A vázszám alapján megállapítható a hengerűrtartalom, ha meg nem hiszi el, berendelhet kpm vizsgalatra, vagy ilyesmi, mivel a motorod 50 ccm ezért nem kell aggódnod, viszont ha megállítanak, nem érdemes feleselni velük, akkor úgyis keresnek valamit, hogy megbüntessenek, lássuk be, hiába van 50ccm alatt, akkor sem segédmotor, mivel jócskán több mint 3kw
Ez az ár... ennyiért am6 blokkot veszek Helvécián... Jó ég....
Na egyelőre jo, nem ereszti az olajat, raktam mindenhova tömitést.
Lenne egy ujabb kérdés.
Tegnap rendörifioncok megállitottak, h nagyon gyorsan emgy ez a motor ahhoz képest h 50 ccm papirokkal hajtom...
Hát mondom kizsirott szakadékba nem megy többet mint 70. (valószínű), és jöttek nekem azzal h szedjem le az oldalidomot emrt h látni akarják a hengert, meg a hengerfejet, mert h arra van vmi írva. Mondom szedd le ha akard. Lényegtelen elengedtek. A kérdés milyen szám van a hengerre, meg a hengerfejre írva. Sejtem én h a méretét mutatná meg, de egy 50ccm am5 blokkon az a szám mi lehet?
Nálam a hengerre 109 , a hengerfejre 209 van írva asszem. ez mit akarna jelenteni?
Hát úgynézki megoldodott a gond, mentem vele pár kőrt, az első kőrben ugyan ezt a hibát előhozta aztán a 2,3,4,5 kőrben már nem. Ami gyanús, sajnos hogy ott az adagolónál kicsit több olajvolt mint kéne... hát ereszti az olajat.... szal azt valahogy tömítenem kell... :(
sziasztok
Mi lehet az oka annak ha a motort berakom 1-esbe és behúzott kuplungal gurul előre.Ha pedig ráfékezek akkor le is fullad,minél melegebb a motor annál kevésbé csinálja ezt de nem szűnik meg üzemi hőfokon se a jelenség ha ott már ráfékezek akkor nem fullad le csak kicsit rángat :)
Köszi szépen, van benne most 5 liter leengedem és szépen belerakok egy litert bekeverve, megnézem az adagolot hogy nyomja-e az olajat, aztán csokolom. Köszi a segítséget.
Ezt csak a helyén lehet tesztelni ahogy írtam is, keversz benzint a tankba, nehogy megragadjon, ezután lehúzod az olajzócsövet, lehjobb ha nem teszed vissza a pumpa fedelét és kézzel meghúzod a bovdent, alapjáraton monimálisat adagol, szinte nem is látni, fordulaton érdemes nézni, ja és most, hogy kiszedted, kitisztíthatod, de a kissebbik csatlakozót belűlről tudod csak átfújni azt is csak kis nyomással, visszacsapó szele van benne, hogy a vákuum ne tudja kiszívni belőle az olajat, összerakás után légteleníteni kell a két csatlakozó közti csavar kivételével
Sztem ez a szar lesz a ludas, a kisebbik fúvóka, ott jönne ki az olaj ugye, na ott semmi nem jön....
H tudnám, én azt kitakarítani?
Kompreszorral esetleg?
Na egyelőre jo, nem ereszti az olajat, raktam mindenhova tömitést.
Lenne egy ujabb kérdés.
Tegnap rendörifioncok megállitottak, h nagyon gyorsan emgy ez a motor ahhoz képest h 50 ccm papirokkal hajtom...
Hát mondom kizsirott szakadékba nem megy többet mint 70. (valószínű), és jöttek nekem azzal h szedjem le az oldalidomot emrt h látni akarják a hengert, meg a hengerfejet, mert h arra van vmi írva. Mondom szedd le ha akard. Lényegtelen elengedtek. A kérdés milyen szám van a hengerre, meg a hengerfejre írva. Sejtem én h a méretét mutatná meg, de egy 50ccm am5 blokkon az a szám mi lehet?
Nálam a hengerre 109 , a hengerfejre 209 van írva asszem. ez mit akarna jelenteni?
Előre is köszi.
null
Egy olajpumpa 50 e Forint?
Nincs jól beállítva a kuplungod, nem old rendesen. Próbálj feszíteni a bowdenen, azaz az álíltócsavarok segítségével próbálj meg állítani rajta.
Mi lehet az oka annak ha a motort berakom 1-esbe és behúzott kuplungal gurul előre.Ha pedig ráfékezek akkor le is fullad,minél melegebb a motor annál kevésbé csinálja ezt de nem szűnik meg üzemi hőfokon se a jelenség ha ott már ráfékezek akkor nem fullad le csak kicsit rángat :)
Minden jót.
H tudnám, én azt kitakarítani?
Kompreszorral esetleg?