most, hogy kiszedted, kitisztíthatod, de a kissebbik csatlakozót belűlről tudod csak átfújni azt is csak kis nyomással, visszacsapó szele van benne, hogy a vákuum ne tudja kiszívni belőle az olajat, összerakás után légteleníteni kell a két csatlakozó közti csavar kivételével
Sztem ez a szar lesz a ludas, a kisebbik fúvóka, ott jönne ki az olaj ugye, na ott semmi nem jön....
H tudnám, én azt kitakarítani?
Kompreszorral esetleg?