Hellósztok.
Az én mocimon még a gyári dellorto sha 14.9-es karbi van. Nem vagyok vele megelégedeve. Szerintem ez nagyon kicsi egy ilyen motorra. A kérdés az lenne, hogy a gyári szívócsonkra milyen ennél nagyobb karbit lehet feltenni? Vagy mindenképpen cserélni kell a szívócsonkot is? Mondjuk gondolom a szívócsonkot is a karbihoz méretezték. Milyen karbit és szívócsonkot ajánlanátok? Amúgy a motor teljes egészében gyári. Gilardoni1 henger, gyári kipu, 11/45-ös áttétel. Így megy végre 67-et(GPS) amit én nagyon kevésnek tartok. Köszi a választ.
azt mondod akkro kapjam ki és nem fog rázni semmikor mert most a motor 14 ezerig pörög ki. És nem fog rázni meg baja sem lesz a motornak ha hajtom akár ?
és attól nem lesz semmi baja ha kiveszem onnan ? és hogyan fogaskerekestül csapágyastul kiveszem és kész nem fogja szétrázni a blokk magát nagyon mert most 8 ezer fölött nagyon ráz a motor.
Sziaztok olyan kérdésem lenne hogy az rsben hogyan lehet beálítani a kiegyenlítő tengelyt mert a jelre lett rakva de 8 ezer fölött ráz a motor :( hogyan lehet orvosolni ? előre is köszönöm.
A helyedben én megpróbálnám a gyári légszűrőházba beapplikálni egy köztes gyűrűvel, az a legtutibb, a direktszűrőkkel sok a gond, meg macera is mindíg szétszedegetni a mocit a tisztításához
Multimeterrel nezd meg, hogy amikor elveszed a gyujtast, a pitos/feher kabelen mi van. Akkor kell leallnia, amikor testre huzza a gyujtaskapcsolod. Ha szethuzod a gyujtaskapcsolo csatlakozojat, akkor a piros-feher es a kek kabeleket ossze kell zarnia.
szevasztok olyan gondom van összeraktam rs -em és a gyujtáskapcsolonál mikor elforditom a kulcsot oké minden de mikor le akarom állitani nemregál rá semmit sem nemakar leálni oké h lassan nyár motorozni kell de na... valki valami ötlet? ezen kivül keressek üllést és hátsó lábtartót
Az én mocimon még a gyári dellorto sha 14.9-es karbi van. Nem vagyok vele megelégedeve. Szerintem ez nagyon kicsi egy ilyen motorra. A kérdés az lenne, hogy a gyári szívócsonkra milyen ennél nagyobb karbit lehet feltenni? Vagy mindenképpen cserélni kell a szívócsonkot is? Mondjuk gondolom a szívócsonkot is a karbihoz méretezték. Milyen karbit és szívócsonkot ajánlanátok? Amúgy a motor teljes egészében gyári. Gilardoni1 henger, gyári kipu, 11/45-ös áttétel. Így megy végre 67-et(GPS) amit én nagyon kevésnek tartok. Köszi a választ.