Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Váá köszi a képeket "is"!
Már csak egy hegesztő specialistát kell keresnem!
Az első képen a vágásnál az anyag szélessége,- a varrat,kb13mm széles volt !A másodikon már kiherélve, egyébként a háromcsavaros toldatnál is jókora félrecsúszott hegesztési hiba volt, több idő volt ezek rendbetétele mint maga a herélés, de szerintem egy kisebb tuning-al felért. A hangja a gyári hangtompítóval összerakva abszolút nem lett erős kb. mint egy "átlag" SIMSON-é. Remélem tudtam segíteni!
Ha így jobban tetszik:
Dirtyfree kb 2 hete csináltam egy eredeti állapotú TUONO-n,ami ua.AM6 blokk és szeritem a rezója is ugyanaz,szóval 2helyen kell min.elvágni a rezót,először is a kimenő vékony cső hegesztési varratát átvágva,itt találtam három irányból is varrat-befolyást ,ami kb 10mm!-re,3szög alkra szűkítette le a rezó 18-as kimenetét kimenetét. Aki úgy dönt,hogy akár csak egy alapos tisztítás miatt szétvágja -ezt érdemes egy marófejjel "rendbe" hozni. Ha itt megvan a vágás akkor a 2. vágás helyét,innen egy pálcával,dróttal,bemérheted előrefelé,hogy hol kell pontosan a belső 35mm-es átmérőjű,és kb 360mm hosszú cső kereszt merevítőlemeze(ami 3-ágú,amit szintén át kell majd vágni) mentén a rezót keresztben átvágni .(ekkor fog csak kilyönni a belső cső.)Ez kb olyan100mm-re a középső tartófültől előrefelé lesz.Előtte a vágásoknál ne felejsd el össze jelölni !
Sziasztok, lenne egy kérdésem mégpedig az hogy olyan 6500nál vane gy ilyen üveges hang elég magas.. de se előtte se utána nem hallom. a motor erős, jól megy nem tudom mi lehet ötletek?
Esetleg fejidom jobboldalán levő takaró müanyag, + légbeömlő müanyag cső ha van valakinek.
Érdekelne 4db gyári kinézetü index.
Nagyon szépen köszönöm a kommenteket. Újdonságként annyit teszek hozzá, hogy egy éjszakai alvás után most tökéletesen megy. A kuplung is. A sebességeket is könnyen veszi. Szóval szerintem a váltóolaj nyert. Még egyszer kösz mindenkinek.
aprilia rs50 motor blok alkatrészek eladók..henger.főtengej áló forgó rész váltó .deklik.és egyéb aproság
06304053450
Nekem akkor csinált ilyet amikor Motul motorolajjal volt feltöltve... Nem bírta a terhelést, felmelegedett és visított..
Váltóolajad nem folyt el? Lehet hogy a váltónak nem volt kenése és berágott
Valakinek elfekvoben van bal labtarto? Esetleg parban is erdekel, esszeru aron.
Kuplung csapágyat megnézném első körben
Sziasztok. Most érkeztem haza egy túrázásból (egy 2003-as RS 50-el) és a hazafelé vezető úton elkezdett visítani a motorom. Nem tudtam mi az (most sem igazán). Nehezen lehet váltani. Ha sikerül kivennem sebességből és elengedem a kuplungot, akkor úgy mintha sebességbe tettem volna. Már indulna is. Fura. Szóval én arra gyanakszom, hogy a kuplungom megadta magát. De ha van valakinek egy jobb ötlete szívesen fogadom.
Akkor rossz a kapcsoló vagy csak egyszerűen rosszul van bekötve.
Igazából van autómata szivatós, és bovdenes is, amelyik tetszik
Kipu belezéshez szét kell vágni valahol?
Ha valaki már csinálta írhatna róla pár szót!
tutti h nemfog semilyen fordulaton szétrázni
Köszi a választ. A kipufogó belezés meg lesz. A szivatót hogyan szoktátok megoldani egy másik karbival? Mert ezen most a rigához hasonló lenyomom, teljes gázra vissza ugrik megoldású van. Esetleg valakinek eladó karbija szívócsonkkal együtt?
ott volt a válasz 52a52a-nál, lehet rosszul vannak berakva a lemezek, és azért ráz
jolvan rendben van köszönöm a segítséget akkor most pörgethetem is nem fog 8 tól szétrázni a motor akkor.
lehet h fog rázni minimálisan baja az 100% h nemlessz semmi nekem is mondom évek ota nincs benne
Az lenne a kérdésem ha kiveszem a kiegyenlítő tengelyt a motorból (70-es Dr van rajta, 19 dellorto, turbokit kipuff) 14-ezerig pörög a gép és a vége olyan 130-140 km/h az lenne a baj hogy 8 fölött ráz mi lesz ha kiveszem ?
Kifelejtettem, hogy csakis Dell'orto-t vegyél, és a kipufogót, ki kellene belezni
Azt hiszem gyártottak 19-es karbit ehhez a szívócsonkhoz, de elég ritka cucc. Cserélni kell szívócsonkot is. 17.5, 19, illetve még 21-es karbi is mehet rá. a 11-45 elég kicsi, megpróbálnám 13-43-al, a gyári henger simán elbírja, főleg ha a tied alu, akkor meg pláne