Az első képen a vágásnál az anyag szélessége,- a varrat,kb13mm széles volt !A másodikon már kiherélve, egyébként a háromcsavaros toldatnál is jókora félrecsúszott hegesztési hiba volt, több idő volt ezek rendbetétele mint maga a herélés, de szerintem egy kisebb tuning-al felért. A hangja a gyári hangtompítóval összerakva abszolút nem lett erős kb. mint egy "átlag" SIMSON-é. Remélem tudtam segíteni!
Dirtyfree kb 2 hete csináltam egy eredeti állapotú TUONO-n,ami ua.AM6 blokk és szeritem a rezója is ugyanaz,szóval 2helyen kell min.elvágni a rezót,először is a kimenő vékony cső hegesztési varratát átvágva,itt találtam három irányból is varrat-befolyást ,ami kb 10mm!-re,3szög alkra szűkítette le a rezó 18-as kimenetét kimenetét. Aki úgy dönt,hogy akár csak egy alapos tisztítás miatt szétvágja -ezt érdemes egy marófejjel "rendbe" hozni. Ha itt megvan a vágás akkor a 2. vágás helyét,innen egy pálcával,dróttal,bemérheted előrefelé,hogy hol kell pontosan a belső 35mm-es átmérőjű,és kb 360mm hosszú cső kereszt merevítőlemeze(ami 3-ágú,amit szintén át kell majd vágni) mentén a rezót keresztben átvágni .(ekkor fog csak kilyönni a belső cső.)Ez kb olyan100mm-re a középső tartófültől előrefelé lesz.Előtte a vágásoknál ne felejsd el össze jelölni !
Sziasztok, lenne egy kérdésem mégpedig az hogy olyan 6500nál vane gy ilyen üveges hang elég magas.. de se előtte se utána nem hallom. a motor erős, jól megy nem tudom mi lehet ötletek?
Nagyon szépen köszönöm a kommenteket. Újdonságként annyit teszek hozzá, hogy egy éjszakai alvás után most tökéletesen megy. A kuplung is. A sebességeket is könnyen veszi. Szóval szerintem a váltóolaj nyert. Még egyszer kösz mindenkinek.
Sziasztok. Most érkeztem haza egy túrázásból (egy 2003-as RS 50-el) és a hazafelé vezető úton elkezdett visítani a motorom. Nem tudtam mi az (most sem igazán). Nehezen lehet váltani. Ha sikerül kivennem sebességből és elengedem a kuplungot, akkor úgy mintha sebességbe tettem volna. Már indulna is. Fura. Szóval én arra gyanakszom, hogy a kuplungom megadta magát. De ha van valakinek egy jobb ötlete szívesen fogadom.
Köszi a választ. A kipufogó belezés meg lesz. A szivatót hogyan szoktátok megoldani egy másik karbival? Mert ezen most a rigához hasonló lenyomom, teljes gázra vissza ugrik megoldású van. Esetleg valakinek eladó karbija szívócsonkkal együtt?
Az lenne a kérdésem ha kiveszem a kiegyenlítő tengelyt a motorból (70-es Dr van rajta, 19 dellorto, turbokit kipuff) 14-ezerig pörög a gép és a vége olyan 130-140 km/h az lenne a baj hogy 8 fölött ráz mi lesz ha kiveszem ?
Azt hiszem gyártottak 19-es karbit ehhez a szívócsonkhoz, de elég ritka cucc. Cserélni kell szívócsonkot is. 17.5, 19, illetve még 21-es karbi is mehet rá. a 11-45 elég kicsi, megpróbálnám 13-43-al, a gyári henger simán elbírja, főleg ha a tied alu, akkor meg pláne
Már csak egy hegesztő specialistát kell keresnem!