Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hellósztok.
Az én mocimon még a gyári dellorto sha 14.9-es karbi van. Nem vagyok vele megelégedeve. Szerintem ez nagyon kicsi egy ilyen motorra. A kérdés az lenne, hogy a gyári szívócsonkra milyen ennél nagyobb karbit lehet feltenni? Vagy mindenképpen cserélni kell a szívócsonkot is? Mondjuk gondolom a szívócsonkot is a karbihoz méretezték. Milyen karbit és szívócsonkot ajánlanátok? Amúgy a motor teljes egészében gyári. Gilardoni1 henger, gyári kipu, 11/45-ös áttétel. Így megy végre 67-et(GPS) amit én nagyon kevésnek tartok. Köszi a választ.
azt mondod akkro kapjam ki és nem fog rázni semmikor mert most a motor 14 ezerig pörög ki. És nem fog rázni meg baja sem lesz a motornak ha hajtom akár ?
semmi baja nemlessz nekem ébek óta kivan szedve mindenestöl
a-a
Ha nem adod rá a gyújtást akkor is tudsz önindítózni ?
Esetleg a rosszul összerakott kuplung miatt lehet még ilyen probléma.
és attól nem lesz semmi baja ha kiveszem onnan ? és hogyan fogaskerekestül csapágyastul kiveszem és kész nem fogja szétrázni a blokk magát nagyon mert most 8 ezer fölött nagyon ráz a motor.
vedd ki belöle semmi baja nemlessz tuningnál kiszokták alapbol benni
Sziaztok olyan kérdésem lenne hogy az rsben hogyan lehet beálítani a kiegyenlítő tengelyt mert a jelre lett rakva de 8 ezer fölött ráz a motor :( hogyan lehet orvosolni ? előre is köszönöm.
hallo ki tudja mekkor a legnagyobb gumi ami befér elöre és hátra?
Esetleg megnézni a kapcsoló testelését.
Jó kérdés, azóta se adtak választ, tegnap meg hívtam a helyet 3x, de nem vették fel.
áhh nemkinlódók inkább malossi e16 azt majd takaritgatom
Na az a rosszabbik eset, talán bontottan szerezni egyet?
sajnos nincs meg a gyári :(
A helyedben én megpróbálnám a gyári légszűrőházba beapplikálni egy köztes gyűrűvel, az a legtutibb, a direktszűrőkkel sok a gond, meg macera is mindíg szétszedegetni a mocit a tisztításához
24 mm dellorto versenykarbihoz milyen légszürő passzol?
értem köszi probálkozok
*amikor elveszed a gyujtast, persze. Ha raadod, akkor megszakad a 2 kozott a kapcsolat. Legegyszerubben kisipolva tudod ellenorizni.
Multimeterrel nezd meg, hogy amikor elveszed a gyujtast, a pitos/feher kabelen mi van. Akkor kell leallnia, amikor testre huzza a gyujtaskapcsolod. Ha szethuzod a gyujtaskapcsolo csatlakozojat, akkor a piros-feher es a kek kabeleket ossze kell zarnia.
Nem tudtak rendelni ott, ahol igertek?
szevasztok olyan gondom van összeraktam rs -em és a gyujtáskapcsolonál mikor elforditom a kulcsot oké minden de mikor le akarom állitani nemregál rá semmit sem nemakar leálni oké h lassan nyár motorozni kell de na... valki valami ötlet? ezen kivül keressek üllést és hátsó lábtartót
Sziasztok!

2000-es RS50-hez keresek bal kormányrudat (vagy akár párban).
Végighívtam vagy 30+ motor és robogó bontót/szerelőt az országban, de sehol nem kapni.

Ötletek, vélemények?
thx
Manual szerint 820ml kell bele
7-7,5dl kell bele.